Hop til indhold
Djurslandfyr

Minna / Solarie sex i Ebeltoft og omegn

Recommended Posts

Har ikke besøgt hende, men er ret sikker på at have set billede 2 og 3 tidligere under et andet navn

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har besøgt hende flere gange her i det nordjyske. 

I min optik, levere hun det hun lover, dog skal det siges, at jeg primært har benyttet mig af korte møder med hende. Så hvordan en evt halv eller hel time vil være med hende kan jeg ikke sige.

Der er absolut ikke tale om gfe, men heller ikke pse, snare en vi har fundet hinanden i byen og skal have lige på sex.

Men andre kan selvfølgelig have haft en anden oplevelse med hende.

Men som sagt, hun levere hvad hun lover og hendes billeder lever fint op til virkeligheden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har besøgt hende i det nordjyske! Det var ikke nødvendigvis hendes skyld, men der var ikke kemi mellem os! Der bliver derfor ikke nogen gentagelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har også været hos hende flere gange i Vodskov. Hun er super sød og top lækker. Eneste grund til at jeg ikke er blevet stamkunde er, at hun ikke giver øko-blow - og det er et must for mig...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Når jeg ringer til hende siger hun, at det er i Vester Hassing. Er det den samme??

Redigeret af Bobbel95

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bobbel95 skrev, den 26.4.2024 at 19:54:

Når jeg ringer til hende siger hun, at det er i Vester Hassing. Er det den samme??

Ja det er den samme :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...