Hop til indhold
anmelder

Bukarest (Rumænien)

Recommended Posts

Jeg har netop været på en firmatur til Rumænien (bukrest). Jeg springer alt det kedelige over og går direkte til den næst sidste aften. Turen har været en succes og det skal fejres i byen. Afsted det gik i taxa til midtbyen. Taxa dernede er ikke bare billig, men nærmest gratis. 12 kilometer ind til byen for 60 kr. Ind og spise en lækker middag for samme pris som 2-3 haps dog koster i København.

Herefter en tur ned og have et par drinks eller var det tre? I alle tilfælde ender vi med at sidde og drikke og hygge, da en pludselig lægger armene rundt om halsen på mig og visker i mit øre ”You want to fuck me?”. Som den kvikke læser sikkert har regnet ud, så var det en af mine kvindelige kollegaer, som lavede sjov.

Jeg vender hovedet og får et mega chok, da jeg ser ind i et par vildt flotte brune øjne. Ved at møve lidt rundt på stolen opdager jeg, at pigen er en yngre pige (start 20) med langt sort hår og en gudelækker krop. Det går op for mig, at gaden vi sidder i er sådan en slags Istedgade i gamle dage, men uden stoffer.  Det skal ganske enkelt opleves, at se fra den ene letlevende pige til den næste. Jeg fik at vide, at der var 2 slags piger i gaden. De professioneller ludere, som i mange tilfælde var styret af en bagmand og så amatørerne, som gjorde det for at finansiere studierne.

Jeg inviterer gudinden på en øl, da jeg ikke aner, hvad jeg ellers skal gøre. Efter et par øl opdager jeg, at der kun er 2-3 kollegaer tilbage og de var særdels stærkt optaget af andre ting J

Pigen foreslår, at tage til mit hotel og have sex. Fair nok men jeg ved godt, at der nu kommer en pris, som er høj, men måske til forhandling. Jeg spørger om prisen og får svaret 500. På det tidspunkt kunne hun have forlangt 5000 og så havde jeg stadig været med på legen. 500 Euro er også en slags penge, men hvad så. Det viser sig så, at hun vil have 500 Ron hvilket svarer til 750 danske. Der var det så, at jeg regnede med, at jeg ville få et kys i døren til hotellet og ikke mere.

Tilbage på hotellet ender vi uset på mit værelse, hvor hun klæder mig blidt af og skubber mig ned på sengen. Herefter tager hun sit eget tøj langsom af og det syn fik lillemanden til at rejse sig for at kikke med J Herefter kravler hun op i sengen tager fat om min efterhånden temmelig stive pik og giver ham et kys med et ”Hallo My friend”. Herefter bøjer hu sig ned og begynder på et blowjob i verdensklasse.  Hun kan et trick med at kikke op på mig og herefter lave pikken glide ind i munden – helt ind, som i helt ind.

Jeg kunne mærke, at det skulle hun ikke gøre ret mange gange mere før hun vil få hele ladningen i halsen, så jeg trækker hende forsigtigt op til mig. Hun kikker på mig med store uskyldige babyøjne og spørger ”He don’t like? ” mens hun kører en meget fugtig kusse hen over ham uden at han får lov til at komme indenfor. Jeg får fremstammet et ”Yes but…” og så er hun væk igen. Hun genoptager sit blowjob, mens jeg ligger og stønner. Det hele kulminerer, da hun lader tungespidsen danse på toppen af glansen.  Jeg ved ikke om jeg vender det hvide ud af øjnene, men hun bukker sig ned og pikken og får hele ladningen i munden. Hun viser mig stolt, at hun stadig har det meste i munden, hvorefter hun synker og viser mig en tom mund.

Hun lægger sig op ved siden af mig og nusser mig på brystet. Vi ligger og snakker lidt og pludselig kan jeg mærke hendes små fingre lege med ham dernede.  Der går ikke længe før han pænt rejser sig op for damen. ”He loves me” siger hun glad og inden jeg får oversat det til Dansk, så svinger hun benet hen over mig og begynder at ride mig. Jeg kan godt mærke, at hun meget hurtigt kan ride ham til udløsning, så jeg vender hende om, så jeg har kontrollen.  For at køle lidt af kikker jeg på hende og siger ”Pay back time” og dykker ned og begynder at slikke en meget lækker fisse. Der gik ikke særligt længe før hun tog fat i mit hoved og nærmeste smurte sine safter ud i hele hovedet på mig, men hun kom i en voldsom orgasme. Herefter tilbage til det med at kneppe hende o flere stillinger,

Det hele ender mig, at jeg kommer i endnu en kæmpe orgasme dybt oppe i hende. Herefter lå vi og snakkede i ½ times tid inden hun gerne ville hjem. Hun stod op og tog tøjet på og så kom det lidt foragt ”My Money?” Jeg havde ganske enkelt ikke betalt hende på forhånd.

Jeg fik fat i mine penge og lagde de 500 i hende højre hånd med bemærkningen ”For very very good sex”. Det indbragte mig et varmt kys. Herefter tog jeg yderligere 500 og anbragte i hendes venstre hånd med bemærkningen ”To a very very sweet girl”. Det indbragte mig så et voldsomt tungekys.

Jeg bestilte en taxa til hende og vores veje skiltes. Dagen efter rejste jeg hjem, men pigen glemmer jeg nok aldrig.

Hvi nogen af mine brødre skulle få lyst til at lave en tur derned, så send mig en besked, så kan vi jo se om vi kan finde ud af noget.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Thank you so mutch for this very interesting review of Bukarest, have plan´s to go there, but i need some more info. before i go, and you helped me out big time in taking decision about to go there for some fun, i will ask you before i go if you want to join in for the trip, it´s always nice to travel with fellow brothers...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ved ikke hvad gaden hed, men området blevkaldt Old town og mindede om Jomfru Ane gade i Ålborg - med diskoteker, stripklibber og spisesteder side om side.

Jeg mener ikke, at jeg skrev noget om "Uden condom" !!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er det muligt du kan identificere gade på google maps? Jeg har også været i Bukarest, men jeg synes ikke, at det var en særlig god oplevelse. Men dit opslag giver en mod på, at give det et forsøg mere. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jacque skrev, for 5 timer siden:

Er det muligt du kan identificere gade på google maps? Jeg har også været i Bukarest, men jeg synes ikke, at det var en særlig god oplevelse. Men dit opslag giver en mod på, at give det et forsøg mere. 

Jeg kan i alle tilfælde komme det meget tæt. I følge Bolt (taxi selskal a la Uber) blev jeg hentet på adressen:

Strada Doamnei 13, Bukarest, Rumænien 

På maps kan jeg se, at det er det rigtige sted. Så er det bare 2-300 meter op af gaden :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...