Hop til indhold

Thai massage klinikker

Featured Replies

Skrevet

Da jeg er mest til thai klinikker fremfor at besøge pigerne i private lejligheder, savner jeg en liste over thai klinikker i f.eks. Aarhus.

Findes sådan en liste og i så fald hvordan finder jeg den?

Skrevet

Der gjorde der, for hele Jylland, men den er nedlagt. 
Dels på grund af trusler mig, som vedligeholdt listen, fra nogle vildledte klinikejere, men primært fordi det ikke giver meget mening at have en sådan liste mere. Der er så få klinikker i byen med facade skilte og dermed offentligt synlige, at man kan huske dem. Langt de fleste piger findes i private omgivelser. De kan ofte findes på Annonce Light
Du kan finde stort set alle aktive og offentligt synlige klinikker på Annonce Light, og også en del af de mere anonyme. En del skal man dog have et vist kendskab til byen, for at finde. 

Skrevet
ms4me skrev, for 4 timer siden:

Da jeg er mest til thai klinikker fremfor at besøge pigerne i private lejligheder, savner jeg en liste over thai klinikker i f.eks. Aarhus.

Findes sådan en liste og i så fald hvordan finder jeg den?

Det er nu ellers i det små private hjem jeg har fået de bedste overraskelser,  de går gerne et skridt længere når det ikke er en klinik hvor der måske så også er en chef osv.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.