Hop til indhold
ms4me

Thai massage klinikker

Recommended Posts

Da jeg er mest til thai klinikker fremfor at besøge pigerne i private lejligheder, savner jeg en liste over thai klinikker i f.eks. Aarhus.

Findes sådan en liste og i så fald hvordan finder jeg den?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Der gjorde der, for hele Jylland, men den er nedlagt. 
Dels på grund af trusler mig, som vedligeholdt listen, fra nogle vildledte klinikejere, men primært fordi det ikke giver meget mening at have en sådan liste mere. Der er så få klinikker i byen med facade skilte og dermed offentligt synlige, at man kan huske dem. Langt de fleste piger findes i private omgivelser. De kan ofte findes på Annonce Light
Du kan finde stort set alle aktive og offentligt synlige klinikker på Annonce Light, og også en del af de mere anonyme. En del skal man dog have et vist kendskab til byen, for at finde. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
ms4me skrev, for 4 timer siden:

Da jeg er mest til thai klinikker fremfor at besøge pigerne i private lejligheder, savner jeg en liste over thai klinikker i f.eks. Aarhus.

Findes sådan en liste og i så fald hvordan finder jeg den?

Det er nu ellers i det små private hjem jeg har fået de bedste overraskelser,  de går gerne et skridt længere når det ikke er en klinik hvor der måske så også er en chef osv.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...