Hop til indhold

Recommended Posts

det eneste jeg fandt med malai var et condeminium på phuket, on malai beer bar næsten helt for enden af jomtien Beach road på sio 18

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg var lige i nr.233 idag og der var nogle friske og sjove søde unge damer. Lim eller lin eller noget. Den der tog imod mig var hottere end Jip (som jeg også har haft fornøjelsen af), hun fik mig ind på briksen. Så smed jeg kludene og en anden rimelig fræk pige kom ind. Hun gav mig en hård Thai til at starte med for 400/time. Midt i akten og da hun havde taget mine ømme knuder på proffeste vis. Kom så, den første pige ind igen, uden særlig meget tøj på og fixede min skuldre, mens den anden sad over mig og nussede mine boller. Nr. 1 blev der i 30 min og det var ret frækt at kigge lige ind i hendes mis og mærke hendes d-babser på mit hoved, mens jeg blev masseret af 4 hænder.  Så skred hun og jeg blev beordret om på ryggen med pænt stiv fjeder. nr.2 Lin, lim ..Var åbenbart pænt tændt så jeg fik en hætte på og en ridetur i verdensklasse. Vi legede rundt i 45 min og så var jeg done.  Hun sagde da, at jeg kunne smide nogen drikkepenge, hvis jeg havde lyst. Jeg kommer der engang imellem og det har altid været ret god massage, men jeg vidste ikke, at de havde verdensklasse skills til ridning. Så de fik en plov og lidt tips.   Jeg fik en cola og ud af døren med smil. Så der er ikke helt dødt efter Jip ;-) og enten er det fordi har jeg været i bad - eller også har jeg slikket rigtigt. For det plejer vist at koste en del mere forud..

Jeg kommer igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...