Hop til indhold

Marie PG - Marie Moire SG

Featured Replies

Skrevet

....Kigget lidt på "pigen med de sydlandske aner" mørkhårede Marie's billeder.

Det ser ud til at der er 2 forskellige udlægninger af pigens data og  mål..?

Pussygalores:

Marie.

"30 år, 156 cm, 45 kg, ægte D- skål" samt "Alt blidt, letter avanceret og meget mere"

https://70210026.dk/marie1

Seductiongirls i Rødovre: 

Marie Moire.

"33 år solbrun nips, 156 cm, 60 kg, ægte store DD-skål bryster, glat mis" samt " Alt blidt, kæresteooleveler med tungekys, dirty talk, sprøjteorgasmer, pirringsbondage, slavepige og dominans (Begge blid), urin til ham"

http://seductiongirls.dk/pigerne/marie/

Der er vidst vagt hver anden onsdag aften på Seduction og mandag og nogle gange søndag hos Pussygalores ?

....Nogle der har et bud på om det er samme pige og hvis det er:  

Hvorfor så to forskellige udlægninger..Er den ene profil nyere end den anden ?

Pft.

Skrevet

Som regel laver mutter teksten ud fra de info hun få på pigen.. Måske pigen er startet på de forskellige steder med lang tid i mellem og det forklarer årene, vægten og den seksuelle udvikling.. Mutter skifter måske billeder en gang i mellem men ellers så rør hun normalt ikke teksten igen før pigen stopper i branchen.. Jeg var debuterende de første 4 år i branchen:lol:.. Måtte til sidst selv påpege at det måske ikke var heeelt sandt.. e

Jeg vil dog sige at de 60 kg nok er tættest på hvad jeg ser på billeder.. Jeg ved hvordan man ser ud når man vejer 45 kg og så har man altså ikke så fantastisk former som damen på billederne:wub:.. 

Redigeret af JenniferRomantica

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.