torbenb 342 Skrevet 8. August, 2023 Besøgte hende her Stedet er en boligblok i synsvidde fra VIBY CENTRET, der går flere mænd rund foran huset stirrende på deres mobiltelefoner. Nem kontakt men kun per sms. Døren bliver åbnet af en smuk og smilende kvinde (godt 1,60m) som jeg vil skønne i de tidlige 30 er. Hun taler gebrokken engelsk men mest portugisisk, siger at hun er fra Brazil. Smukke brune øjene og et sæt flotte b skal bryster. Hun er slank men ikke mager. i aftalte 50 min til 1500 plus to ekstraønsker. Lige så smuk hun var, ligeså indlevende var hun. Hun kysser enorm godt og hendes BJ er brilliant. Hun er stram selvom hun påstår at have født børn. Jeg synes at vi swingede godt sammen og havde en meget god oplevelse. Kunne godt besøge hende igen. Pas på hende. Torben 7 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 2543 Skrevet 8. August, 2023 Indsætter lige det fulde link for søgbarhedens skyld. https://annoncelight.dk/showad/354431 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
chewie 129 Skrevet 8. August, 2023 Har også besøgt hende i Aarhus en gang. Kan kun anbefales. Super sød pige. God service. Er normalt kun til helt unge piger. Men hun tåler gentagelse næste gang jeg er på de kanter. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Keepgoing 8 Skrevet 8. August, 2023 Det kunne da godt være, man lige skulle en tur forbi inden hun tager videre. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Side99 Skrevet 9. August, 2023 Hvordan tager hun imod at få pik :)? Måtte du støde til eller var der et forsigtighedsprincip at spore :)? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
torbenb 342 Skrevet 9. August, 2023 Hun tager gerne imod er mit indtryk. Meget naturlig egentlig. Ingen forsigtighed at spore. Måske mere lidt liderlighed. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
udinaturen 830 Skrevet 9. August, 2023 Side99 skrev, for 3 timer siden: Hvordan tager hun imod at få pik :)? Måtte du støde til eller var der et forsigtighedsprincip at spore :)? Jeg vil svare ligeså frastødende, som du spørger: Du kan pumpe hendes fisse med din pik, så hårdt, uden at hun piber det mindste over det. Du kan simpelthen støde igennem, fordi at hendes snævre fisse ikke er øm. Der er ingen grund til at være forsigtig. Bare giv den max gas som en slaghammer. 1 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Side99 Skrevet 14. August, 2023 udinaturen skrev, den 9.8.2023 at 21:07: Jeg vil svare ligeså frastødende, som du spørger: Du kan pumpe hendes fisse med din pik, så hårdt, uden at hun piber det mindste over det. Du kan simpelthen støde igennem, fordi at hendes snævre fisse ikke er øm. Der er ingen grund til at være forsigtig. Bare giv den max gas som en slaghammer. Det er jeg da ked af, hvis DU fandt frastødende, men tak for input Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg