Hop til indhold

Dansk 22 årig Emma: GFE i topklasse!! Århus

Featured Replies

Skrevet

Forleden dag så jeg annoncen om Emma, en 22 årig dansk pige, men selvom jeg ikke kunne finde anmeldelser af hende, virkede annoncen ægte for mig, så jeg sendte en sms til Emma og der var en aftale på plads. Da billederne i annoncen ikke viser Emmas ansigt vidste jeg ikke hvem jeg skulle møde, men da døren gik op blev jeg glædeligt overrasket. Der stod en utroligt smuk og ung lyshåret kvinde med flotte lyse øjne og et stort smil på. Emma er virkelig sød og rar og har en meget lækker naturligt -fast petit krop. Alt var meget ægte med hende og hun er meget sensuelt og forførende. Hele oplevelsen føltes som en GFE i topklasse. Desværre bookede jeg alt for lidt tid, for mig er Emma en kvinde man skal nyde og udforske.
Jeg håber hun snart er aktiv igen så at jeg kan genbesøge hende.

Oplevelsen var helt i TOP! 

https://annoncelight.dk/showad/381777

Skrevet

Lyder fantastisk.

Jyderne er heldige...Endnu engang ! 

Hvorfor har vi ikke flere af pigen på billederne på lysthusene i Storkøbenhavn.

Skrevet
  • Author

ppd skrev, 1 time siden:

Lyder fantastisk.

Jyderne er heldige...Endnu engang ! 

Hvorfor har vi ikke flere af pigen på billederne på lysthusene i Storkøbenhavn.

Hun er virkelig smuk og lækker. Hun har ikke brug for photoshoppede billeder. Naturlig skønhed er det bedste! :P

Skrevet
  • Author
Pikken skrev, for 15 minutter siden:

Er hendes fisse glat ?:rolleyes:

Ja- hun var glatbarberet :P

Skrevet

Tak for anmeldelsen. Hun ser fin ud. Men top-GFE uden kys - det gør det ikke for mig. :(

Redigeret af Lange

Skrevet

Uden du selvfølgelig skal nævne den præcise adresse, kan du så afsløre en ca. lokation? 
og passer billederne til virkeligheden?

Skrevet
Ham der gutten skrev, for 11 minutter siden:

Uden du selvfølgelig skal nævne den præcise adresse, kan du så afsløre en ca. lokation? 

:)

Skrevet
  • Author
Ham der gutten skrev, for 7 minutter siden:

Jeg mener at hun kun var i den adresse i  går. Det var i Århus C. Jeg håber ellers at annoncen snart bliver aktiv. Hun ser bedre ud i virkelighed end på billederne:P  - men ja, hun ser ud som vist på CK billedet.

Skrevet
Le courvoisier skrev, den 12.8.2023 at 11:34:

Forleden dag så jeg annoncen om Emma, en 22 årig dansk pige, men selvom jeg ikke kunne finde anmeldelser af hende, virkede annoncen ægte for mig, så jeg sendte en sms til Emma og der var en aftale på plads. Da billederne i annoncen ikke viser Emmas ansigt vidste jeg ikke hvem jeg skulle møde, men da døren gik op blev jeg glædeligt overrasket. Der stod en utroligt smuk og ung lyshåret kvinde med flotte lyse øjne og et stort smil på. Emma er virkelig sød og rar og har en meget lækker naturligt -fast petit krop. Alt var meget ægte med hende og hun er meget sensuelt og forførende. Hele oplevelsen føltes som en GFE i topklasse. Desværre bookede jeg alt for lidt tid, for mig er Emma en kvinde man skal nyde og udforske.
Jeg håber hun snart er aktiv igen så at jeg kan genbesøge hende.

Oplevelsen var helt i TOP! 

https://annoncelight.dk/showad/381777

SMS! Brugte du det oplyste nr. ??

Skrevet
  • Author
Pikken skrev, for 2 timer siden:

SMS! Brugte du det oplyste nr. ??

Ja- det er det nummer- Vi må ellers vente indtil hun /annoncen er aktiv igen. Jeg kan se annoncen ikke er blevet opdateret siden jeg besøgte hende.

Skrevet
  • Author

Er der nogen af jer som ved om Emma kommer tilbage? 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.