Frede666666 0 Skrevet 1. Januar, 2014 Er der nogen der ved hvor man kan finde den lille søde thai pige Jip? Hun har tidligere holdt til i Hvidovre og Greve.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cowboytoasten 116 Skrevet 1. Januar, 2014 Hørte at hun var taget tilbage til Bangkok. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
the man 6 Skrevet 2. Januar, 2014 Hun er i Pattaya og har åbnet shop der. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frede666666 0 Skrevet 4. Januar, 2014 Hun er i Pattaya og har åbnet shop der. Har du nærmere info om stedet i Pattaya? Tager snart på ferie der, så kunne man jo kigge forbi Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
the man 6 Skrevet 5. Januar, 2014 stedet hedder Malai spa og massage. jeg har desværre ikke nærmere oplysninger, og jeg har ikke været der. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
very.good.massage 0 Skrevet 23. Januar, 2014 Er der nogen som har nogle ideer om Jip kommer tilbage til Danmark. Jeg synes hun nævnte at ville komme tilbage. Men er der nogen ved hvornår? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gergy 21 Skrevet 26. Februar, 2014 det eneste jeg fandt med malai var et condeminium på phuket, on malai beer bar næsten helt for enden af jomtien Beach road på sio 18 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
analist 0 Skrevet 29. Marts, 2014 Jeg var lige i nr.233 idag og der var nogle friske og sjove søde unge damer. Lim eller lin eller noget. Den der tog imod mig var hottere end Jip (som jeg også har haft fornøjelsen af), hun fik mig ind på briksen. Så smed jeg kludene og en anden rimelig fræk pige kom ind. Hun gav mig en hård Thai til at starte med for 400/time. Midt i akten og da hun havde taget mine ømme knuder på proffeste vis. Kom så, den første pige ind igen, uden særlig meget tøj på og fixede min skuldre, mens den anden sad over mig og nussede mine boller. Nr. 1 blev der i 30 min og det var ret frækt at kigge lige ind i hendes mis og mærke hendes d-babser på mit hoved, mens jeg blev masseret af 4 hænder. Så skred hun og jeg blev beordret om på ryggen med pænt stiv fjeder. nr.2 Lin, lim ..Var åbenbart pænt tændt så jeg fik en hætte på og en ridetur i verdensklasse. Vi legede rundt i 45 min og så var jeg done. Hun sagde da, at jeg kunne smide nogen drikkepenge, hvis jeg havde lyst. Jeg kommer der engang imellem og det har altid været ret god massage, men jeg vidste ikke, at de havde verdensklasse skills til ridning. Så de fik en plov og lidt tips. Jeg fik en cola og ud af døren med smil. Så der er ikke helt dødt efter Jip og enten er det fordi har jeg været i bad - eller også har jeg slikket rigtigt. For det plejer vist at koste en del mere forud.. Jeg kommer igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
snowking666 2 Skrevet 2. April, 2014 var är denna adress nr 233 ???hvidovrevej eller Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
OrganDonor 315 Skrevet 2. April, 2014 var är denna adress nr 233 ???hvidovrevej eller Ja, Hvidovrevej 233. http://massageguide.dk/profile.asp?i_ProfileID=16041 -OD Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
very.good.massage 0 Skrevet 21. Maj, 2014 Nogen der har hørt noget nyt til Jip eller er hun forblevet i Thailand? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
OrganDonor 315 Skrevet 2. Januar, 2016 Dantes Plads -OD Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jogge 1211 Skrevet 3. Januar, 2016 Ja det er lige præcis pga sådanne oplevelser jeg stadig foretrækker thai steder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stonehard 0 Skrevet 4. Januar, 2016 Er det virkeligt Jip som er kommet tilbage til DK, men under nyt navn på Dantes Plads? Hun er jo en legende! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JohnnyBeGood 95 Skrevet 4. Januar, 2016 Jip alias May-ya? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest TboneDK Skrevet 4. Januar, 2016 JohnnyBeGood skrev, for 4 timer siden: Jip alias May-ya? Yeps Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg