Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Har ikke været der. Men har du set at der stå følgende på hjemmesiden 

"Non erotic (only massage)"

Redigeret af lille_peter

Skrevet
  • Author

Super 1000 tak for hjælpen.   Det kunne være man skulle forbi til en god massage 

Skrevet
Klipklap skrev, 1 time siden:

Super 1000 tak for hjælpen.   Det kunne være man skulle forbi til en god massage 

Som der er nævnt er det et grønt sted. Der er god massage men der ikke mulighed for andet 

Skrevet
  • Author
Lars40 skrev, 1 time siden:

Som der er nævnt er det et grønt sted. Der er god massage men der ikke mulighed for andet 

Grønt er helt fint for mig.   Nogle grønne holde den , andre ikke.    Jeg er mest til de grønne.  Ofte  Bedre massage.    

Skrevet
  • Author
smheaven skrev, for 2 timer siden:

Hende til venstre har tidligere haft https://www.janmeethaimassage.com på Amager og den gang var det et 100% Non erotic sted. Hun giver glimmerende massage.

Hvem er til venstre ?  Jeg synes billederne på siam one er oppefra og ned ? 

Skrevet
smheaven skrev, for 8 timer siden:

Hende på dette link: https://siamone-massage.dk/

Det er fordi vi ser mest via telefonen og lyder som du ser på pc, og der står jo navn ved , så kan du jo skrive det :)

Skrevet
Klipklap skrev, den 9.8.2023 at 23:13:

https://siamone-massage.dk/

faldt over denne klinik 

har ikke set den før.   Er der nogen der har været forbi.   Synes et par af dem er set før. Men kan ikke placere dem 

Godt spottet, Klipklap, og det lyder sgu spændende, men timeprisen på 600 kr er da vist Københavnerrekord….:D På den anden side set, så er det jo kun en halvtredser mere end på Suphaphorn….:)

• 4 weeks later...
Skrevet

Jeg var forleden dag forbi for første gang, og fik en ganske god massage, og følte mig absolut velkommen lige fra start af :) Jeg kommer helt sikkert igen, men timeprisen på 600 kr er sgu lidt pebret….:D Men det er sikkert også en dyr husleje, de har…,:)

Skrevet
  • Author
Avforhelvede! skrev, for 3 timer siden:

Jeg var forleden dag forbi for første gang, og fik en ganske god massage, og følte mig absolut velkommen lige fra start af :) Jeg kommer helt sikkert igen, men timeprisen på 600 kr er sgu lidt pebret….:D Men det er sikkert også en dyr husleje, de har…,:)

Jaa husleje. Kan være et parameter.  Men så må de altså oppe sig på kvaliteten  ( jeg synes det mere var massage til 400 og venlighed når man skulle gå igen var lig nul )

.   Ju wellness har nok også dyr husleje. Men hun knokler max for at give fuld valuta 

Redigeret af Klipklap

• 2 weeks later...
Skrevet
  • Author
HeresJohnny skrev, for 6 timer siden:

Redigeret af Klipklap

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.