Bosse1910 157 Skrevet 7. August, 2023 Hej brødre jeg søger en god thai oplevelse hvor anal er en del af det. Har prøvet Anna og Tina flere gange de er begge en super oplevelse, men vil gerne prøve en anden så håber nogen melder ind med forslag. Har søgt men det er jo ikke alle der skriver anal i annoncen selvom det er muligt, feks. Anna som ikke nævner det men modtager med et smil. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrExtra 118 Skrevet 7. August, 2023 Bosse1910 skrev, for 1 time siden: Hej brødre jeg søger en god thai oplevelse hvor anal er en del af det. Har prøvet Anna og Tina flere gange de er begge en super oplevelse, men vil gerne prøve en anden så håber nogen melder ind med forslag. Har søgt men det er jo ikke alle der skriver anal i annoncen selvom det er muligt, feks. Anna som ikke nævner det men modtager med et smil. Prøv Milk, Linda og Milk, husk at skrive anmeldelse. https://annoncelight.dk/showad/364244 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bosse1910 157 Skrevet 7. August, 2023 Tak for inlæg MrExtra , er det dem begge eller kun milk det er til sport i 2eren. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bosse1910 157 Skrevet 9. August, 2023 Ikke andre der har lyst til at dele erfaringer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrExtra 118 Skrevet 9. August, 2023 Bosse1910 skrev, 1 time siden: Ikke andre der har lyst til at dele erfaringer Det bedste er at gøre sig sine egne erfaringer. Vi har ikke alle samme intentioner og formål med vore besøg hos de søde GP’er. Og desuden vægter vi ikke de samme ting i hele akten. Man kan godt have en god oplevelse sammen med en pige, selvom andre har haft en mindre god oplevelse, (efter deres opfattelse). Så på den måde er vi meget forskellige, og får mest ud af at gøre sig sine egne erfaringer, også selvom det skulle koste et par extra 100-kronesedler. go tur Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bosse1910 157 Skrevet 9. August, 2023 Helt enig, for mig er det ikke prisen der er afgørende. Men min erfaring er at ikke tager lige godt imod spørgsmål om anal. Ved dog at flere tilbyder det selvom det ikke står i annoncen. Da jeg ønsker en omgang incl dette denne gang, ville jeg blot høre om hvem der kan levere det inden jeg ringer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg