Hop til indhold
Winniethepooh

Hjælp til Tinder/dating

Recommended Posts

Er klar over at dette forum primært omhandler købesex men tillader mig alligevel at starte en tråd i hyggesnak.

Er efterhånden 5 år siden at jeg blev skilt og har siden udelukkende opfyldt mine behov igennem købesex.

Er på ingen måde blevet træt af købesex eller interesseret i fast forhold, men da jeg tit er i udlandet og typisk har en fridag eller to i forbindelse med weekenden er det oplagt at udfylde noget af tiden med en almindelig date. 

Det skal naturligvis være en som jeg er tiltrukket af, men om det ender med sex er dog ikke så vigtigt, da jeg bare synes at det vil være sundt for mig med lidt socialt samvær med en tiltrækkende kvinde uden at der er penge involveret.

Har lavet en verificeret profil og fundet et par vellignende billeder, udfyldt diverse interesser og lavet en bio hvor jeg ret præcist beskriver hvad jeg søger og hvilken dato jeg er i byen.

Som I kan læse har jeg fuldstændigt styr på det og har absolut ikke brug for hjælp…

…men nej, oprettede min profil for et par dage siden da jeg skal til Italien i starten af næste uge…det er selvfølgelig ikke modeller på 19-20 år som liker mig/jeg macther med men mest kvinder i slut tyverne til sidst i trediverne…bortset selvfølgelig fra de profiler der straks skriver at jeg skal gå på telegram/whatsapp…som jeg blokerer med det samme…

Efter grovsorteringen står jeg så tilbage med matches og matches som har skrevet  til mig…og her går det i stå for mig…sidst jeg var på en normal date er 15 år siden… hvad fanden skriver man? Mit eget udlæg ville være i stil med “hej, du ser sød ud og synes din profil/bio ser interessant ud, håber at du også har haft til at læse min”(vigtigt da jeg kun er i byen i kort tid)…eller er det nødvendigt?…det er vel kun mænd der ikke læser bio før de skriver/liker?

Og hvad med videocall? Er det noget man gør efter et beskeder? 

…og hvad er det med slushice/smoothie billede, synes jeg har lagt mærke til det en del gange…betyder det noget bestemt?

Generelt lidt lost, med ved trods alt at ONS betyder one night stand…

Del dette indlæg

Link til indlæg

Her er lidt som du måske kan bruge:

Alle piger får 1000s a matches, så du er en blandt rigtig mange - og meget få læser bio før det er nødvendigt.

Så "hej" og vent på svar går ikke

"hej, du ser sød ud og synes din profil/bio ser interessant ud, håber at du også har haft til at læse min” er nok en kende for standard / defensivt.

Hvis din stil ikke er "DTF?" som første besked, sårøv med noget, der er hurtigt at svare på og samtidig sætter gang i samtalen:

"Diskutere med en fra arbejdet, hvad kom først: hønen eller æget?" eller "Oppenheimer eller Barbie?" eller "bedste film/serie nogensinde?" eller "hvis du kunne tage een ting med på en øde ø, hvad ville det være?"

Eller - google efter start beskeder :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for input…du skrev lidt i stil med hvad jeg regnede med at høre:)

Tænkte på at jeg skulle undgå for meget skriv og i stedet sende en besked aften før i stil med “coffee/bungeejump/D&D/whatever deres interesse er at X tomorrow morning/evening?”…

Kan man indsætte en form for timer så de ved at de skal være hurtige på tasterne og svare inden for ex. 30 min? og ellers se bort fra den? Eller bør jeg bare skrive til dem allesammen på en gang og gå med den hurtigste :)?

Redigeret af Winniethepooh

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...