Hop til indhold

Anbefaling omkring Nørreport/København K

Featured Replies

Skrevet

Jeg skal arbejde i området omkring Nørreport ST i næste uge, og da mit job er temmelig fysisk hårdt, kunne jeg godt bruge noget massage i slutningen af ugen.

Er der nogen, der har kendskab til området omkring Nørreport/København K, som kan anbefale et godt sted....man må også gerne byde ind, hvis man har et sted man vil fraråde :)

På forhånd tak

/Wanderlust

Skrevet
  • Author

Tak for svar

Dit forslag på Fredensgade kan godt være en mulighed, selvom der dog er en smule afstand at gå :) Er der én af massørerne du kan anbefale?

/Wanderlust

Skrevet

Jeg ville gå 100 m længere, til Suphaphorn Wellness, du kan bestille tid online.

Jeg vælger normalt, Ann hendes massage er tilpas hård, systematisk og hjælper mig meget.

Ann er lille, 160 cm 45-46 kg, jeg elsker denne størrelse. Hun er ret underholdende at tale med.

Hvis Ann ikke har tid vælger jeg Joy, hendes massage er på samme niveau. Der er en 3. pige i butikken, hendes massage skulle også være god.

(Jeg er aldrig blevet tilbudt ekstra i butikken)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.