Hop til indhold

Recommended Posts

Med baggrund i positive anmeldelser aflagde jeg Preeya et besøg. Det første jeg lagde mærke til var hendes venlige og rare øjne og positive udstråling, det lovede godt. Vi startede med massage til afslappende musik. Massagen var virkelig god og grundig , perfekt. Sexakten var en mere blandet fornøjelse, men  godkendt. Jeg måtte guide hende angående mine ønsker om f.eks. Oralsex , men der var ikke noget hun ikke indvilgede i. Hun er beriget med en virkelig flot og dejlig krop , fantastiske dejlige struttende små bryster , ingen silicone her, perfekt! Ingen “ hængepartier” nogen steder , smukt! Efter sexakten tog hun min hånd og lagde sig ved siden af mig og og vi snakkede om løst og fast , forfriskende og virkeligt dejligt, noget så ualmindeligt som en GFE oplevelse , perfekt! Ja men hvad ska’ jeg sige.... Preeya er en dejlig , naturlig og ligefrem pige som jeg kom til at holde af! En pige det er let at forelske sig i , men det går jo ikke. 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
cassanova skrev, den 10.8.2023 at 23:03:

Med baggrund i positive anmeldelser aflagde jeg Preeya et besøg. Det første jeg lagde mærke til var hendes venlige og rare øjne og positive udstråling, det lovede godt. Vi startede med massage til afslappende musik. Massagen var virkelig god og grundig , perfekt. Sexakten var en mere blandet fornøjelse, men  godkendt. Jeg måtte guide hende angående mine ønsker om f.eks. Oralsex , men der var ikke noget hun ikke indvilgede i. Hun er beriget med en virkelig flot og dejlig krop , fantastiske dejlige struttende små bryster , ingen silicone her, perfekt! Ingen “ hængepartier” nogen steder , smukt! Efter sexakten tog hun min hånd og lagde sig ved siden af mig og og vi snakkede om løst og fast , forfriskende og virkeligt dejligt, noget så ualmindeligt som en GFE oplevelse , perfekt! Ja men hvad ska’ jeg sige.... Preeya er en dejlig , naturlig og ligefrem pige som jeg kom til at holde af! En pige det er let at forelske sig i , men det går jo ikke. 

 

 

Hejsa Brødre

Preeya er en guldklump, og noget af det bedste jeg har prøvet. Helt naturlig ung stram krop med til dato smukkeste struttende naturlige bryster..vel en god B skål...wow siger jeg.

Hendes figur er simpelthen lige mig, ikke tynd og slet ikke buttet, men lige imellem... og så har smukke øjne og en helt igennem dejlig væremåde.

Det er sjældent jeg anmelder, men Esbjerg har lige nu en perle i Preeya, og hun fortjener en god anmeldelse. 

Hun "cum" 2 gange i vores vidunderlige time. Hun kysser ikke så dybt i starten, men tror hun glemte det igennem vores vidunderlige massage og sex.

Hun er på højde med Bee Fredericia, Tanja-Odense, Vida--Vejle.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...