Hop til indhold
Titommeren

Skærum ved Frederikshavn.

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/342967 En kedelig mandag med dårligt vejr kan kun reddes med noget godt fisse. Jeg ledte og ledte og skrev til nogle uden svar. Så prøvede jeg til Skærum og fik hurtigt svar. En halv time med urin i en 69er for 700 kr. Stedet ser sølle ud udefra, men dejligt at kunne parkere over bagved, så halvdelen af den lille landsbys befolkning ikke står og glor i vinduerne, når man lusker hen til døren. Jeg fik en fantastisk modtagelse og blev budt på både vand og øl af en mørk pige, der var godt dullet op. Hun var ikke helt ung længere og så lidt hærget ud i ansigtet. Men sød var hun. Pengene skiftede hånd og jeg gav et par hundrede ekstra for den gode modtagelse. Det blev hun meget glad for. Hun vaskede pik og nosser godt, selvom jeg kom direkte fra badet og det er helt ok. Ikke så meget snak. Vi lå ret hurtigt i en 69er og jeg fik desværre skuffende lidt urin, selvom hun havde lovet mig en masse. Blowjobbet var uden gummi og uden slug, hvor hun spillede pikken af til sidst og fangede spermen i hånden. Jeg fik lov at slikke fissen godt, mens vi lå i 69eren. Hun prøvede også at få gummi på Titommeren efter et stykke tid, men det lykkedes ikke rigtigt at få ham på højkant.

Jeg kom desværre ikke helt op og ringe, men tror faktisk, det skyldes mig, da jeg ikke kan sætte en finger på hendes arbejde. Jeg havde bare sat mig for at skulle have noget sex - måske uden egentlig at trænge til det… Billederne på annoncen tror jeg heller ikke stemmer overens med virkeligheden, men det var svært at afgøre. I bedste fald er de af (noget) ældre dato. Prøver nok igen, da det var nemt at lave aftale, billige priser og en ok behandling. Så skal jeg sørge for at være på dupperne og ikke have mandags-blues… :)

Redigeret af Titommeren

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...