otto06 774 Skrevet 7. August, 2023 https://annoncelight.dk/showad/379145 Jeg skrev for at lave en aftale.. Det gik fint. Bad om adressen og fik gadenavnet på dagen.. Men ikke nr.. Nå fint nok, ringede og fik det.. Dukkede op til aftalt tid, - men hun var der sgu ikke!! - fik selvfølgelig tilbudt andet selskab - som jeg tog imod, nu jeg havde kørt en halv times tid.. Servicen var kun lige godkendt, men dog godkendt.. Men det er ikke godkendt at pigen man aftaler tid og pris med ikke er der.. Nå, så må man holde sig væk.. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Harran 2412 Skrevet 7. August, 2023 otto06 skrev, for 5 timer siden: Nå, så må man holde sig væk. Men det gjorde du jo ikke. Så deres forretningsmodel virker. Tak for advarslen, dog. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dinner_at_the_y 980 Skrevet 7. August, 2023 Harran skrev, for 6 minutter siden: Men det gjorde du jo ikke Når nu han havde kørt i en halv time, kan nan jo ikke fortænke ham i at give hende et skud. Det kunne jo have været super, og nogen gange må man jo tage en chance. Omend det er dårlig stil af hende. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Meow1990 38 Skrevet 7. August, 2023 Dinner_at_the_y skrev, for 27 minutter siden: Når nu han havde kørt i en halv time, kan nan jo ikke fortænke ham i at give hende et skud. Det kunne jo have været super, og nogen gange må man jo tage en chance. Omend det er dårlig stil af hende. Efter 30 mins kørsel ville jeg også valgt at duske tøsens kollega i stedet for. Men ærgerligt at servicen ikke levede op til forventningerne. Ret uprofessionelt at blive væk... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
otto06 774 Skrevet 7. August, 2023 Tak for jeres kommentarer.. Svarer meget godt til hvad jeg selv tænker... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ssarge 32 Skrevet 9. August, 2023 Det er lidt svingende deroppe på førstesalen, nogle gange er det top dollar og andre gange er det som du beskriver, på det jævne. retfærdigvis skal det siges jeg har fået nogle af de bedste behandlinger på det sted. Men som sagt, så er det lidt et lotteri, man skal holde øje med billederne. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
otto06 774 Skrevet 9. August, 2023 ssarge skrev, for 8 timer siden: Det er lidt svingende deroppe på førstesalen, nogle gange er det top dollar og andre gange er det som du beskriver, på det jævne. retfærdigvis skal det siges jeg har fået nogle af de bedste behandlinger på det sted. Men som sagt, så er det lidt et lotteri, man skal holde øje med billederne. Enig, det var først på vej dertil at adressen blev oplyst... Og fordi jeg ringede.. Allerede dér skal hovedet med mest hjerne tage over... Det sker bare aldrig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nielsen Tonajt 269 Skrevet 9. August, 2023 ssarge skrev, for 12 timer siden: deroppe på førstesalen Er det den i Jernbanegade? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ssarge 32 Skrevet 10. August, 2023 Nielsen Tonajt skrev, for 12 timer siden: Er det den i Jernbanegade? Jeps Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stenbukken4700 417 Skrevet 10. August, 2023 Taler pigen dansk ?? eller kun engelske Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg