Hop til indhold

Recommended Posts

Hej

syntes efterhånden det står meget sløjt til i Randers med ordentlig service hos Thaipigerne på Randers Klinikkerne.

det er begrænset hvad der sker af udskiftninger, og dem der er her er kun ude efter at få os ud så hurtigt som muligt, og de lover en masse med når det kommer til stykket så har de glemt hvad de lover, så efterhånden skal man til Aarhus for et få en ordentlig service. 

Havde lige været hos Jiramon i Vestergade, hvor der skulle være en ung pige, men blev utroligt skuffet, spurgte under akten efter flere penge end det aftalte, og det gider jeg simpelthen ikke høre, servicen under lavmålet så 1000.- er 500.- for meget med den service. Så fremadrettet er det i Aarhus hvor jeg kommer, hvis man ikke helt skal droppe de Thaipiger.

uha uha nu fik jeg da endelig luft.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bosse1910 skrev, for 16 minutter siden:

Hvad med emmee i Randers hun plejer da yde super service. Godt nok et stykke tid siden jeg var der sidst, men er altid gået glad derfra

Ved du hvor Emmee holder til nu?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har været inde ved Jiramon for ca 14 dage siden med et hold i ryggen. Fik en super dejlig massage af Lun, wow hvor hun kan give god massage. Valgte at beholde underbukserne på, da det kun var massage jeg var interreseret i. Hun gav kun massage og ingen pirring, hvilke var meget dejligt. Vil gerne komme der igen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...