Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg var en tur forbi hende her og det gør jeg ikke igen, hun lød ellers så sød i telefonen og kunne snakke nogenlunde dansk og vi aftalte 1 time FP og jeg spurgte til om jeg kunne tage et bad når jeg kom, ingen problem, pigen der åbnede døren vidste intet om mit ønske om bad og hun var også noget dårligere til dansk synes jeg, nå men hva skal man sige, en oplevelse fuldstændig blottet for enhver form for nærvær og kemi, massagedelen var dejlig nok og hun kan tage ved men stadig som at blive masseret af en maskine ? Jeg forsøgte at løsne stemningen lidt ved at spørge om det sædvanlige..”har du børn” ? No kids, svarede maskinen og fortsatte med at ælte, så var det tid til at blive vent om og fik et rimelig ok blowjob, lidt kort og igen blottet for enhver form for kemi  så spurgte hun om jeg ville slikke hende, gerne og jeg slikkede løs og hun fortrak ikke en mine, eller bare et sødt smil og hvad man nu ellers drømmer om, så var det tid til at knalde først missionær, uden kys, spurgte om vi kunne tage en tur doggy, ok men var dårligt kommet indenfor før hun krummede ryggen og sagde det gjorde ondt ?..Synes ikke hun virker specielt stram men ok, det skal jo ikke gøre ondt..så missionær igen til jeg kom..så begyndte hun at lægge an til at det var det, spurgte om jeg ville have et bad eller en tår vand og jeg måtte minde hende om at der var over 20 min. tilbage af tiden, Ok Sir og hun hentede en flaske vand og da hun kom tilbage efter alt for lang tid havde hun Gud hjælpe mig taget tøj på igen, hun spurgte dog om jeg ville have massage resten af tiden,  jaja og det fik jeg så..

Kommer aldrig igen, heller ikke selv om det kun kostede 1000kr og hun egentlig så ok ud, men det virker virkelig ikke som om hun holder særlig meget af sit job ? ;)

https://annoncelight.dk/showad/375307

Redigeret af Mr Black

Del dette indlæg


Link til indlæg

Præcis min oplevelse, da hun lige var kommet... (har også lavet en anmeldelse dengang;-)

Dog er hende du taler med i telefonen Mutter -og hun snakker ligesom om -det er hende vi kommer til. Jeg har spurgt hende om jeg kunne prøve hende, men nej hun arbejder ikke med kroppen. Hun ser ellers ret godt ud;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Møffe skrev, for 10 minutter siden:

Præcis min oplevelse, da hun lige var kommet... (har også lavet en anmeldelse dengang;-)

Dog er hende du taler med i telefonen Mutter -og hun snakker ligesom om -det er hende vi kommer til. Jeg har spurgt hende om jeg kunne prøve hende, men nej hun arbejder ikke med kroppen. Hun ser ellers ret godt ud;-)

Pis, den anmeldelse har jeg ikke set, men rart at få det bekræftet det med Mutter og hun lød som sagt både Sød og berøringsvenlig i telefonen…mystisk sted ;)

Redigeret af Mr Black

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr Black skrev, for 6 minutter siden:

Pis, den anmeldelse har jeg ikke set, men rart at få det bekræftet det med Mutter og hun lød som sagt både Sød og berøringsvenlig i telefonen…mystisk sted ;)

Stedet fejler ikke noget -har haft mange rigtig fine oplevelser der igennem årene;-) Bare ikke med de 2 der er der nu (men til den pris er det svært, at klage over det, man trodsalt får)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad med hende den anden Bee, er hun lige sådan ? :biggrin:

Altså prisen kan man ikke klage over jo…nogen der ved om der kommer nye piger ind der ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr Black skrev, for 7 timer siden:

Hvad med hende den anden Bee, er hun lige sådan ? :biggrin:

Altså prisen kan man ikke klage over jo…nogen der ved om der kommer nye piger ind der ?

Same same:blink: har også lavet en anmeldelse på hende. Det kommer nye piger, men de 2 har været der Længe nu...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man har et standpunkt til man tager et nyt!!! Jeg tog sgu forbi igen hende Ticha... -Tror det var varmen, jeg kan ikke forklare det...ggg Hun var som jeg husker -og er blevet refereret her... Noget mulet at se på... -hun kører total rutine -Og jeg tænkte "det skal sgu være løgn!" det gider jeg ikke -og begyndte at befamle hende, når jeg kunne nå -fyrre løs med de få thai gloser jeg kan -hun havde ikke trusser på -og jeg pillede og hun blev forlegen og sagde hun ville give mig massage -det kunne hun jo bare gøre -og det gjorde hun også -men hun tøede op og vi kunne pjatte i mens -så blev jeg vendt om -og fik en aftørring før hun gik igang med at sutte min lille penis (den var helt lille og blød) men hun var ihærdig -og jeg fik hende til at kikke i mine øjne flere gange i mens -det var faktisk godt;-) Den blev helt stiv inden jeg fik kondom på -og hun igen -faldt ind i rutinen -satte sig og red op og ned i et vildt tempo -og langt fra mig -jeg fik hende dog vippet indover mig -så jeg kunne sutte hendes yver (de patter +vorter er uovertruffen) det tændte hende -men jeg måtte ikke røre hendes hår +nakke og hoved -pyt vi skiftede stilling -hun lagde sig så jeg kunne stå og kneppe hende -super;-) huggede igennem -og hun stønnede højt... tog en doggy over briksen -og kunne hugge som jeg lystede -hun stønnede endnu højer... Men gummiet gjorde, at jeg fortrækker at komme liggende uden og ved hj evt. af mig selv -og sådan blev det også... -Kom i et brøl -og hun blev meget forskrækket -og grinede -jeg spurgte hende om det gør ondt, når hun smiler/griner (på thai) hun fortalte mig -det er kun de "skøre" der/kan smiler/griner hele dagen............ Det blev et fint besøg -synes jeg -skuller arbejdet for det, men var/er det hele værd;-) 

Det er trivielt/rutine arbejde, de har de skal give/servicere -og de keder sig -hvis de bliver vækket af "tornerosesøvnen" er det noget helt andet -og de/hun vil gerne vækkes... Jeg har haft held med det mange gange nu -nogen gange glemmer, jeg det bare selv, når jeg er på besøg... Men kan kun opfordre andre til at prøve det af... Hvad er det værste der kan ske??? tit kan det kun blive bedre alligevel...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Møffe skrev, for 22 timer siden:

Man har et standpunkt til man tager et nyt!!! Jeg tog sgu forbi igen hende Ticha... -Tror det var varmen, jeg kan ikke forklare det...ggg Hun var som jeg husker -og er blevet refereret her... Noget mulet at se på... -hun kører total rutine -Og jeg tænkte "det skal sgu være løgn!" det gider jeg ikke -og begyndte at befamle hende, når jeg kunne nå -fyrre løs med de få thai gloser jeg kan -hun havde ikke trusser på -og jeg pillede og hun blev forlegen og sagde hun ville give mig massage -det kunne hun jo bare gøre -og det gjorde hun også -men hun tøede op og vi kunne pjatte i mens -så blev jeg vendt om -og fik en aftørring før hun gik igang med at sutte min lille penis (den var helt lille og blød) men hun var ihærdig -og jeg fik hende til at kikke i mine øjne flere gange i mens -det var faktisk godt;-) Den blev helt stiv inden jeg fik kondom på -og hun igen -faldt ind i rutinen -satte sig og red op og ned i et vildt tempo -og langt fra mig -jeg fik hende dog vippet indover mig -så jeg kunne sutte hendes yver (de patter +vorter er uovertruffen) det tændte hende -men jeg måtte ikke røre hendes hår +nakke og hoved -pyt vi skiftede stilling -hun lagde sig så jeg kunne stå og kneppe hende -super;-) huggede igennem -og hun stønnede højt... tog en doggy over briksen -og kunne hugge som jeg lystede -hun stønnede endnu højer... Men gummiet gjorde, at jeg fortrækker at komme liggende uden og ved hj evt. af mig selv -og sådan blev det også... -Kom i et brøl -og hun blev meget forskrækket -og grinede -jeg spurgte hende om det gør ondt, når hun smiler/griner (på thai) hun fortalte mig -det er kun de "skøre" der/kan smiler/griner hele dagen............ Det blev et fint besøg -synes jeg -skuller arbejdet for det, men var/er det hele værd;-) 

Det er trivielt/rutine arbejde, de har de skal give/servicere -og de keder sig -hvis de bliver vækket af "tornerosesøvnen" er det noget helt andet -og de/hun vil gerne vækkes... Jeg har haft held med det mange gange nu -nogen gange glemmer, jeg det bare selv, når jeg er på besøg... Men kan kun opfordre andre til at prøve det af... Hvad er det værste der kan ske??? tit kan det kun blive bedre alligevel...

Du får da luftet svinet hvaaaa!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...