Hop til indhold

Recommended Posts

Har ikke været der. Men har du set at der stå følgende på hjemmesiden 

"Non erotic (only massage)"

Redigeret af lille_peter

Del dette indlæg

Link til indlæg
Klipklap skrev, 1 time siden:

Super 1000 tak for hjælpen.   Det kunne være man skulle forbi til en god massage 

Som der er nævnt er det et grønt sted. Der er god massage men der ikke mulighed for andet 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lars40 skrev, 1 time siden:

Som der er nævnt er det et grønt sted. Der er god massage men der ikke mulighed for andet 

Grønt er helt fint for mig.   Nogle grønne holde den , andre ikke.    Jeg er mest til de grønne.  Ofte  Bedre massage.    

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Avforhelvede!
Klipklap skrev, den 9.8.2023 at 23:13:

https://siamone-massage.dk/

faldt over denne klinik 

har ikke set den før.   Er der nogen der har været forbi.   Synes et par af dem er set før. Men kan ikke placere dem 

Godt spottet, Klipklap, og det lyder sgu spændende, men timeprisen på 600 kr er da vist Københavnerrekord….:D På den anden side set, så er det jo kun en halvtredser mere end på Suphaphorn….:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Avforhelvede!

Jeg var forleden dag forbi for første gang, og fik en ganske god massage, og følte mig absolut velkommen lige fra start af :) Jeg kommer helt sikkert igen, men timeprisen på 600 kr er sgu lidt pebret….:D Men det er sikkert også en dyr husleje, de har…,:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Avforhelvede! skrev, for 3 timer siden:

Jeg var forleden dag forbi for første gang, og fik en ganske god massage, og følte mig absolut velkommen lige fra start af :) Jeg kommer helt sikkert igen, men timeprisen på 600 kr er sgu lidt pebret….:D Men det er sikkert også en dyr husleje, de har…,:)

Jaa husleje. Kan være et parameter.  Men så må de altså oppe sig på kvaliteten  ( jeg synes det mere var massage til 400 og venlighed når man skulle gå igen var lig nul )

.   Ju wellness har nok også dyr husleje. Men hun knokler max for at give fuld valuta 

Redigeret af Klipklap

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...