grevar 104 Skrevet 7. August, 2023 Hej, Er der nogen der kender Marianne Pia:, Midtsjælland. Kom med mig - på et sexeventyr! Interessant nok er mailadressen: [email protected]. Ikke meget Marianne Pia i den mailadresse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gløden 1717 Skrevet 7. August, 2023 grevar skrev, for 4 timer siden: Interessant nok er mailadressen: [email protected]. Ikke meget Marianne Pia i den mailadresse Hvorfor er det interessant? Kan det ikke være ligegyldigt hvad pigens mail adresse er, eller hvad hun kalder sig?? De færreste Gpér bruger deres borgerlige navn netop af hensyn til deres privat liv Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
McFarlane 262 Skrevet 7. August, 2023 Du har ret i din antagelse af at navnet ikke giver mening ifht. Mailen. Jeg skrev til "hende" og de svar jeg fik var nogle underlige svar der virkede Google genererede. Og den sidste jeg fik gik naturligvis ud på at jeg fik adressen når jeg havde overført beløbet via paysafe. Så nej, jeg tror ikke der gemmer sig en Marianne eller Pia bag profilen. Nok mere en Piotr eller en Bogdan 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gløden 1717 Skrevet 8. August, 2023 (edited) McFarlane skrev, for 12 timer siden: Jeg skrev til "hende" og de svar jeg fik var nogle underlige svar der virkede Google genererede. Og den sidste jeg fik gik naturligvis ud på at jeg fik adressen når jeg havde overført beløbet via paysafe. Åhhh ja selvfølgelig giver det mening, jeg plejede bare altid at ringe da jeg var aktiv, skrev aldrig med pigerne, jeg tænker at man nok havde fået samme svar hvis man ringede; "Overfør penge først", og så giver det jo sig selv at det er et NO GO!! Redigeret 8. August, 2023 af Gløden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
grevar 104 Skrevet 8. August, 2023 Har skrevet til hende to gange. Og enig i, at svarene nok er er Google oversættelser. Svarene passede på ingen måder til mine spørgsmål. Så holdet mig væk. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg