Plaskeren 3392 Skrevet 1. Januar, 2014 Ja, som over skriften lyder, hvor kan man sætte brugere på Ignore i dette nye software? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 1. Januar, 2014 (edited) Tryk på dit navn i højre hjørne, mine indstillinger, ignorerer indstillinger :-) Redigeret 1. Januar, 2014 af Moderator Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Liderligfyr Skrevet 2. Januar, 2014 Hmm ved ikke om min profil er specielt.... men jeg skal trykke på navn højre hjørne, ignoredede brugere. og ikke ind under mine indstillinger Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
The Rider 451 Skrevet 3. Januar, 2014 Hej Liderligfyr Du kan gå begge veje, du ender samme sted godt nytår the rider Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 3. Januar, 2014 Er det pm man ignorerer ? eller også andet ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
The Rider 451 Skrevet 3. Januar, 2014 Holstebronx Hvis du nu prøvede at gå derind så ville du se at der er forskellige steder du kan sætte flueben alt efter hvad du vil ignorere fra den pågældende bruger godt nytår the rider Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 3. Januar, 2014 ignorer indlæg ligefrem Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
The Rider 451 Skrevet 3. Januar, 2014 ja der er mange muligheder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg