Hop til indhold
vexxer

Jenny, Nr. lyndelse, nutty og silada

Recommended Posts

Jeg skrev lidt rundt til forskellige steder i løbet af den anden dag og havde virkelig svært ved at få kontakt til alle og bare i det mindste få lidt information om priser/ydelser.

Jenny:

Jeg skrev til en jenny og fik en aftale. Møder frem midt i Odense og møder en thai der overhovedet ikke ligner det jeg så på billederne. Derimod var det billeder fra en anden jennyprofil. Skuffende. Jeg hørte lidt til priser, men trak mig heldigvis fra stedet, som jeg ikke havde set før. 

 

Jenny jeg troede jeg skrev til:

https://annoncelight.dk/showad/360050

 

Jenny jeg fik:

https://annoncelight.dk/showad/376525

 

Nr Lyndelse: 

Den samme pågældende dag var der et hav af annoncer for nr. Lyndelse-stedet. Jeg har aldrig selv været der, så jeg tog derhen, men med lave forventninger. Et meget flot thai åbnede op, men var meget bossy og bad mig beslutte hurtigt, hvad jeg ville have. Jeg spurgte ind til forskellige ydelser, som jeg finder helt rimeligt at gøre, når hun står og tilbyder fuld pakke.

 

Massage nøgen var 100 kr ekstra, blow var med kondom og tilbydes ikke uden og 69 tilbyder hun ikke. 

Hun begyndte at blive irriteret og jeg takkede pænt nej tak til alt. Stedet er knapt så diskret da alle kan gå forbi med hund og se din bil og se dig træde ned i kælderen. Der var en anden thaipige, som ikke arbejdede den dag. Billedet på linket profil skal nok passe - den meget makeup var et turnoff for mig allerede inden jeg nåede ind for at tale priser. Hendes opførsel gjorde det sidste til at jeg skred igen.

https://annoncelight.dk/showad/380474

Sdr boulevard(nutty):

Jeg var ved at være desperat og valgte så at lægge vejen forbi nutty. Billedet af nutty skal nok passe, men de er vældig retoucherede, hvor hendes virkelig krop er en del mere hærget, hvilket og kan være fint for mig, hvis bare jeg havde kunne se det i forvejen. Hun var lige så desperat og tilbød ydelser til en pris, som jeg ikke troede meget på. Så jeg trak mig endnu engang.

https://annoncelight.dk/showad/379618

Silada/Sala/???:

Jeg besøgte et gammelt kendt sted nær østerbro, dog i et andet lokale end jeg har været før. Jeg ved, at hun har været i byen i lang tid. Jeg ankommer og de vinker mig ind. Jeg fornemmer hurtigt, at der er noget galt med pigen - det er en anden og jeg spørger om, jeg må se hende jeg rigtigt havde skrevet til og hun dukker frem fra et andet lokale og fremstår ikke helt som jeg forventede og er også irriteret over at de laver den der med at skifte pigen ud med en anden. Hende der åbnede var i øvrigt en virkelig flot pige, men ikke lige det jeg havde forventet, hvilket jeg ikke bryder mig om at gå til. Det er vigtigt for mig at køre mig selv lidt op over billeder der ligner og så se pigen i virkeligheden. Jeg takkede pænt nej tak til begge, undskyldte og gik ud.

Tommerup:

Jeg skrev også til én i tommerup, men som kun gav svar ca. hver halve time og som til sidst skrev, at hun nu var lukket.

https://annoncelight.dk/showad/318302

 

Hus på et hjørne i Åløkkekvarteret:

Anays, hed pigen jeg skrev til som et aller sidste forsøg på at få dyppet pikken i noget fisse. Hun lignede en dejlig latina på billederne, som kunne have været ægte, men konen, som åbnede døren lignede en rigtig træt overvægtig rumæner. 

 

Jeg måtte tage hjem efter sådan en tur rundt i hele odense, men det er altid spændende, at møde de arbejende piger og få udløst spændingen lige inden dørene åbner. I morgen vil jeg tage hen til mit faste sted i stedet for.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Friskfyr12

Det lyder til at du får et sus af at tage rundt på ørkenvandring 

Hører også fra nogen af pigerne at det er typer som dig de afskyr og ofte er utrolig nærig 

Men det er fint du giver en anmeldelse. Den er bare ikke særlig troværdig og det ved jeg, i forhold til bla Jenny 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg finder så anmeldelsen utrolig troværdig og det giver et meget godt billede af det generelle udbud og serviceniveau på Fyn lige nu. Der er virkelig mange annoncer, men for få af de gode steder/piger.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Friskfyr12 skrev, for 9 minutter siden:

Det lyder til at du får et sus af at tage rundt på ørkenvandring 

Hører også fra nogen af pigerne at det er typer som dig de afskyr og ofte er utrolig nærig 

Men det er fint du giver en anmeldelse. Den er bare ikke særlig troværdig og det ved jeg, i forhold til bla Jenny 

Jeg skriver også, at jeg ikke ved om hun gør det godt eller dårligt, men når de reklamerer med billeder for andre piger på 25 år og der kommer en gammel dame på 40+, så bliver man sgu skuffet. Jeg gik med ind for at se stedet og hun virkede yderst venlig og behagelig i behandlingen af mig, men hun tændte mig simpelthen ikke nok. Den anden pige var vist optaget i øvrigt. Vi afsluttede pænt og forstående hen mod udgangen.

Redigeret af vexxer

Del dette indlæg


Link til indlæg
niskanen skrev, for 11 minutter siden:

Jeg finder så anmeldelsen utrolig troværdig og det giver et meget godt billede af det generelle udbud og serviceniveau på Fyn lige nu. Der er virkelig mange annoncer, men for få af de gode steder/piger.

Tak for det.

Jeg var netop yderst skeptisk før alle besøg, da alle billederne på de profiler er retoucherede til ukendelighed, er af dårlig kvalitet og med et vildt filter på eller bare ikke givet nogen idé om, hvordan pigen reelt ser ud eller overhovedet er af den pågældende pige.

 

Billederne fra pigerne på sydfyn og nogle af dem fra middelfart er skarpe, virkelige og tydeligt markeret, hvem pigen er. Det modaatte er tilfældet med de fleste piger i odense, som gemmer sig ved brug af åndsvage modelbilleder, gamle billeder, billeder i lav opløsning, billeder af kun ansigt eller fake billeder.  Det trættende at se på og gør det svært at vælge på forhånd. 

Redigeret af vexxer

Del dette indlæg


Link til indlæg
Friskfyr12 skrev, for 43 minutter siden:

Det lyder til at du får et sus af at tage rundt på ørkenvandring 

Hører også fra nogen af pigerne at det er typer som dig de afskyr og ofte er utrolig nærig 

Men det er fint du giver en anmeldelse. Den er bare ikke særlig troværdig og det ved jeg, i forhold til bla Jenny 

Finder også anmeldelsen super. Tværtimod er du jo kendt for at opfinde ting, så når du skriver godt om Jenny, tror jeg at det viser mere om din troværdighed end OP's. Hvis han har skrevet til den første Jenny og møder Jenny nr 2, så kan du vel godt se problematikken i det? 

 

Tak for at kalde de fake profiler ud OP. Det ved jeg at vi er mange der værdsætter!

Redigeret af HardWorker
Uddybelse

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja det er da noget af en tur du har været på... Jeg kan da godt blive lidt hug på et billede i en annonce, men er så vant til det ikke er hende jeg møder -så jeg tager det ikke så tungt med de billeder -men kommer jeg ud og de er elller bliver irriteret -gå jeg stille og rolige igen. Jeg har mange gange smsset med en booket -når jeg så kommer spørg hun "hvad kunne du så tænke dig i dag?" jeg siger så "det jeg allerede har booket" men det ved hun ikke noget om -og jeg kan så starte forfra -når prisen så også pludselig er en helt anden -bliver man træt -og så er det jeg viser dem smssen -hvor det står hvad jeg har booket og til hvilken pris -det kan være op ad bakke -at få aftalt og booket på ny.

Det er så træls folk er så "ligeglade" de tænker kun på at få penge i kassen. Og hvordan de kan få en kunde til at slippe flest muligt penge -og de er skruppelløse. Kundepleje, god service -respekt for et andet menneske -og forståelse af, en kunde kommer for at få en god oplevelse og ikke for at få tømt sin pung for mønt;-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er desværre også den oplevelse jeg har af Odense.

Der er for mange der ikke bruger deres egne billeder. Der flyttes også rundt med pigerne.

Håber du får en god tur på dit faste sted

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den rejsende skrev, for 4 timer siden:

Det er desværre også den oplevelse jeg har af Odense.

Der er for mange der ikke bruger deres egne billeder. Der flyttes også rundt med pigerne.

Håber du får en god tur på dit faste sted

En af grundene til at jeg næsten aldrig besøger thaipiger i Odense, du ved aldrig hvad du kommer ind til.

Del dette indlæg


Link til indlæg
vexxer skrev, for 11 timer siden:

Jeg skrev lidt rundt til forskellige steder i løbet af den anden dag og havde virkelig svært ved at få kontakt til alle og bare i det mindste få lidt information om priser/ydelser.

Jenny:

Jeg skrev til en jenny og fik en aftale. Møder frem midt i Odense og møder en thai der overhovedet ikke ligner det jeg så på billederne. Derimod var det billeder fra en anden jennyprofil. Skuffende. Jeg hørte lidt til priser, men trak mig heldigvis fra stedet, som jeg ikke havde set før. 

 

Jenny jeg troede jeg skrev til:

https://annoncelight.dk/showad/360050

 

Jenny jeg fik:

https://annoncelight.dk/showad/376525

 

Nr Lyndelse: 

Den samme pågældende dag var der et hav af annoncer for nr. Lyndelse-stedet. Jeg har aldrig selv været der, så jeg tog derhen, men med lave forventninger. Et meget flot thai åbnede op, men var meget bossy og bad mig beslutte hurtigt, hvad jeg ville have. Jeg spurgte ind til forskellige ydelser, som jeg finder helt rimeligt at gøre, når hun står og tilbyder fuld pakke.

 

Massage nøgen var 100 kr ekstra, blow var med kondom og tilbydes ikke uden og 69 tilbyder hun ikke. 

Hun begyndte at blive irriteret og jeg takkede pænt nej tak til alt. Stedet er knapt så diskret da alle kan gå forbi med hund og se din bil og se dig træde ned i kælderen. Der var en anden thaipige, som ikke arbejdede den dag. Billedet på linket profil skal nok passe - den meget makeup var et turnoff for mig allerede inden jeg nåede ind for at tale priser. Hendes opførsel gjorde det sidste til at jeg skred igen.

https://annoncelight.dk/showad/380474

Sdr boulevard(nutty):

Jeg var ved at være desperat og valgte så at lægge vejen forbi nutty. Billedet af nutty skal nok passe, men de er vældig retoucherede, hvor hendes virkelig krop er en del mere hærget, hvilket og kan være fint for mig, hvis bare jeg havde kunne se det i forvejen. Hun var lige så desperat og tilbød ydelser til en pris, som jeg ikke troede meget på. Så jeg trak mig endnu engang.

https://annoncelight.dk/showad/379618

Silada/Sala/???:

Jeg besøgte et gammelt kendt sted nær østerbro, dog i et andet lokale end jeg har været før. Jeg ved, at hun har været i byen i lang tid. Jeg ankommer og de vinker mig ind. Jeg fornemmer hurtigt, at der er noget galt med pigen - det er en anden og jeg spørger om, jeg må se hende jeg rigtigt havde skrevet til og hun dukker frem fra et andet lokale og fremstår ikke helt som jeg forventede og er også irriteret over at de laver den der med at skifte pigen ud med en anden. Hende der åbnede var i øvrigt en virkelig flot pige, men ikke lige det jeg havde forventet, hvilket jeg ikke bryder mig om at gå til. Det er vigtigt for mig at køre mig selv lidt op over billeder der ligner og så se pigen i virkeligheden. Jeg takkede pænt nej tak til begge, undskyldte og gik ud.

Tommerup:

Jeg skrev også til én i tommerup, men som kun gav svar ca. hver halve time og som til sidst skrev, at hun nu var lukket.

https://annoncelight.dk/showad/318302

 

Hus på et hjørne i Åløkkekvarteret:

Anays, hed pigen jeg skrev til som et aller sidste forsøg på at få dyppet pikken i noget fisse. Hun lignede en dejlig latina på billederne, som kunne have været ægte, men konen, som åbnede døren lignede en rigtig træt overvægtig rumæner. 

 

Jeg måtte tage hjem efter sådan en tur rundt i hele odense, men det er altid spændende, at møde de arbejende piger og få udløst spændingen lige inden dørene åbner. I morgen vil jeg tage hen til mit faste sted i stedet for.

 

 

Må jeg spørge hvor dit faste sted er?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fynsbo skrev, for 20 minutter siden:

En af grundene til at jeg næsten aldrig besøger thaipiger i Odense, du ved aldrig hvad du kommer ind til.

Det problem syns jeg nu ikke jeg har. Man kan jo lade være med at besøge de steder hvor man næsten 100% ved at man ikke kan regne med annoncerne.

Del dette indlæg


Link til indlæg
niskanen skrev, den 8.8.2023 at 22:49:

Jeg finder så anmeldelsen utrolig troværdig og det giver et meget godt billede af det generelle udbud og serviceniveau på Fyn lige nu. Der er virkelig mange annoncer, men for få af de gode steder/piger.

Totalt enig med niskanen og stærk af vexxer ikke at “hoppe på” med en af de “småsvindlere”, selvom det dunker i pikken.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...