varmos2023 7 Skrevet 11. August, 2023 (edited) Kære bruger Nu går den ikke mere jeg er nød til at lave 3 anmeldelser! 1.Hold jer langt væk fra Lille Thai Holder ikke hvad man lover (ville låne penge under ydelsen dårlig massage -og sex 2.Hold jer langt væk fra Indisk pige Sønderjylland Ung pige uerfarne vil ikke noget helst Gør intet selv penge ud af vinduet -utroligt dårlig oplevelse Selv om man havde en aftale hun angiver det som hendes hobby tror mere at det er penge problemer 3.Milf Sandy Latino kraftig anbefaling Gutter hende kan jeg varmt anbefale besøgt hende mange gange en nydelse og det bedste sex nogensinde jeg har fået .Sandy er mørk og fræk og nyder og Blive slikket bagfra. -giver også banditten en behandling i wonderworld. Sandy er pt i Glejbjerg og tager hjem til Spanien den 19 aug. Redigeret 11. August, 2023 af varmos2023 Formuleringen forkert 1 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gløden 1822 Skrevet 11. August, 2023 varmos2023 skrev, for 5 timer siden: Nu går den ikke mere jeg er nød til at lave 3 anmeldelser! Fint nok, men det er ikke det rigtige fora!! Brug dette istedet: https://www.eroguide.dk/forum/forum/44-anmeldelser-af-piger-og-klinikker-i-jylland/ Har anmeldt dit skriv, så bliver det nok flyttet! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sydjysk Grisling 19 Skrevet 12. August, 2023 varmos2023 skrev, den 11.8.2023 at 02:01: Kære bruger 1.Hold jer langt væk fra Lille Thai 2.Hold jer langt væk fra Indisk pige Sønderjylland 3.Milf Sandy Latino kraftig anbefaling Hej @varmos2023 1)Hvem er lille Thai ? Har du en link til vedkommende? Der er mange lille Thaier Nr 3 Mild Sandy Lyder som en jeg skal møde engang. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
varmos2023 7 Skrevet 12. August, 2023 Sydjysk Grisling skrev, for 23 minutter siden: Hej @varmos2023 1)Hvem er lille Thai ? Har du en link til vedkommende? Der er mange lille Thaier Nr 3 Mild Sandy Lyder som en jeg skal møde engang. Hej Hende. Wow. Hun er fræk hun starter med og give dig olie på kroppen så søger hun ned til banditten og du har frit udsigt til hendes dejlige fisse Hun nyder det prøv hende du vil ikke fortryde det 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
varmos2023 7 Skrevet 12. August, 2023 Sydjysk Grisling skrev, for 33 minutter siden: Hej @varmos2023 1)Hvem er lille Thai ? Har du en link til vedkommende? Der er mange lille Thaier Nr 3 Mild Sandy Lyder som en jeg skal møde engang. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
varmos2023 7 Skrevet 12. August, 2023 Hende lille Thai Hold fingerene væk Fra hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
varmos2023 7 Skrevet 12. August, 2023 Indisk pige Laura Hold fingrene væk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sydjysk Grisling 19 Skrevet 2. September, 2023 Milf Sandy Hvornår er hun tilbage fra ferie ? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
varmos2023 7 Skrevet 7. September, 2023 Sydjysk Grisling skrev, den 2.9.2023 at 21:48: Milf Sandy Hvornår er hun tilbage fra ferie ? Hej Hun skal nok komme Hold øje med Annonce Light Hun bor i Spanien Jeg ved mere men kan ikke oplyse det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg