Hop til indhold
Flotfyr92

Bedste bordel i tyskland nær Danmark

Recommended Posts

Kære Alle 

Jeg bor i Danmark og kunne godt tænke mig en sextur til tyskland på et bordel eller noget i den stil. 
Rette sagt kunne jeg godt tænke mig at svømme i damer og kunne kneppe dem på skift så meget jeg vil.
Sådan følelsen at at være kongen og kunne tage det jeg vil have. 

Jeg er mest til bordeller fremfor privarte piger. 
Det kunne være et af de der flatfee som jeg synes virker spændende. 

Det må gerne være tæt på Danmark og prisen må gerne være nogenlunde til at betale. 

Er der nogle som ved hvilke by og hvilke bordeller jeg bør kigge efter? 

Hvis der er nogle som kender til private ture for danskere som tager derned sammen, så er jeg også nysgerrig på det? 

Redigeret af Flotfyr92

Del dette indlæg


Link til indlæg
Flotfyr92 skrev, 1 time siden:

Kære Alle 

Jeg bor i Danmark og kunne godt tænke mig en sextur til tyskland på et bordel eller noget i den stil. 
Rette sagt kunne jeg godt tænke mig at svømme i damer og kunne kneppe dem på skift så meget jeg vil.
Sådan følelsen at at være kongen og kunne tage det jeg vil have. 

Jeg er mest til bordeller fremfor privarte piger. 
Det kunne være et af de der flatfee som jeg synes virker spændende. 

Det må gerne være tæt på Danmark og prisen må gerne være nogenlunde til at betale. 

Er der nogle som ved hvilke by og hvilke bordeller jeg bør kigge efter? 

Hvis der er nogle som kender til private ture for danskere som tager derned sammen, så er jeg også nysgerrig på det? 

Helt igennem fantastisk kommentar: "Rette sagt kunne jeg godt tænke mig at svømme i damer og kunne kneppe dem på skift så meget jeg vil."

Jeg synes det lyder som om du bør tage på FKK klub, men der er vidst også nogle flat-rate steder der kan leve op til dit behov. Jeg har kun været på FKK en enkelt gang i Frankfurt, for mange år siden, før Corona, hvilket jeg kan anbefale. Du kan læse om min tur her: https://www.eroguide.dk/forum/topic/86595-fkk-world-frankfurt/?tab=comments#comment-778315

Kunne godt være frisk på en Tour de Sex gennem Tyskland, men også gerne i Ungarn eller Romanien hvor jeg tror det er lettere at finde det du beskriver her.

Redigeret af Supermayn

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...