BirchMR 0 Skrevet 8. August, 2023 ❤️ Leah Lux - Dansk ung milf i verdensklasse ❤️ - Annoncelight Er der nogle der har erfaring med hende her, eller har skrevet med hende? Ser meget sød og reel ud men hun er vidst forholdsvis ny synes jeg, så ville lige hører Tak på forhånd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Oleboy 40 Skrevet 18. Oktober, 2023 Mon ikke det er dette link? https://annoncelight.dk/showad/385675 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Oleboy 40 Skrevet 19. Oktober, 2023 Nogen, der har haft besøg af hende, eller besøgt hende i Maribo? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jesperh6 23 Skrevet 19. Oktober, 2023 Nix, ringer og skriver, men ingen svar! Nogen det er lykkedes for? Jesper Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
[email protected] 14 Skrevet 21. Oktober, 2023 miss luscious Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jesperh6 23 Skrevet 31. Oktober, 2023 Hvis det er hende, så har jeg haft nogle ret gode timer sammen med hende. for adskillige år tilbage. Hun har været væk i et godt stykke tid. Nogen der har haft succes med at lave en aftale på det sidste? Jesper Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bombrn 23 Skrevet 28. November, 2023 Jesperh6 skrev, den 31.10.2023 at 15:08: Hvis det er hende, så har jeg haft nogle ret gode timer sammen med hende. for adskillige år tilbage. Hun har været væk i et godt stykke tid. Nogen der har haft succes med at lave en aftale på det sidste? Jesper Yep Yep hun var hoa mig forleden dag. Sidst jeg så hende var i 2016. Hun har været on off pga graviditeter, da jeg sagde jeg havde mødt hende i 2016 blev hun mærkelig, det ville hun ikke stå ved:):) men altså man tager ikke fejl af hende. Mina milf. Maria milf osv osv hun har haft mange navne. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BirchMR 0 Skrevet 3. December, 2023 Bombrn skrev, den 28.11.2023 at 19:32: Yep Yep hun var hoa mig forleden dag. Sidst jeg så hende var i 2016. Hun har været on off pga graviditeter, da jeg sagde jeg havde mødt hende i 2016 blev hun mærkelig, det ville hun ikke stå ved:):) men altså man tager ikke fejl af hende. Mina milf. Maria milf osv osv hun har haft mange navne. Hvordan var din oplevelse så? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jesperh6 23 Skrevet 4. December, 2023 Sjovt, jeg havde samme oplevelse. Så snart jeg skrev at jeg mente at kunne genkende hende fra tidligere besøg, og hvor, så stoppede hun kontakten. Det må være svært helt at lade som om fortiden… for 5 år side, helt er væk. Jeg håber stadig at få en aftale med hende, jeg synes hun var fræk at være sammen med. Til jer der har været der for nylig, hvordan har jeres oplevelser været? Jesper Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fekser 56 Skrevet 8. Januar, 2024 Jesperh6 skrev, den 4.12.2023 at 08:49: Sjovt, jeg havde samme oplevelse. Så snart jeg skrev at jeg mente at kunne genkende hende fra tidligere besøg, og hvor, så stoppede hun kontakten. Det må være svært helt at lade som om fortiden… for 5 år side, helt er væk. Jeg håber stadig at få en aftale med hende, jeg synes hun var fræk at være sammen med. Til jer der har været der for nylig, hvordan har jeres oplevelser været? Jesper Ja, især når fortiden… er den samme som nutiden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg