Hop til indhold

Nysgerrig mor

Featured Replies

Skrevet

Hejsa folkens.

er der nogle der har prøvet hende her?

https://annoncelight.dk/showad/378828

billederne ser fine ud. Ikke nogle der skriger kopivarer, men jeg er ikke ferm nok til at søge dem ud på nettet :P

der var hurtigt svar på sms, men jeg kunne godt tænke mig at høre lidt mere om hende inden jeg tog en for holdet.

Skrevet

ÅJeg besøgte hende i går. En fyldig pige (som jeg kan lide det) Hun er også køn, men kan ikke et ord dansk eller engelsk, så svær at kommunikere med. 
Hun suttede mig stiv, kom gummi på, lagde sig på ryggen og lod mig kneppe hende. Ingen dårlig oplevelse, men heller ikke noget specielt

Skrevet

Igen en annonce der foregiver hun er dansk men hende du møder kan hverken engelsk. Jeg ville holde mig væk

Skrevet

Jeg kan se i de andre tråde at der “ofte” bliver slettet en annonce, for derefter at oprette en ny. Således vi bliver “narret” herinde. Så er det jo ikke sikkert det er den samme kvinde. :huh:

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.