Hop til indhold

LILLE THAIPIGE MED STORE BRYSTER! 60 MIN KUN 1000!

Featured Replies

Skrevet
Den rejsende skrev, den 23.8.2023 at 07:27:

Der kom et nyt billede. Ser ud til Jessy/Pukky ikke er hos Malissa.

Hun er stadig i Herlev på samme adresse. Hun har ændret navn til Apple.

Hun ændrer navn konstant.

Hun er ikke værd at besøge, hun overholder ikke aftaler og giver bare en generelt dårlig service. Hun blev smidt ud af den sidste klinik fordi der var så meget drama med hende. Noget jeg personligt også oplevede.

Skrevet
Kiillii skrev, for 3 timer siden:

Hun er stadig i Herlev på samme adresse. Hun har ændret navn til Apple.

Hun ændrer navn konstant.

Hun er ikke værd at besøge, hun overholder ikke aftaler og giver bare en generelt dårlig service. Hun blev smidt ud af den sidste klinik fordi der var så meget drama med hende. Noget jeg personligt også oplevede.

Alle annoncer er lukket, så ingen grund til snakke mere om det

Skrevet

Nu har jeg også besøgt Pukky/Apple og min oplevelse var positiv.

Stedet har fået et stort løft, når man kommer ind er der gjort noget ud af det, virkelig flot. Indenfor for var der pænt og rent det steder jeg var, og der er gjort meget for at skabe hyggelige stemning. Jeg blev mødt af en sød og smilende Apple, der både var nærværende og i godt humør. Der var ikke nogen problemer med booking, så tænker har man haft udfordringer der, kan det skyldes hun måske ikke var informeret om der kom kunder. Hendes service var god, og jeg nød det. Ja ikke samme som Malisa, men det er der ingen der er ;) vi snakkede også lidt bagefter om nogle af de ting, der bliver skrevet om hende. Hun er meget ked af, for det der bliver sagt er ikke sandheden. Hun fortæller hun havde raget uklar med en af de andre piger, fordi denne pige var misundelig over Pukky havde flere kunder. Almindelig Thai drama, der ofte ses og misundelse og jalousi skaber ballade. Hun føler lidt der kører en hetz mod hende fra den anden pige, og det er hun ked af, for det gør det svært for hende at arbejde. Min oplevelse med hende var god også vores lille hygge snak bagefter også. Om man kan lide tattoo er en anden sag, men pigen er sød 

Skrevet
Hulbror skrev, for 20 minutter siden:

@Lars40 Men hun får nok ikke mange besøg lige nu uden en aktiv annonce?

Helt enig, uden annonce ikke let at booke tid :D

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.