Hop til indhold

KINGI - TOTAL value for money

Featured Replies

Skrevet

Jeg nævnte Kingi som en god kysser i en anden tråd, og måtte bare hen og kysse igennem med hende i dag - 45 min og ekstra kys. Hun er den pige jeg har set flest gange og hun er den pige der har leveret på det højeste niveau alle gange jeg har mødt hende. Og hendes bryster er fantastiske, hun ved godt at jeg som det første bliver nød til at kæle for dem, holde kysse kramme og stå bag ved hende og holde dejligt fast om dem, og de er helt naturlige, så der er ikke nogle føleforstyrelser med implantater, og der er mere end en håndfuld, og man må holde alt det man vil.

Og der er bare nok af alt - nok af hendes super dejlige blowjob uden kondom, nok fasthed og nok længde - hun giver sig helt hen i seancen, og jeg knalder hende også mere og mere, hvor jeg tidligere holdte mig mere til kys og blow -  dejligt meget at holde om og hun tager så godt i mod. 

Der er efterhånden rigtig mange reviews om hende, og det er så fedt at hun bare kommer igen og igen

- vi må sku lave en fanklub med merchandise og sådan, hvem er med?

smid et like!!! :-) hvis du er med i fanklubben

Skrevet
Vildsvinet skrev, for 9 minutter siden:

Du sender bare det design du vil have på merch så skal Jeg nok fikse det så billigt som muligt :D

Skrevet

Helt og aldeles enig,- Kingi er dejlig på alle måder som tæller i denne del af livet 

Skrevet
Vildsvinet skrev, for 2 timer siden:

Jeg nævnte Kingi som en god kysser i en anden tråd, og måtte bare hen og kysse igennem med hende i dag - 45 min og ekstra kys. Hun er den pige jeg har set flest gange og hun er den pige der har leveret på det højeste niveau alle gange jeg har mødt hende. Og hendes bryster er fantastiske, hun ved godt at jeg som det første bliver nød til at kæle for dem, holde kysse kramme og stå bag ved hende og holde dejligt fast om dem, og de er helt naturlige, så der er ikke nogle føleforstyrelser med implantater, og der er mere end en håndfuld, og man må holde alt det man vil.

Og der er bare nok af alt - nok af hendes super dejlige blowjob uden kondom, nok fasthed og nok længde - hun giver sig helt hen i seancen, og jeg knalder hende også mere og mere, hvor jeg tidligere holdte mig mere til kys og blow -  dejligt meget at holde om og hun tager så godt i mod. 

Der er efterhånden rigtig mange reviews om hende, og det er så fedt at hun bare kommer igen og igen

Jeg er også lige kommet hjem efter et besøg hos min yndlings-GP og gjorde præcis som dig.

Livet er skønt.:)

Og tak for anmeldelsen af Kingi. Har haft kik på hende længe.

Skrevet
  • Author
hrolandj skrev, for 17 timer siden:

Du sender bare det design du vil have på merch så skal Jeg nok fikse det så billigt som muligt :D

Jeg vil lige høre Kingi om jeg kan få et billede af hendes bryster, men tænker noget i den stil - og så bare KINGI med store bogstaver over - hvad siger du?

Teksten kan vi jo arbejde med i fanklubben

Skærmbillede 2023-08-10 kl. 10.51.18.png

Redigeret af Vildsvinet

Skrevet
Vildsvinet skrev, Lige nu:

eg vil lige høre Kingi om jeg kan få et billede af hendes bryster, men tænker noget i den stil - og så bare KINGI med store bogstaver over - hvad siger du?

Det er op til dig selv, jo...

Jeg mener bare; hun viser ansigt på sine billeder så hvorfor ikke et rigtigt godt billede af hendes ansigt og bryster.
KINGI skrevet henover med stor spændende skrift, og I'm a fucking Fan skrevet nedenunder?

Skrevet

Har også overvejet flere gange. Bliver måske det sidste skub. Hvilket billede er mest retvisende?

Skrevet
  • Author
Peter.Pan skrev, for 4 timer siden:

Har også overvejet flere gange. Bliver måske det sidste skub. Hvilket billede er mest retvisende?

Den er svær - nogle er taget for år tilbage, men jeg kan godt se hende i alle billeder - de bare bryster er meget retvisende

Skrevet
Vildsvinet skrev, for 18 timer siden:

Den er svær - nogle er taget for år tilbage, men jeg kan godt se hende i alle billeder - de bare bryster er meget retvisende

Tak. Hvordan med vægt/højde. Bare cirka, så man lige kan afstemme forventning på forhånd

Skrevet

Jeg har forgæves forsøgt at få kontakt til Kingi over de sidste 3 dage.

Nogen der ved om hun evt. er inaktiv eller måske bare selektiv?

Skrevet
  • Author
Vild i varmen skrev, for 54 minutter siden:

Jeg har forgæves forsøgt at få kontakt til Kingi over de sidste 3 dage.

Nogen der ved om hun evt. er inaktiv eller måske bare selektiv?

Hun tog vist hjem lørdag, og lidt irriterende at hun oftest ikke lukker sin annonce, (måske før den selv løber ud?) når hun ikke er her længere

- vil genoplive tråden når hun kommer tilbage

Skrevet
  • Author
Peter.Pan skrev, den 11.8.2023 at 19:08:

Tak. Hvordan med vægt/højde. Bare cirka, så man lige kan afstemme forventning på forhånd

Tager badevægt og målbånd med næste gang :-)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.