DinaHeaven 2 Skrevet 9. August, 2023 Hej EG ung gp’er her, som er tilflytter til Nordjylland.. jeg vil gerne høre om nogle gode steder at være? er der overhovedet nogle steder heroppe? Jeg gider ikke rigtig være “selvstændig” og selv sku finde sted, tage telefon etc - så Støvring eller Skørping (eller hvad det hedder) motel er et no go lige pt. håber i vil tage godt imod mig herovre knus Dina Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SiaUngQ 1108 Skrevet 9. August, 2023 DinaHeaven skrev, 1 time siden: Hej EG ung gp’er her, som er tilflytter til Nordjylland.. jeg vil gerne høre om nogle gode steder at være? er der overhovedet nogle steder heroppe? Jeg gider ikke rigtig være “selvstændig” og selv sku finde sted, tage telefon etc - så Støvring eller Skørping (eller hvad det hedder) motel er et no go lige pt. håber i vil tage godt imod mig herovre knus Dina Hejsa og velkommen til Jeg kender ikke til steder i Nordjylland med telefonpige, men har du spørgsmål eller andet, er du velkommen til at ringe/skrive. Mvh Sia 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nordjyskfyr 33 Skrevet 9. August, 2023 velkommen til Nordjylland tænker du kan tage kontakt til hende her da hun også huserer i Nordjyll. https://annoncelight.dk/showad/378949 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Claesen 584 Skrevet 9. August, 2023 Tror faktisk det nærmeste sted i Nærheden af Nordjylland, er enten Haderup, eller pigekollektivet i Randers. Lidt en skam, for vi mangler godt nok et ordentligt sted, med stabile piger her i det nordjyske ( vendsyssel) Så finder du et sted, eller måske begynder at kører ud så må du gerne smide mig en hilsen Venligst Claesen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DinaHeaven 2 Skrevet 18. August, 2023 Hej alle sammen. jeg tror jeg starter på motel. Indtil det helt rigtige sted er fundet - jeg kan kun svare Én besked om dagen herinde, så dem der er int kan evt tilføje mig på den gule med spøgelset @ sissefairytale 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eventyrmanden 994 Skrevet 18. August, 2023 DinaHeaven skrev, for 53 minutter siden: jeg kan kun svare Én besked om dagen herinde Du burde kunne skrive frit nu - restriktionerne gælder så vidt jeg ved kun de første 24 timer efter din bruger er oprettet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DinaHeaven 2 Skrevet 20. August, 2023 Årh ok - vidste jeg ikke . Tak 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg