Hop til indhold
N88

Domina Lola Aarhus - oplevelse i særklasse 10/10.

Recommended Posts

Lola  Aarhus – super autentisk kinky og topprofessionel.

 

Efter et par meget dårlige oplevelser, der ikke sagde mig noget, udover at gøre megaondt, overvejede jeg kraftigt om BDSM overhovedet var noget for mig.

Jeg er en ældre men vedholdende herre, så jeg blev ved at søge.

Jeg fandt Lolas annonce, der var noget i hendes tekst og billeder. Hendes billeder udstrålede en seriøs, rolig og dyb professionalisme. 

Jeg ringede og fortalte jeg ønskede at blive lukket ind i dette for mig helt nye univers, men jeg var skeptisk om det ville lykkes.

Kontakten var perfekt.

Jeg bookede en billigere sextur med hende først. Lige for at checke det hele ud, og finde mig selv i Lolas selskab.

Det var en megafin oplevelse, vi fik lært hinanden at kende, og vi fik snakket om hvor jeg kom fra med min dårlige erfaring, og mine ønsker. Lola omsatte dem i konkrete tiltag, og vi blev enige om at køre introduktionen over mindst to forløb.

Den første session blev aftalt til to dage senere på 1,5 time med GFE. Alt smalltalk var nu bag os, så det var i gang med rollerne, straks jeg kom ind ad døren.

Stedet er helt i en lejlighed, fin gratis parkering og alt er toprengjort og helt i orden.

Ind ad døren, af med kludene, rengøringscheck af mig. Lola selv var i stram sort lædersag og lange sorte støvler. Lola er en yderst velholdt moden  kvinde. Ikke et gram sidder forkert. Hun udstrålede en kølig værdig afstand, professionel modenhed og knowhow i særklasse. hun gjorde mig helt rolig i hendes vold. Jeg var helt væk allerede fra starten!! Hendes russiske accent i det engelske er mega kinky, og passer perfekt ind i seancen.

Jeg var som helt tryg i hendes vold, fik seletøjet på, blev bundet både foroven og forneden, der blev strammet til, jeg blev gagget, og så gik hun i gang. Jeg fik hele turen, slikke støvler og alt muligt andet der kunne slikkes og sniffes til, befalingerne kom gelinde. Jeg gjorde det bedste jeg kunne for at behage hende. Jeg fik spyt, tis, røvfuld, nap, pigge og masser af andet, der sikkert isoleret set gjorde megaondt, men jeg følte i stedet en varme og lethed , et kæmpe begær om mere smerte, alt sammen gav det mig en tilfredsstillelse jeg aldrig troede jeg kunne få. Et helt nyt univers har åbnet sig for mig, i den skønne Lolas nærvær.

Efter badet, hvor jeg nøgen nød den sidste del af min nye lykkelige tilstand, aftalte vi hvad vi skal prøve til næste omgang. Der vil brugt endnu flere instrumenter på min tissemand!! 

Tankerne snurrer, det er som at være smaskforelsket igen. Sexuelt begær og vellyst, jeg aldrig troede jeg skulle opleve igen, og slet ikke på den anden side af smerte.

Lola er min fantastiske pilot og rutinerede turguide i dette nye univers. Hun selv af begær og vellyst. Prøv det,  giv slip, vær tryg og kom over på den anden side af den nøgne smerte. Det er paradis for mig og jeg skal snart afsted igen.

Top autentisk kvalitetsoplevelse hele vejen rundt. 

 

https://annoncelight.dk/showad/327815

Del dette indlæg


Link til indlæg
PPE skrev, for 2 timer siden:

Må jeg spørge hvor lejligheden lå (bydel er rigeligt). Er beliggenheden diskret?

Jeg ved ikke om hun har flyttet adresse siden jeg besøgte hende for en måned siden, men der var hun i Brabrand, jeg har også besøgt hende i Ålestrup, den lejlighed er betydeligt bedre , aldrig set så meget udstyr 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Servciesboy skrev, den 11.8.2023 at 23:20:

Jeg ved ikke om hun har flyttet adresse siden jeg besøgte hende for en måned siden, men der var hun i Brabrand, jeg har også besøgt hende i Ålestrup, den lejlighed er betydeligt bedre , aldrig set så meget udstyr 

Er det ikke et hus i Ålestrup som ligger ud til A13?

Del dette indlæg


Link til indlæg
7400 skrev, for 47 minutter siden:

Er det ikke et hus i Ålestrup som ligger ud til A13?

Det skulle det være. Servciesboy fik mig interesseret, så jeg spurgte hende, og hun svarede at hun er i Ålestrup engang imellem. Hun siger hun mangler ikke udstyr i Brabrand, men ring/skriv til hende og spørg hvis du har særlige ønsker. Det har jeg gjort  vedrørende mit næste besøg.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lola er anmeldt i flere andre tråde her på siden. Nok en god idé at læse også disse anmeldelser, inden man evt. vælger at besøge hende. Ikke mindst hvis man har en politisk holdning... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jørgensen skrev, for 3 timer siden:

Lola er anmeldt i flere andre tråde her på siden. Nok en god idé at læse også disse anmeldelser, inden man evt. vælger at besøge hende. Ikke mindst hvis man har en politisk holdning... 

Hvem f***** snakker politik, men røven er i klaskehøjde?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lillemorten skrev, for 16 timer siden:

Hvem f***** snakker politik, men røven er i klaskehøjde?

:D kommer vist an på, hvor meget man lader det nederste hoved styre sit liv, og om man kan tænde på en kvinde, man ikke sympatiserer med. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jørgensen skrev, den 15.8.2023 at 19:44:

Lola er anmeldt i flere andre tråde her på siden. Nok en god idé at læse også disse anmeldelser, inden man evt. vælger at besøge hende. Ikke mindst hvis man har en politisk holdning... 

Er hun politisk når man besøger hende? Er godt klar over hun er russer, men er Pro Rusland?

Del dette indlæg


Link til indlæg
7400 skrev, 1 time siden:

Er hun politisk når man besøger hende? Er godt klar over hun er russer, men er Pro Rusland?

Angiveligt er hun pro Putin og pro krigen... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg mærkede intet suspekt. Jeg er absolut proukraine. Mit ærinde var absolut heller ikke af politisk karakter. Jeg følte den russiske accent var kinky og passede fint ind i seancen. Pas nu på at den sproglige forståelse i en BDSM situation vel ikke ligger på højeste niveau. Dagsordnen er typisk solidt under bæltestedet. I en sådan situation tænker jeg ikke særlig meget over mine formuleringer eller hører særlig godt efter. 
Hvad der er sagt eller gjort ved andres besøg må fremgå af deres anmeldelser. 
For mig åbnede der sig et univers af stort seksuelt velvære på den anden side af smerten. Lola var min sikre turguide. 
jeg tager snart på min næste tur. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
N88 skrev, den 14.8.2023 at 19:22:

Det skulle det være. Servciesboy fik mig interesseret, så jeg spurgte hende, og hun svarede at hun er i Ålestrup engang imellem. Hun siger hun mangler ikke udstyr i Brabrand, men ring/skriv til hende og spørg hvis du har særlige ønsker. Det har jeg gjort  vedrørende mit næste besøg.

lækket beretning tilbyder hun en afslutning altså en udløsning  /  orgasme ?+ må  man  slikke hende ? det syntes jeg hører med til den slags lege

Del dette indlæg


Link til indlæg
grå skrev, for 1 time siden:

lækket beretning tilbyder hun en afslutning altså en udløsning  /  orgasme ?+ må  man  slikke hende ? det syntes jeg hører med til den slags lege

Absolut ja til begge dele. 
Jeg blev befalet til at slikke den mest velsmagende fisse af flere omgange. For mig er hendes fisse helt perfekt, fordi skamlæberne kommer en smule frem, så der er noget mere for tungen at lege med, og for mig blidt at sutte på. 
Lola gjorde alt perfekt for at jeg skulle komme til sidst i en perfekt landing. 
jeg bestilte med GFE koster 200 ekstra, og der fik jeg absolut fuld valuta. 
det har ikke skrevet så meget om selvom det var helt perfekt.

det helt vilde for mig er den oplevelse jeg fik på den anden side af smerten. Et begær om mere, en vellyst og en lethed i mine seksuelle følelser jeg aldrig har oplevet før. 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jørgensen skrev, for 18 timer siden:

Angiveligt er hun pro Putin og pro krigen... 

Ikke kun "angiveligt".

Da jeg besøgte hende sidste år begyndte hun selv at snakke politik og krig og Putins ret til at invadere Ukraine. Det var sgu ikke noget jeg bragte på bane eller overhovedet havde drømt om at diskutere.

Det var kvalmende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
N88 skrev, den 17.8.2023 at 15:30:

Absolut ja til begge dele. 
Jeg blev befalet til at slikke den mest velsmagende fisse af flere omgange. For mig er hendes fisse helt perfekt, fordi skamlæberne kommer en smule frem, så der er noget mere for tungen at lege med, og for mig blidt at sutte på. 
Lola gjorde alt perfekt for at jeg skulle komme til sidst i en perfekt landing. 
jeg bestilte med GFE koster 200 ekstra, og der fik jeg absolut fuld valuta. 
det har ikke skrevet så meget om selvom det var helt perfekt.

det helt vilde for mig er den oplevelse jeg fik på den anden side af smerten. Et begær om mere, en vellyst og en lethed i mine seksuelle følelser jeg aldrig har oplevet før. 
 

Tak for dit venlige svar dejligt at vide det hele  UMM

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...