Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Har efter mange års pause, forvildet mig ud til massage igen .. 

dels fordi jeg bliver godt smadret af 70 timers arbejdsuge og måske der var en lækker massør som man kunne blive fast kunde hos når kroppen havde brug for ordentlig omgang massage .. og indimellem en håndtrold hvis humøret var til det.

så jeg smuttede til Buriram i Ringsted og tog chancen … dejlig diskret som jeg kan lide det , selvom det ligger på hovedgaden , så vader man bare ind og op på 1 sal - p pladser bagved hovedgaden

Blev noget skuffet da en lille rund thaipige åbner døren PIS! Men fuck it, kan jo være massagen er god og det var jo 99% det jeg kom for … 

ALDRIG har jeg oplevet en noget mere ligegyldig massage, 20 min inde i det hun mente var massage , spurgte hun om jeg ville have en hiver , nej ellers tak, bare massage , selvfølgelig afviste jeg hende på en pæn måde  .. men så blev der skruet ned for den i forvejen ringe massage og der var dømt fod nus med sjap i 20 min ..

der var ingen strejf af hvad der måske kunne have udløste et ja tak til en hiver 

Hun gjorde så et sidste forsøg på at få mig til at købe mere og satte sig op på briksen og spurgte om jeg ville have et økoblow til 300,- og lige der kunne jeg lugte hende, da hun sad der rund og flot med spredte ben  … aggemam ?! tænkte jeg og sagde pænt nej tak

så blev der betalt 500,- for massagen og hjem med mig igen .. 

Men stedet var pænt og rent, briksen fik rent på , så ingenting der , men fanmer ærgerlig at ikke engang massagen var særlig god .. 

Nogen der kender et pænt og rent , diskret sted på syd / Midtsjælland med ordentlig massage og selvfølgelig pæne piger ..

Men hva faen , så fik man prøvet det - igen 

Skrevet

Jeg bor i Ringsted, men har aldrig besøgt massagestederne. Mener dog der ligger 3 forskellige thaimassagesteder på hovedgaden, et i en sidegade til torvet samt et mere i Skolegade i en villa.

Redigeret af henlan

Skrevet
SexHooked skrev, for 20 minutter siden:

Har efter mange års pause, forvildet mig ud til massage igen .. 

dels fordi jeg bliver godt smadret af 70 timers arbejdsuge og måske der var en lækker massør som man kunne blive fast kunde hos når kroppen havde brug for ordentlig omgang massage .. og indimellem en håndtrold hvis humøret var til det.

så jeg smuttede til Buriram i Ringsted og tog chancen … dejlig diskret som jeg kan lide det , selvom det ligger på hovedgaden , så vader man bare ind og op på 1 sal - p pladser bagved hovedgaden

Blev noget skuffet da en lille rund thaipige åbner døren PIS! Men fuck it, kan jo være massagen er god og det var jo 99% det jeg kom for … 

ALDRIG har jeg oplevet en noget mere ligegyldig massage, 20 min inde i det hun mente var massage , spurgte hun om jeg ville have en hiver , nej ellers tak, bare massage , selvfølgelig afviste jeg hende på en pæn måde  .. men så blev der skruet ned for den i forvejen ringe massage og der var dømt fod nus med sjap i 20 min ..

der var ingen strejf af hvad der måske kunne have udløste et ja tak til en hiver 

Hun gjorde så et sidste forsøg på at få mig til at købe mere og satte sig op på briksen og spurgte om jeg ville have et økoblow til 300,- og lige der kunne jeg lugte hende, da hun sad der rund og flot med spredte ben  … aggemam ?! tænkte jeg og sagde pænt nej tak

så blev der betalt 500,- for massagen og hjem med mig igen .. 

Men stedet var pænt og rent, briksen fik rent på , så ingenting der , men fanmer ærgerlig at ikke engang massagen var særlig god .. 

Nogen der kender et pænt og rent , diskret sted på syd / Midtsjælland med ordentlig massage og selvfølgelig pæne piger ..

Men hva faen , så fik man prøvet det - igen 

Du skal bestille hos Ploy som er ejer af stedet,, hun kan sit kram…

Skrevet
G.fyr skrev, 1 time siden:

Du skal bestille hos Ploy som er ejer af stedet,, hun kan sit kram…

Jeps helt enig. Ploy kan levere god massage.

Skrevet

Enig, der skal bestilles med Ploy - men Puu kan også give en ok massage. De taler begge godt Dansk. 
Jeg syntes det er det eneste af stederne i Ringsted der ikke har det der "bordel" agtige indtryk.

Der er ofte andre piger der. Det skal gøres helt klart ved bestilling at det skal være en pige der kan give en reel massage - så plejer det at lykkedes (både her og andre steder). 

Skrevet

Ja Ploy kan være rigtig god og fræk.

Men efter en del gange at hun ikke holdt sine aftaler og at jeg af andre på stedet flere gange er snydt med pris og tid og hvem der masserer.

Så er det ikke et sted jeg spilder min tid mere.

Ret useriøst sted.

En sidekommentar er et sted tæt på en skole samme by,  jeg var inde 10min. falske billeder, prisfusk og blev vist ind i et rum fyldt med rester fra sidste besøg.

Der måtte jeg så forklare personen det ikke er godt for forretningen at snyde og fuske og hygiejne er vigtigt for mange i DK.

Hun smilte og sagde ok see you next time, jeg sagde i never come here again og listede ud igen.

"Amazing thai wellness" har jeg også prøvet et par gange men igen en nitte for mig.

Beklager det blev til den negative side men det er mine egne oplevelser og måske andre har mere held i sprøjten derude.

Mvh. Solskin 

Skrevet

Et link til stedet ville være prisværdigt

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.