Hop til indhold
manden_1977

Søger to mænd til creampie MMMF med Mely i Odense

Recommended Posts

Jeg har talt med Mely efter at have set hun sige 'gangbangs muligt' og vil kneppe uden i både fisse og røv :ph34r::ph34r::ph34r:
https://annoncelight.dk/showad/380446

Hun siger, at hendes sted har plads til max 3 mænd, så jeg håbede på at være sammen med to brødre her og dele hende i en time. Hun siger også, at vi kan få en lille rabat per mand, hvis vi ankommer sammen B)B)

Jeg har ikke besøgt hende før, men hun ser ud til at være positivt anmeldt https://www.eroguide.dk/forum/search/?q=mely&quick=1

Bare send en PM hvis du er interesseret. Jeg har tid udenfor normal arbejdstid, og hun siger, at hun er her til søndag.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det blev desværre til ingenting...

Der var stor interesse for at være med, men før jeg afsluttede et arrangement, gik jeg for at møde pigen personligt.

Jeg kan ikke give en ordentlig anmeldelse, da jeg hverken har betalt for betalt eller modtaget nogen tjenester, men efter et hurtigt møde stod det klart for mig, at det ikke ville være besværet værd at arrangere en lille gangbang med denne pige.

Det er en skam, men sandsynligvis forventeligt. Når det lyder for godt til at være sandt. . . .

Det var dog rart at indse, at et stort antal brødre her deler de samme interesser i creampie-gangbangs med yngre piger. Og det lader til, at nogle få arbejder i baggrunden for at få nogle interessante ting til at ske.

Så nu ønsker jeg bedre held og lykke næste gang. Og hvis du deler lignende interesser og har ideer til passende piger eller steder, hvor vi kan mødes, så send mig en besked her :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Friskfyr12

Jeg kunne forstå da jeg var hos jiji, hun er fra Thailand i Odense c, at hun var frisk hvis jeg havde 2 "brødre" der ville joint mig 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Friskfyr12 skrev, for 13 timer siden:

Jeg kunne forstå da jeg var hos jiji, hun er fra Thailand i Odense c, at hun var frisk hvis jeg havde 2 "brødre" der ville joint mig 

Jeg er frisk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...