Prolawdk 3 Skrevet 12. August, 2023 (edited) Hold jer langt væk fra Lisa i Aalborg bestiller 1 time allerede efter 10 minutter vil hun havde jeg skulle komme bliver ved med og presse på jeg skulle skynde mig, hun vil ikke rigtig noget. Og hun vil slet ikke en 69 selvom det står i hendes annonce. spild af penge link: https://annoncelight.dk/showad/379348 Redigeret 12. August, 2023 af Prolawdk 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
varmos2023 7 Skrevet 12. August, 2023 Prolawdk skrev, for 9 minutter siden: Hold jer langt væk fra Lisa i Aalborg bestiller 1 time allerede efter 10 minutter vil hun havde jeg skulle komme bliver ved med og presse på jeg skulle skynde mig, hun vil ikke rigtig noget. Og hun vil slet ikke en 69 selvom det står i hendes annonce. spild af penge link: https://annoncelight.dk/showad/379348 Håber hun bliver afviklet af kunderne Så kan hun tage hjem hvor hun kommer Fra 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Martijes 291 Skrevet 13. August, 2023 En annonce igen igen, der lover alt for meget. Hvorfor ikke altid starte med 15 min ved første besøg og fornemme ‘personen’ ift villighed, travlhed, nationalitet, service…. 15 minutter for 600,- og ude efter 5 = 600 og ti minutter tabt modsat en time for 1400,- med 40-50 min og 1400,- i tab. Og gør ingen oprør og stopper og kræver 50 eller 80% af pengene tilbage, fortsætter det jo (hvilket det naturligvis gør og altid vil gøre). Om en måned hedder ‘Lisa-Eva’ fra ‘Ukraine’ jo bare Merry og er fra ‘Italien’ (dvs Rumænien) eller er skiftet ud med en fra bandens andre huse i Jylland fx. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fræk6 891 Skrevet 14. August, 2023 Martijes skrev, den 13.8.2023 at 07:35: En annonce igen igen, der lover alt for meget. Hvorfor ikke altid starte med 15 min ved første besøg og fornemme ‘personen’ ift villighed, travlhed, nationalitet, service…. 15 minutter for 600,- og ude efter 5 = 600 og ti minutter tabt modsat en time for 1400,- med 40-50 min og 1400,- i tab. Og gør ingen oprør og stopper og kræver 50 eller 80% af pengene tilbage, fortsætter det jo (hvilket det naturligvis gør og altid vil gøre). Om en måned hedder ‘Lisa-Eva’ fra ‘Ukraine’ jo bare Merry og er fra ‘Italien’ (dvs Rumænien) eller er skiftet ud med en fra bandens andre huse i Jylland fx. Ved første besøg køber jeg altid 15 min, man får altid over 10 min - så er det ikke så slemt - kan de leverer, kommer jeg snart igen og køber tid Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Prolawdk 3 Skrevet 14. August, 2023 fræk6 skrev, for 37 minutter siden: Ved første besøg køber jeg altid 15 min, man får altid over 10 min - så er det ikke så slemt - kan de leverer, kommer jeg snart igen og køber tid Det kommer jeg os til fremover, har altid købt 1 time ved alle jeg har været ved, det kun hende her jeg har oplevet det ved 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg