Hop til indhold

Alessia og Francesca i lækker trekant. Støvring

Featured Replies

Skrevet

Hey forum
Jeg har endelig fået indløst en af mine største fantasier. To lækre piger som skiftevis sutter, slikker, kysser og knepper med støn og smil. Mmm for fanden, hvor var det frækt og liderligheden skyller stadig rundt i mig, flere timer senere. 

Jeg var på langfart i Jylland og havde flere på ønskelisten, som var en mulighed denne dag. 

Antonia fra Aalborg syntes jeg ser så smuk og fræk ud, vi snakkede i tlf og hun lød så sød. Dog placeret meget centralt i Aalborg der ville betyde noget af en omvej for mig. Det er en ommer, for vil virkelig gerne se hende nøgen og skrive om det bagefter
https://annoncelight.dk/showad/341963

Jeg havde også Alessia fra støvring i kikkerten. Jeg har besøgt hende mange gange og hun er fantastisk dejlig, smuk, fræk og ægte opsat på at skabe god stemning og er sød til at gå med på mine små fetisher. 
https://annoncelight.dk/showad/357740

Derudover var der Franscesca, som også opholder sig i støvring. 
Også super lækre billeder og en fræk profil. 
https://annoncelight.dk/showad/315111

Både Alessia og Franscesca har altså en lækker profil, begge har fair priser. 
Shit, what to do... 

Jeg ved ikke hvorfor valget faldt på Franscesca, men det lå da i baghovedet at de måske ville samarbejde lidt om mig. 

I telefonen var Franscesca super sød og behagelig. Hun var endda game på at arrangere noget sammen med Alessia. Wauw! Nu fik jeg hjertebanken og instant hard on. 

Hun var sød til at besvare mine mange spørgsmål på SMS efterfølgende, for jeg ville være helt skikker på, ikke at blive skuffet af manglende service eller forkert pris fordi jeg ikke havde været grundig nok. 

Alle mine spørgsmål blev høfligt besvaret og alt var mere end fair syntes jeg. 
Priser og services ville være som på Francescas annonce blot x2. 
Dvs eventuelle forskelle i deres pakker mv stillede ikke mig værre. Det er sjældent set i denne branche at være så fair syntes jeg og det bekræftede også blot, at de begge er nogle gode piger. 

Jeg bookede en kort session på 15 min Ca, jeg var virkelig vild efter mere tid, men jeg kunne ikke nå det. 

Da jeg ankom fik jeg hurtigt en SMS om hvilken dør jeg skulle gå til og jeg blev hurtigt lukket ind. 

Altså, wauw wauw wauw. 
Alessia åbnede døren iført håndklæde og tæt på stod Francesca iført det samme. 
Gensyns glæde med Alessia var som altid dejligt. 
Mit hjerte hamrede og med kæmpe smil fik jeg kram og kys. 

Hurtigt i bad og ud til pigerne som stod klar. 

Jeg startede med at kramme og kysse Alessia imens vi berørte hinanden, Francesca kom over og kyssede med. Nu satte Alessia sig ned på sengen og begyndt at sutter og slikke lystigt  imens jeg fik rørt noget mere ved Franscesca. Wauw en lækker krop hun har. 

Jeg bad om at komme ned og ligge, Francesca gik nu gang med at sutter min pik og tog den rigtig dybt, imens Alessia snavsede mig ned i puden samtidig med at hun sad og rørte ved sig selv. 

Det var den videste fantasi om gik i opfyldelse, en smuk pige som bruger sin tunge til at lege med min imens en anden lækker pige tager min pik i sin mund. Fuck det var vildt. 

Pigerne skiftede rundt og det var lige så godt. 
Efter lidt tid satte Francesca sig op på min pik og med hende ridende kyssede og berørte Alessia mig igen. 

De byttede rundt og jeg fik nu Alessias store bryster i hovedet imens jeg knepper hende og i mellemtiden legede Franscesca med mine boller. 

Det var ikke så vildt frækt! 

Slutteligt blev jeg berørt af begge piger imens de skiftevis tunge kyssede mig. Lige inden jeg kom fik jeg lidt ekstra spyt fra Alessia - ved ikke hvorfor det tænder mig, men hun gør det gerne for mig og det virker hver gang! 

En kæmpe orgasme og pigerne var stadig søde til at kærtegne og lege med mig. 

Mmmmmm. 

Efterfølgende lidt hyggesnak, begge to taler fint engelsk og har en masse mellem ørene. 

Pris 1200 for 20 min inkl 2 bad og alle pengene værd. 
No rush og piger var også søde til ikke at presse mig til at til at blive færdig, de kunne godt fornemme jeg i forvejen gjorde hvad jeg kunne. 

10/10 på alle tænkelige parameter, jeg var mega meget lyst til at køre forbi på vejen hjem, men desværre er tiden ikke til det. 

Skrevet

Godt at du har haft en dejlig tur med de to.

For mig klikkede det imidlertid ikke med Francesca, men det kan jo også være min fejl.

Skrevet
  • Author
Signor Cuoco skrev, for 8 timer siden:

Godt at du har haft en dejlig tur med de to.

For mig klikkede det imidlertid ikke med Francesca, men det kan jo også være min fejl.

Jeg fornemmer at for at have en ekstra god oplevelse med Franscesca, skal tage det stille og roligt og få hendes tillid. 

Jeg fik måske også lidt hjælp via tidligere møder med Alessia, men sød var hun ☺️

Skrevet

Hvor fedt :-)

Desværre blev min oplevelse med Francesca for et år’s tid siden en af de dårlige og kommer der ikke igen.

Heldigvis er Alessia super sød og imødekommende :P

Skrevet
HardBond skrev, for 7 timer siden:

Hvor fedt :-)

Desværre blev min oplevelse med Francesca for et år’s tid siden en af de dårlige og kommer der ikke igen.

Heldigvis er Alessia super sød og imødekommende :P

Vil du uddybe hvorfor det var dårligt

Skrevet
skivemd skrev, den 7.8.2023 at 19:31:

Det lyder sgu som en fræk oplevelse. God anmeldelse.

Skrevet
  • Author
Allan37 skrev, den 9.8.2023 at 16:40:

Det lyder sgu som en fræk oplevelse. God anmeldelse.

Mange tak! ☺️ 

Skrevet

Super god anmeldelse. Tak for anbefalingen af pigerne. 
kender ikke rigtigt til francesca men besøgte alessia. Læste så meget om hende her på eroguide. 
Er blevet indskrevet som medlem og jeg må sige at Alessia gjorde at jeg må anmelde mit besøg. 
Hun er fræk og mega dejlig og erfaren til hele dynen. 
Hun slikkede helt naturligt og uopfordret uden gummi - og så er hun energisk når hun knepper - ser på en og virker liderlig. 
Og - sikke bryster 

Skrevet
Happyfeet skrev, den 8.8.2023 at 16:21:

Vil du uddybe hvorfor det var dårligt

Hmm.. vil ikke liste alt op, men missen lugtede, så ingen 69 hvilket jeg måske så egentligt var glad for vi ikke prøvede. Men der var bestemt ikke noget forsøg på at kompencere for dette - men det kan selvfølgelig være hun har haft en meget dårlig dag, men for mit vedkommende er det løb kørt.

• 1 year later...
Skrevet

Er der nogen der ved om francesca kommer tilbage? Er hun stoppet? Kan se alessia er her men vil gerne have begge to som trådstarter

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.