Hop til indhold

cunnilingus syndrome ( tungebånd )

Featured Replies

Skrevet

jeg elsker at slikke fisse . der er intet bedre end følelsen af en kvinde der kommer mens man er dybt begravet i hendes skød. derfor giver jeg også oralsex hele tiden og så ofte jeg kan

jeg har dog ofte haft den udfordring , at mit tungebånd bliver ømt eller - når kvinden har fået den helt store tur - får " revner " . intet alvorligt og intet blod , men det kan da mærkes i en til to dage efter

jeg har nu fundet ud af , at det faktisk er en ting og det hedder " cunnilingus syndrome " eller " cunnilingus tongue " ! hehe . i kan læse mere her under " Disorders " : 

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Frenulum_of_tongue

jeg mener ikke jeg har et for stramt tungebånd , men måske gnider det for meget mod mine tænder , eller også strækker jeg det bare for meget under oralsex

er det noget i har prøvet før og ved hvordan man undgår ?

Redigeret af AgentLeman

Skrevet

En lille sjov bemærkning. Under coronatiden arbejdede jeg som poder. Så udover jeg har set mange tissemænd, har jeg også set mange svælg. Og jeg lagde faktisk mærke til mange ældre mænd, knap nok kunne stikke tungen ud af munden. Jeg kan selvfølgelig ikke sige om du har eller at du har, men min teori er at der slet ikke var fokus på det for 50+ år siden og derfor mange har det, uden at vide det. 

Jeg ved, at på spædbørn får man båndet klippet - men kender ikke lige til mulighederne for voksne :) 

Skrevet

Jeg er født med for kort tungebånd men fik det fjernet for en del år siden. Ambulant hos en øre/næse/hals læge.

Jeg har været ganske populær siden :P:rolleyes:

Skrevet

Det er ret normalt med stramt tungebånd, eller kort tungebånd som det også kaldes. Det er et problem der først er blevet offentligt kendt i Danmark indenfor de seneste år, og er egentlig i forbindelse med amning hos nyfødte, man bliver opmærksom på problemet - og senere når barnet skal lære at tale. Der er en del problemer med at få tungebåndet hos babyer klippet i Danmark, og mange nybagte forældre tager faktisk til fx Holland for at få dette klaret, da der endnu ikke er mange danske læger der vil foretage indgrebet. (Der kan være sket en udvikling inden for det danske sundhedsvæsen indenfor de sidste år, men jeg har ikke haft behov for at holde mig opdateret ^_^

når men, det skal ikke handle om baby eller amning her, vil blot pointere at det er et problem mange har - og som der ikke bliver gjort meget ved. Dog kan du som voksen sagtens få det fikset, hvad dine gener skal være før du kan få en henvisning ved jeg dog ikke. Det er nok ikke problematisk ammeteknik du skal til lægen med - men afsted med dig! :D (Så du kan gøre flere kvinder glade, uden efterfølgende smerter…)

Skrevet
AgentLeman skrev, for 42 minutter siden:

jeg elsker at slikke fisse . der er intet bedre end følelsen af en kvinde der kommer mens man er dybt begravet i hendes skød. derfor giver jeg også oralsex hele tiden og så ofte jeg kan

Halli hallo hvor har du været hele mit liv :wub::lol: 

ej sorry spøg til side . Oplever du lignende gener på andre tidspunkter/situationer ? Ellers er det ikke dit tungebånd som er for stramt , men derimod muligvis måden du bevæger tungen på - fx mod tænderne som du selv nævner. I kampens hede tænker man ikke over det , men prøv at ligge mærke til det. Det lyder ganske plausibelt at det er fordi tungen støder mod tænderne . 

Tilføjelse:  tungen jo en muskel. Når man træner en muskel tager det efterfølgende 48 timer at restituere. Dvs at de smerter du oplever , evt kan være et mix af “ømme muskler” og slid fra tænderne. 

Redigeret af Miley_for_pleasure

Skrevet

Har det på samme måde. Mit tungebånd gnider også mod tænderne. Mit tungebånd er ikke for stramt nej og det skal ikke omskæres.

Skrevet
  • Author
SweetKisses skrev, for 1 time siden:

Det er nok ikke problematisk ammeteknik du skal til lægen med - men afsted med dig! :D (Så du kan gøre flere kvinder glade, uden efterfølgende smerter…)

hehe ja , har godt læst nogle artikler om at det er et problem for babyer i danmark .

må indrømme at jeg ikke er vild med tanken om at få båndet klippet . nu er cunnilingus ikke lige det mest naturlige for tungen , så jeg anstrenger den jo på en måde den ikke var tiltænkt ( nogen vil helt sikkert modargumentere mig her hehe ) . 

måske er det mine tænder der er for skarpe ? 

høre gerne tips hvis nogen har fundet en vej udenom , og uden kirurgisk indgriben

Skrevet
AgentLeman skrev, for 1 minut siden:

hehe ja , har godt læst nogle artikler om at det er et problem for babyer i danmark .

må indrømme at jeg ikke er vild med tanken om at få båndet klippet . nu er cunnilingus ikke lige det mest naturlige for tungen , så jeg anstrenger den jo på en måde den ikke var tiltænkt ( nogen vil helt sikkert modargumentere mig her hehe ) . 

måske er det mine tænder der er for skarpe ? 

høre gerne tips hvis nogen har fundet en vej udenom , og uden kirurgisk indgriben

Bideskinne evt ❤️ blot til tænderne i undermunden 

Skrevet
  • Author
Miley_for_pleasure skrev, for 1 time siden:

Halli hallo hvor har du været hele mit liv :wub::lol: 

jeg tager 1800 dkk for en time , @Miley_for_pleasure du kommer bare :mrgreen: B)

Miley_for_pleasure skrev, for 1 time siden:

ej sorry spøg til side . Oplever du lignende gener på andre tidspunkter/situationer ? Ellers er det ikke dit tungebånd som er for stramt , men derimod muligvis måden du bevæger tungen på - fx mod tænderne som du selv nævner. I kampens hede tænker man ikke over det , men prøv at ligge mærke til det. Det lyder ganske plausibelt at det er fordi tungen støder mod tænderne . 

nej aldrig . det kommer helt sikkert af oralsex . kan også godt se , at der hvor jeg har en " revne " er der , hvor mine tænder rammer . 

utroligt nok synes jeg der er kommet et tykkere lag hud der hvor revnen har helet .. 

næste gang jeg giver oralsex må jeg lige bede pigen have tålmodighed så jeg kan tjekke efter

Skrevet
AgentLeman skrev, for 1 minut siden:

jeg tager 1800 dkk for en time , @Miley_for_pleasure du kommer bare :mrgreen: B)

nej aldrig . det kommer helt sikkert af oralsex . kan også godt se , at der hvor jeg har en " revne " er der , hvor mine tænder rammer . 

utroligt nok synes jeg der er kommet et tykkere lag hud der hvor revnen har helet .. 

næste gang jeg giver oralsex må jeg lige bede pigen have tålmodighed så jeg kan tjekke efter

Er det så uden kondom ?!!

;) :P griner! :D 

det er arvæv kære ❤️ 

Skrevet
AgentLeman skrev, for 5 timer siden:

(…)

jeg har dog ofte haft den udfordring , at mit tungebånd bliver ømt eller - når kvinden har fået den helt store tur - får " revner " . intet alvorligt og intet blod , men det kan da mærkes i en til to dage efter

jeg har nu fundet ud af , at det faktisk er en ting og det hedder " cunnilingus syndrome " eller " cunnilingus tongue " ! hehe . i kan læse mere her under " Disorders " : 

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Frenulum_of_tongue

(…)

Lidt et indlæg der sjældent ses men fair nok. Det er godt nok aldrig noget jeg lige har stødt på før. Generelt vil jeg også passe på med at anvende Wikipedia som kilde. Der er dog en tilstand, der netop hedder: ankyloglossia, dansk: stramt tungebånd, hvor det lille bånd under tungen er for stramt.

AgentLeman skrev, for 5 timer siden:

(…)

jeg mener ikke jeg har et for stramt tungebånd , men måske gnider det for meget mod mine tænder , eller også strækker jeg det bare for meget under oralsex

er det noget i har prøvet før og ved hvordan man undgår ?

Som nogen af de andre har nævnt er det nok mest kendt for at være noget, der f.eks. påvirker babyer ved amning. Om der klippes for mange bånd herhjemme er en større medicinsk diskussion. Jeg får næsten det modsatte indtryk af, hvad @SweetKisses skriver nemlig, at nogen mener, at der bliver klippet for mange. Omvendt kan det vist i mange tilfælde være gavnligt? Som jeg har forstået det på debatter her på sitet varierer det lidt fra klient til klient, hvor meget de værdsætter at gå ned på pigen. Du lyder som en af dem, der godt kan lide det.

Det bedste jeg kunne læse mig frem til er, at nogen netop kan blive ømme, hvis de går ned på deres partner og en ubekvem position f.eks. kan være årsag. Det kunne et stramt tungebånd nok også. Det er måske også lidt noget af det, der bliver foreslået af @Miley_for_pleasure her:

Miley_for_pleasure skrev, for 4 timer siden:

(…)

(…)

Held og lykke :)

Redigeret af TheLion

Skrevet

Jeg må absolut tilslutte mig koret af cunnilingus-elskere. Og ja jeg kender godt følelsen af hvordan tungebåndet er helt hudløst efter god sex med hovedet begravet mellem dejlige bløde lår!!!! :wub:Mums mums fissemums!! <3

Skrevet
Miley_for_pleasure skrev, den 8.8.2023 at 19:46:

Tilføjelse:  tungen jo en muskel. Når man træner en muskel tager det efterfølgende 48 timer at restituere. Dvs at de smerter du oplever , evt kan være et mix af “ømme muskler” og slid fra tænderne. 

Når man bare er i god form, så behøver man ikke 48 timers restitution. :) - nok nærmere 48 min. 

/North

Skrevet
North skrev, for 8 minutter siden:

Når man bare er i god form, så behøver man ikke 48 timers restitution. :) - nok nærmere 48 min. 

/North

Jeg snakker om når man fx har trænet muskel grupper i et fitness center :D 

Skrevet

Jeg bruger ikke tænder under oralsex, men båndet kan stadig revne, nok mest fordi jeg slikker længe og prøver at finde nye steder, og så er mit slikkeri med hele tungen i bredden, det gør sikkert også noget.

Men det heler selv så ser det ikke som et problem 

Skrevet
SiaUngQ skrev, den 8.8.2023 at 19:18:

En lille sjov bemærkning. Under coronatiden arbejdede jeg som poder. Så udover jeg har set mange tissemænd, har jeg også set mange svælg. Og jeg lagde faktisk mærke til mange ældre mænd, knap nok kunne stikke tungen ud af munden. Jeg kan selvfølgelig ikke sige om du har eller at du har, men min teori er at der slet ikke var fokus på det for 50+ år siden og derfor mange har det, uden at vide det. 

Jeg ved, at på spædbørn får man båndet klippet - men kender ikke lige til mulighederne for voksne :) 

Jeg er usikker på om mit tungebånd er for kort B) 

Er det eventuelt noget der kan undersøges :wub:

Skrevet
Sleins skrev, for 24 minutter siden:

Jeg er usikker på om mit tungebånd er for kort B) 

Er det eventuelt noget der kan undersøges :wub:

Det kan det helt sikkert. Jeg er dog bedst til at afhjælpe strittende tissemænd og ikke faglært. Jeg røg med bare, da de hev enhver ind fra gaden nærmest til at pode og min skole var nedlukket, så hvad skulle man ellers give sig til :lol:

Skrevet

Jeg elsker også at slikke fisse og har besøgt GP i rigtig mange år. Det endte dog med, en gang kræft i tungeroden.  HPV-smittet via oralsex! 

Skrevet
  • Author

jeg satte mig for at undersøge om mine tænder gnavede mod mit tungebånd mens jeg gav en pige oralsex

skulle finde en passende kandidat til undersøgelsen og valget faldt på en af mine kernepiger . hun elsker oralsex og ved hvert besøg har jeg formået at give hende sprøjteorgasme .

fik en aftale på plads . for ikke at påvirke undersøgelsens resultater nævnte jeg intet for hende

konklusioner :

1 oralsex er super akavet når man pludselig er selvbevidst om at man har en tunge og hvor man skal placere den hehe 

2 mine tænder gnaver mod mit tungebånd , dog primært når jeg strækker tungen i en spids

3 når jeg har en flad tunge eller hovedet sidelæns , så gnaver det ikke så meget

4 pigens hofteposition gjorde en stor forskel når hun ligger på rykken . hvis hendes underliv buer opad har jeg mindre behov for at strække tungen . hvis hun kurver rykken og hendes underliv peger nedad har jeg svært ved at komme til

5 måske har jeg et lidt kort tungebånd men istedet for lægeindgreb vil prøve at justere mine bevægelser og se om jeg stadig kan levere højt kvalitet hver gang . det må tiden vise , men det var så første gang hun ikke fik en orgasme med mig ...

hvad man ikke gør i videnskabens navn hehe

Redigeret af AgentLeman

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.