Hop til indhold
DinaHeaven

Nordjylland

Recommended Posts

Hej EG <3

ung gp’er her, som er tilflytter til Nordjylland.. jeg vil gerne høre om nogle gode steder at være? er der overhovedet nogle steder heroppe?  Jeg gider ikke rigtig være “selvstændig” og selv sku finde sted, tage telefon etc - så Støvring eller Skørping (eller hvad det hedder) motel er et no go lige pt. <3

håber i vil tage godt imod mig herovre <3 

knus Dina <3

Del dette indlæg

Link til indlæg
DinaHeaven skrev, 1 time siden:

Hej EG <3

ung gp’er her, som er tilflytter til Nordjylland.. jeg vil gerne høre om nogle gode steder at være? er der overhovedet nogle steder heroppe?  Jeg gider ikke rigtig være “selvstændig” og selv sku finde sted, tage telefon etc - så Støvring eller Skørping (eller hvad det hedder) motel er et no go lige pt. <3

håber i vil tage godt imod mig herovre <3 

knus Dina <3

Hejsa og velkommen til <3 

Jeg kender ikke til steder i Nordjylland med telefonpige, men har du spørgsmål eller andet, er du velkommen til at ringe/skrive.

Mvh Sia :wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tror faktisk det nærmeste sted i Nærheden af Nordjylland, er enten Haderup, eller pigekollektivet i Randers. 

Lidt en skam, for vi mangler godt nok et ordentligt sted, med stabile piger her i det nordjyske ( vendsyssel) 

Så finder du et sted, eller måske begynder at kører ud så må du gerne smide mig en hilsen :)

Venligst Claesen 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej alle sammen.

jeg tror jeg starter på motel.  Indtil det helt rigtige sted er fundet - jeg kan kun svare Én besked om dagen herinde, så dem der er int kan evt tilføje mig på den gule med spøgelset @  
sissefairytale 

Del dette indlæg

Link til indlæg
DinaHeaven skrev, for 53 minutter siden:

jeg kan kun svare Én besked om dagen herinde

Du burde kunne skrive frit nu - restriktionerne gælder så vidt jeg ved kun de første 24 timer efter din bruger er oprettet.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...