Hop til indhold
Wanderlust

Anbefaling omkring Nørreport/København K

Recommended Posts

Jeg skal arbejde i området omkring Nørreport ST i næste uge, og da mit job er temmelig fysisk hårdt, kunne jeg godt bruge noget massage i slutningen af ugen.

Er der nogen, der har kendskab til området omkring Nørreport/København K, som kan anbefale et godt sted....man må også gerne byde ind, hvis man har et sted man vil fraråde :)

På forhånd tak

/Wanderlust

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for svar

Dit forslag på Fredensgade kan godt være en mulighed, selvom der dog er en smule afstand at gå :) Er der én af massørerne du kan anbefale?

/Wanderlust

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mr Piper

Jeg ville gå 100 m længere, til Suphaphorn Wellness, du kan bestille tid online.

Jeg vælger normalt, Ann hendes massage er tilpas hård, systematisk og hjælper mig meget.

Ann er lille, 160 cm 45-46 kg, jeg elsker denne størrelse. Hun er ret underholdende at tale med.

Hvis Ann ikke har tid vælger jeg Joy, hendes massage er på samme niveau. Der er en 3. pige i butikken, hendes massage skulle også være god.

(Jeg er aldrig blevet tilbudt ekstra i butikken)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...