Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg er lidt bagefter med at få skrevet anmeldelser, så her kommer lige en om @Sofiej0409. Det bliver en kortere en af slagsen for mit vedkommende, da det efterhånden er nogle uger siden og mange af detaljerne er ved at gå i glemmebogen efter en travl periode i privaten.

Dette eventyr startede lidt anderledes en hvad mine andre eventyr normalt gør - det startede nemlig med at hun kontaktede mig.

Først skrev hun en besked på sugardaters.com, men da jeg egentlig bare har oprettet min profil for at tjekke de profiler der bliver anmeldt herinde ud, er jeg ikke en betalende bruger og kunne derfor hverken læse eller besvare beskeden. Senere har hun så skrevet en besked til mig her på EG og efter lidt snak frem og tilbage både her og på snap aftalte vi et møde.

Vi aftalte at hun besøgte mig i et par timer og her var der igen noget der var nyt for mig - hun spurgte mig hvad jeg ville give. Jeg blev dog ved med at insistere på at hun måtte komme med en pris, hvilket hun også gjorde til sidst.

Da hun ankom var vi begge lidt nervøse, men efter lidt snak frem og tilbage mens vi lå i sengen gik det hurtigt over og vi kom i gang med seancen som startede med et dejligt blowjob uden kondom efterfulgt af en god omgang sex med kondom.

Vi sluttede af med en masse pillowtalk og det endte med at aftalen på et par timer endte med at vare tættere på 5 timer. Jeg vil ikke nævne det præcise beløb jeg kom af med, men jeg vil sige at det var noget billigere end jeg er vant til når man tager tiden i betragtning. Jeg har selv fået en tilsvarende timeløn i ny og næ når jeg har arbejdet på akkord. 

TL;DR:

Pige: 7/10 - Hun er ikke typen jeg normalt ville kontakte, men hendes væsen og det at hun kontaktede mig vækkede min interesse. Efter mødet må jeg konstatere at hendes personlighed og hendes evner i sengen gør hende anmeldelses værdig.

Sex: 8/10 - Super dejligt blowjob og ellers bare skøn sex.

I kan finde hende her: 

https://sugardaters.com/da/profile/7qZlwkQlRy

eller på profilen @Sofiej0409

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...