Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Jeg var forbi Mia for nogle uger siden. Bestilte 30 min. til 1.000,-, her er min oplevelse med hende.

Konklusion

Den korte gennemgang kommer her med uddybningen længere nede.

Pigen/Udseendet - latterlig lækker pige med fuldstændig fraværende personlighed

Sex - kedeligt, kun båret af hendes lækre krop

Lejlighed/Placering - Hun er vist flyttet i mellemtiden, så her har jeg inge aktuel kommentar

Overall - for dyrt for 30 min i forhold til hvor kedelig service hun leverer

Pigen/Udseendet

Hendes billeder gør hende på ingen måder retfærdighed, hun er en fantastisk lækker pige med en krop som en teenager.

Til gengæld virker hun helt fraværende, ingen small talk og en udstråling, der fortæller en, at man godt må blive færdig og skride.

Sex

Kedeligste knald jeg længe har oplevet. Efter et stykke tid i missionær blev jeg træt af at se siden af hendes hoved, så jeg spurgte, om vi kunne skifte til doggy. Udoverat hun ikke siger en lyd, så er hun ret fræk i doggy. Hendes røv og talje er bare fantastiske, så udsigten bagfra var uovertruffen. Vi sluttede af i cowgirl, hvilket var lidt en gentagelse af missionæren, kedeligt og intetsigende, men med en lækker udsigt.

Overall

Ingen gentagelsesfare her. Hun er måske en af de smukkeste piger jeg har besøgt, men hendes service er manglende. Hvis man er meget visuelt stimuleret og ikke bekymrer sig om nærvær, så er Mia sikkert et besøg værd, ellers ville jeg bruge mine penge andre steder.

Skrevet

Øv hun se virkelig godt ud. 
Så må jeg finde en anden 

Skrevet
  • Author
JonDo skrev, for 9 minutter siden:

Øv hun se virkelig godt ud. 
Så må jeg finde en anden 

Som jeg siger, hvis du er visuelt stimuleret og er ligeglad med, at hun bare liger der, så er det ok. Hun er vandvittigt lækker, og jeg har da sidenhen fantaseret en del om hendes krop, det er bare en skam hendes service ikke følger med.

Skrevet
Sugardad skrev, for 51 minutter siden:

Jeg var forbi Mia for nogle uger siden. Bestilte 30 min. til 1.000,-, her er min oplevelse med hende

Overall

Ingen gentagelsesfare her. Hun er måske en af de smukkeste piger jeg har besøgt, men hendes service er manglende. Hvis man er meget visuelt stimuleret og ikke bekymrer sig om nærvær, så er Mia sikkert et besøg værd, ellers ville jeg bruge mine penge andre steder.

Troede faktisk hun brugte falske billeder.. .Ved ikke hvorfor, men det virker bare sådan... 

Kan være man skal give hende et forsøg :)

Skrevet
Sugardad skrev, for 6 timer siden:

Som jeg siger, hvis du er visuelt stimuleret og er ligeglad med, at hun bare liger der, så er det ok. Hun er vandvittigt lækker, og jeg har da sidenhen fantaseret en del om hendes krop, det er bare en skam hendes service ikke følger med.

Det er jeg så slet! Ikke til 

Skrevet

Tak for at tage en for holdet.

Endnu...Endnu en pige som er rigtig køn, men blot tænker på hvornår du er færdig når du ringer på dørtelefonen..

Beskæmmende at tiderne er blevet sådan de seneste mange år..

Skrevet

Har været der. Kommer ikke igen. Bedste råd: Find noget andet!

Redigeret af Ubeskriveligt

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.