Hop til indhold

Recommended Posts

Besøgte hende her

Stedet er en boligblok i synsvidde fra VIBY CENTRET, der går flere mænd rund foran huset stirrende på deres mobiltelefoner.;)

Nem kontakt men kun per sms. Døren bliver åbnet af en smuk og smilende kvinde (godt 1,60m) som jeg vil

skønne i de tidlige 30 er. Hun taler gebrokken engelsk men mest portugisisk, siger at hun er fra Brazil. Smukke brune øjene og et sæt flotte b skal bryster. Hun er slank men ikke mager.

i aftalte 50 min til 1500 plus to ekstraønsker.

Lige så smuk hun var, ligeså indlevende var hun. Hun kysser enorm godt og hendes BJ er brilliant. Hun er stram selvom hun påstår at have født børn.

Jeg synes at vi swingede godt sammen og havde en meget god oplevelse. Kunne godt besøge hende igen.

Pas på hende.

Torben

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har også besøgt hende i Aarhus en gang. Kan kun anbefales.

Super sød pige. God service. Er normalt kun til helt unge piger. Men hun tåler gentagelse næste gang jeg er på de kanter.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Side99

Hvordan tager hun imod at få pik :)? Måtte du støde til eller var der et forsigtighedsprincip at spore :)?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun tager gerne imod er mit indtryk. Meget naturlig egentlig. Ingen forsigtighed at spore. Måske mere lidt liderlighed.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Side99 skrev, for 3 timer siden:

Hvordan tager hun imod at få pik :)? Måtte du støde til eller var der et forsigtighedsprincip at spore :)?

Jeg vil svare ligeså frastødende, som du spørger: 

Du kan pumpe hendes fisse med din pik, så hårdt, uden at hun piber det mindste over det. Du kan simpelthen støde igennem, fordi at hendes snævre fisse ikke er øm. Der er ingen grund til at være forsigtig. Bare giv den max gas som en slaghammer. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Side99
udinaturen skrev, den 9.8.2023 at 21:07:

Jeg vil svare ligeså frastødende, som du spørger: 

Du kan pumpe hendes fisse med din pik, så hårdt, uden at hun piber det mindste over det. Du kan simpelthen støde igennem, fordi at hendes snævre fisse ikke er øm. Der er ingen grund til at være forsigtig. Bare giv den max gas som en slaghammer. 

Det er jeg da ked af, hvis DU fandt frastødende, men tak for input :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...