Hop til indhold
Den glade murer

Hjemmesiden Kneppekammerat

Recommended Posts

Ja, jeg prøvede at kigge ind.

Resultatet var, at jeg har måttet opgive den mailbox, man skulle angive, for den løber fuld af spam derfra i løbet af en enkelt dag

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg skulle måske lige præcisere/ tilføje et par ting, jeg ikke fik med i farten:

Jeg kiggede som sagt ind af nysgerrighed, og ret hurtigt blev jeg afkrævet en e-postadresse.

Heldigvis havde jeg en ældre, jeg har brugt i sjældne tilfælde, bl.a. som reference til EG, og den angav jeg uden betænkelighed. Det skulle jeg nok ikke have gjort, for det begyndte at vrimle ind med breve fra sitet med forespørgsler, tilskyndelser og reklamer.

Jeg opsatte da filtre, det skulle smide den slags i skralderen, men det hjalp heller ikke. Jeg ved ikke, hvordan det sker, men mine filtre er virkningsløse over for angrebene fra sitet. Det vælter ind med spam.

En helt anden ting er, at det hurtigt kan blive et uønsket dyrt bekendtskab.

Inde på sitet kunne jeg se, at jeg havde fået flere mails fra angiveligt interesserede piger, og jeg klikkede for at læse dem – kun for at få at vide, at jeg skulle indbetale X kr. for at kunne læse dem, og derefter kunne jeg endda blive guldmedlem med særlige fordele.

Disse ting hoppede jeg selvfølgelig ikke på.

Det lugter kort sagt langt væk af pengemaskine.

Jeg gik aldrig dybere ind i dette, for det havde jeg ikke brug for, og jeg formoder, at der lidt længere inde også ville have været en "betalingsring".

Så alt i alt ka jeg ikke anbefale, at man – selv af nysgerrighed – går derind. Det har kostet mig en brugelig mailbox, men det er vel i grunden billigt sluppet?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har også selv opgivet en alternativ mailadresse, så det er der de mange mails ryger ind.

Og jeg har heller ikke betalt for et medlemskab, selvom det kunne være fristende.

Jeg har prøvet at skrive til dem for en uges tid siden, for at høre hvordan man melder sig ud efter kun en måned, men har ikke fået svar.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...