Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har besøgt hende for.en del år siden, virkelig lækker dame. Hun ser ud som på billederne, er indlevende og oprigtigt liderlig. Det var hun i hvert fald den dag jeg besøgte hende. ^_^

Hun kan lide at blive slikket godt og grundigt, det får safterne til at flyde.

Hende kan du trygt besøge.

Lad os vide hvordan det gik.

Redigeret af jens69

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Jens69

Tak for hurtigt svar.

Hun ser super lækker ud, og lyder fræk, ud fra din beskrivelse.

Jeg må vist hellere se om jeg kan få tid til et besøg i dag, og kommer med en anmeldelse hvis det lykkes.

Tak for et godt forum, som giver en masse frække oplevelser, og sparer en masse ærgelser...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Halløj 

Vil også lige komme med et skriv om min oplevelse med denne smukke og dejlige kvinde. 
Det er efterhånden en del år siden. Jeg besøgte hende på Amager og det var en topklasse oplevelse. Smuk, fræk, sexet, elegant og så er hendes hygiejne bare i top. 
Meget imødekommende og hendes lejlighed var det flotteste, reneste og mest indbydende jeg har oplevet. 
Sexdelen husker jeg som indlevende og hun var 100% tilstede under hele seancen. Vi havde også bare en vildt god kemi, og jeg skal helt sikkert besøge hende igen. 
Husker det som om hun havde nogle få kilo mere på sidebenene ( og det er MEGET positivt ment ) hendes krop var fantastisk smuk. 
Bare kom afsted. Hun er lækker. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej med jer

Tak for jeres kommentarer til min efterlysning. Jeg har besøgt hende på jeres opfordring, og skrevet en anmeldelse.

Hun er slank og super lækker, og præcis så indbydende som i har beskrevet. Så jeg vil takke jer mange gange for jeres opfordring, i har været med til at starte min weekend, på den helt gode måde ;)

God weekend til jer, og andre der læser med....

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...