Hop til indhold
Lannan6578

Ung fyr søger to hjælpere til sextur

Recommended Posts

hej 

Jeg er en fyr på 22 år med en form for muskelsvind. Jeg søger to hjælpere til at tage med med på en sextur til Berlin eller Amsterdam ( det kunne være en FKK klub.)  

og muligvis også til lidt fast arbejde før/efter turen.

Krav: Du er min. 21 år, er ansvarsbevidst og har kørekort. Jeg har brug for hjælp til mange ting, heriblandt personlig pleje. Jeg skal også have hjælp flere gange hver nat til at blive vendt. Du behøver ikke at have erfaring indenfor dette område. Det allervigtigste er, at kemien er god imellem os, da det jo er mange timer vi skal være sammen og der vil være en oplæringsperiode, når du starter. I hverdagen hedder vagterne 08-20 og 20-08, men når vi er af sted på turen, kan vi altid aftale nærmere hvordan vagterne skal fordeles. Hvis i gerne vil have nogle faste vagter inden turen kan vi altid snakke om hvordan det skal foregå (man kan f.eks. få lidt døgnvagter hvis man bor langt væk. Jeg skal nok betale for næsten alle udgifter på turen f.eks. Overnatning og mad (medmindre vi gerne vil have ekstra dyr mad). Det som I selv skal betale for er eventuelle ekstra udgifter/nydelser f.eks. hvis I vil købe noget til jer selv eller hvis I selv vil hygge jer med en GP. Jeg har en BPA ordning og et firma varetager ordningen for mig. Lønnen er efter gældende takster. Jeg bor ikke så langt fra Esbjerg. Jeg glæder mig til at høre fra jer! 

jeg forstår 100% godt hvis nogle af jer tænker "hvorfor fanden spørger du om sådan noget herinde", men jeg tænbkte at jeg ville give det et forsøg. 

i kan sende ansøgningen til [email protected]

Redigeret af Lannan6578

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Lannan6578

Ønsker dig altmuligt held med projektet, jeg bor desværre alt for langt væk, til at kunne tilbyde min assistance. Jeg vil opfordre alle, der selv ikke kunne forestille sig det, at overveje det en ekstragang. Har selv arbejdet på plejehjem og det var noget af det mest givende jeg har oplevet, selvom det indebar badning, bleskift, tandbørstning og alt muligt andet.

Tænk, hvis I kan være med til, at en ung mand får nogle dejlige og frække oplevelser...og mon ikke, der falder lidt af til jer på sådan en tur?

Venligst OT

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lannan6578 skrev, for 37 minutter siden:

jeg forstår 100% godt hvis nogle af jer tænker "hvorfor fanden spørger du om sådan noget herinde", men jeg tænbkte at jeg ville give det et forsøg. 

Det håber jeg ikke der er mange der tænker. 

Faktisk synes jeg det er ret smart af dig at spørge her. For mon ikke du får en bedre tur ud af det, når du er ledsaget af hjælpere, som kender til verdenen med sexarbejdere og er komfortable med at begå sig der? 

Håber det lykkes for dig!

Del dette indlæg

Link til indlæg

@Lannan6578

Jeg er interesseret;). Har du et estimat af hvor lang ansættelsesperioden er før (og evt efter) turen eller hvor mange vagter, det drejer sig om?

Redigeret af asdfpaj

Del dette indlæg

Link til indlæg

@asdfpaj

tænker måske at jeg kan tilbyde lidt deltidsarbejde og lidt vikar-arbejde, hvis en af de andre hjælpere vil af med en vagt. lige nu overvejer jeg at tage til frankfurt til November, da jeg alligevel har billetter til en NFL kamp i frankfurt. 

Redigeret af Lannan6578

Del dette indlæg

Link til indlæg

jeg kan desværre ikke redigere i opslaget (ved ikke hvorfor) 

lige nu overvejer jeg at tage til frankfurt til November, da jeg alligevel har billetter til en NFL kamp i frankfurt. så kunne man eventuelt lave sexturen der

Redigeret af Lannan6578

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lannan6578 skrev, for 23 minutter siden:

jeg kan desværre ikke redigere i opslaget (ved ikke hvorfor) 

Muligvis fordi du har en helt nyoprettet profil. Så vidt jeg husker var der en del restriktioner på hvad man kunne foretage sig det første døgn eller to efter man har oprettet sig med en ny bruger. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Fedt du giver dig ud i det, og du er kommet til det rette sted, sikkert der er nogle her der vil sende en ansøgning.

Jeg gik på idræts højskole og der var en elev med muskelsvind. Vi var på skitur og en af hans hjælpere to en sort piste med ham på ryggen, så en tur til Frankfurt burde være mulig ;)

Redigeret af spaceman

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest henlan

Held og lykke med projektet, Lannan!:) Er selv handikappet med autisme og skizotypi, og mine sexture har gjort underværker for mit sind. Noget sundhedssystemet aldrig har kunnet. Nogle af de dejligste mennesker, jeg nogensinde har mødt, er sexarbejdere.

Redigeret af henlan

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bigstok skrev, for 12 timer siden:

Muligvis fordi du har en helt nyoprettet profil. Så vidt jeg husker var der en del restriktioner på hvad man kunne foretage sig det første døgn eller to efter man har oprettet sig med en ny bruger. 

Ja, helt sikkert fordi @Lannan6578 er ny, men han har oprettet sig d 20/7-23, så det er nok noget med 24 timer efter ens første indlæg, som du er inde på.....@Bigstok

Redigeret af Gløden

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gløden skrev, for 3 timer siden:

Ja, helt sikkert fordi @Lannan6578 er ny, men han har oprettet sig d 20/7-23, så det er nok noget med 24 timer efter ens første indlæg, som du er inde på.....@Bigstok

Ingen kan redigere i egne indlæg efter den første time.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Liv skrev, for 2 timer siden:

Ingen kan redigere i egne indlæg efter den første time.

Rigtigt, så først nu at det er pga at der er gået mere end en time mellem de pågældende indlæg

Del dette indlæg

Link til indlæg
henlan skrev, den 10.8.2023 at 19:48:

Nogle af de dejligste mennesker, jeg nogensinde har mødt, er sexarbejdere.

Ja; bagom alle diskussionerne om selvbedrag og illusioner, så er det en kendsgerning at pigerne er eminent søde, når vi møder dem.
Jeg har kun oplevet een enkelt undtagelse, for en del år tilbage,

henlan skrev, den 10.8.2023 at 19:48:

Er selv handikappet med autisme og skizotypi, og mine sexture har gjort underværker for mit sind.

Jeps.. jeg har no gle lignende udfordringer, men dog l-i-i-g-e på grænsen - jeg ville ikke ligefrem kalde det et handicap, i mit tilfælde ... 
Startede egentlig herinde blandt andet for at få lidt snak om, hvordan håndterer man det med seksualitet i forbindelse med mænd med sociale begrænsninger.
Kan vi bruge glædespigerne - eller andre tilgrænsende tilbud ... ?
For os, tror jeg, problemet generelt er, at vi har svært ved at score, og at nære relationer er svære for os ... 
Både (for mit vedkommende) noget med at have det svært med for meget nærhed for længe, og følelsen af utilstrækkelighed - risikoen for at blive 'kørt over' i et forhold, eller direkte udnyttet ...

Men vi har stadig en seksualitet, og behov for kropskontakt (hudsult) .. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest henlan
sneræven skrev, for 12 minutter siden:

Ja; bagom alle diskussionerne om selvbedrag og illusioner, så er det en kendsgerning at pigerne er eminent søde, når vi møder dem.
Jeg har kun oplevet een enkelt undtagelse, for en del år tilbage,

Jeps.. jeg har no gle lignende udfordringer, men dog l-i-i-g-e på grænsen - jeg ville ikke ligefrem kalde det et handicap, i mit tilfælde ... 
Startede egentlig herinde blandt andet for at få lidt snak om, hvordan håndterer man det med seksualitet i forbindelse med mænd med sociale begrænsninger.
Kan vi bruge glædespigerne - eller andre tilgrænsende tilbud ... ?
For os, tror jeg, problemet generelt er, at vi har svært ved at score, og at nære relationer er svære for os ... 
Både (for mit vedkommende) noget med at have det svært med for meget nærhed for længe, og følelsen af utilstrækkelighed - risikoen for at blive 'kørt over' i et forhold, eller direkte udnyttet ...

Men vi har stadig en seksualitet, og behov for kropskontakt (hudsult) .. 

Helt enig! Og pigerne er som sagt søde og dejlige, sødere end de få kærester, jeg har haft. Har endnu ikke så mange massagebesøg bag mig, at jeg har nået at få nogle dårlige erfaringer.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lannan6578 skrev, den 10.8.2023 at 16:12:

hej 

Jeg er en fyr på 22 år med en form for muskelsvind. Jeg søger to hjælpere til at tage med med på en sextur til Berlin eller Amsterdam ( det kunne være en FKK klub.)  

God ide at søge her, blandt folk med samme interesse :)

Mvh Bo

Redigeret af venligbo

Del dette indlæg

Link til indlæg

Øj det gad jeg ellers godt! 
Jeg har altid været nysgerrig på de der FKK klubber og hvad det er med dem der er så fantastisk for dem der besøger dem. 
Var også personlig handicaphjælper vikar i mine unge dage ved siden af min smart-i-en-fart-karriere for ligesom at have lidt modvægt og gøre noget der handlede om andet end penge og for at mærke glæden ved at gøre en forskel i folks liv der virkelig betød noget på et personligt og lavpraktisk plan. Det var ualmindeligt personligt tilfredsstillende arbejde!
Så fandt jeg ud af at samme fornemmelse og glæde ved at glædes kunne kombineres med sex, og så blev jeg glædespige i stedet som var noget bedre betalt, sjovere og har maaaange andre fordele :P 

Tænker dog at jeg til denne opgave er totalt diskvalificeret på forskud pga. det pjank med at jeg har bryster osv. :lol: så mit indlæg er blot tænkt som støtte :wub: 

Helt fantastisk idé at lave sådan et opslag herinde. Lad gerne høre fra dig her i tråden om hvordan det gik med projektet @Lannan6578 <3
Hvis andre læser denne tråd og tænker "det kan og tør jeg da også" forestiller jeg mig at mange kunne have glæde af det! 

Kærligst, Eva <3

Redigeret af Eva Nadine

Del dette indlæg

Link til indlæg
Eva Nadine skrev, for 2 timer siden:

Øj det gad jeg ellers godt! 
Jeg har altid været nysgerrig på de der FKK klubber og hvad det er med dem der er så fantastisk for dem der besøger dem. 
Var også personlig handicaphjælper vikar i mine unge dage ved siden af min smart-i-en-fart-karriere for ligesom at have lidt modvægt og gøre noget der handlede om andet end penge og for at mærke glæden ved at gøre en forskel i folks liv der virkelig betød noget på et personligt og lavpraktisk plan. Det var ualmindeligt personligt tilfredsstillende arbejde!
Så fandt jeg ud af at samme fornemmelse og glæde ved at glædes kunne kombineres med sex, og så blev jeg glædespige i stedet som var noget bedre betalt, sjovere og har maaaange andre fordele :P 

Tænker dog at jeg til denne opgave er totalt diskvalificeret på forskud pga. det pjank med at jeg har bryster osv. :lol: så mit indlæg er blot tænkt som støtte :wub: 

Helt fantastisk idé at lave sådan et opslag herinde. Lad gerne høre fra dig her i tråden om hvordan det gik med projektet @Lannan6578 <3
Hvis andre læser denne tråd og tænker "det kan og tør jeg da også" forestiller jeg mig at mange kunne have glæde af det! 

Kærligst, Eva <3

mange tak for støtten, Eva! 

Jeg har desværre kun fået en rigtig ansøgning indtil videre, så jeg mangler stadig en hjælper. 

Jeg ville også lige sige , at hvis nogle af jer overvejer ikke at ansøge pga. faktorer som alder og køn, så prøv bare alligevel! Jeg er et meget åbent menneske, så hvis kemien er der, så er det andet ligegyldigt. vi skal nok finde ud af noget! det behøver heller ikke nødvendigvis, at være en tur til frankfurt, så hvis i har et andet forslag der passer jer bedre, kan i bare prøve at skrive! 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...