Hop til indhold
vogteren

Lady Hera 6 august

Recommended Posts

Som tiltlen beskriver har  jeg været på besøg hos Lady Hera i dag

Jeg ville nu gerne sige at man ikke besøge hende og blive væk for alt i verdenen om ikke andet for kun at beholde hende for mig selv :D:P

Nu når joken er sagt :P kan berette hun er en fantastisk kvinde, sød og smilende frem for alt forstående, imødekommende og naturlig, der er ingen fine fornemmelser, snobbet eller ligende,  jeg var ved hende i 90 minutter og hvert minut var værdsat og fantastisk fra start til slut og intet manglede, flere forskellige positioner som en del af de bilde sex og massage alene vil været besøg værd i sig selv, skylder hende en gang massage næste gang for vil helt sikkert gerne gentage et besøg hos Lady Hera

Afsluttende vil jeg sige alt gik ærligt til, intet fup eller noget og hvis alle var som hende, ville vi nok være nogle glade mandfolk når man tænker på alle arktikler der fremgår her inde

 

Endnu engang tak Lady Hera <3  

Del dette indlæg


Link til indlæg
vogteren skrev, for 1 time siden:

Som tiltlen beskriver har  jeg været på besøg hos Lady Hera i dag

Jeg ville nu gerne sige at man ikke besøge hende og blive væk for alt i verdenen om ikke andet for kun at beholde hende for mig selv :D:P

Nu når joken er sagt :P kan berette hun er en fantastisk kvinde, sød og smilende frem for alt forstående, imødekommende og naturlig, der er ingen fine fornemmelser, snobbet eller ligende,  jeg var ved hende i 90 minutter og hvert minut var værdsat og fantastisk fra start til slut og intet manglede, flere forskellige positioner som en del af de bilde sex og massage alene vil været besøg værd i sig selv, skylder hende en gang massage næste gang for vil helt sikkert gerne gentage et besøg hos Lady Hera

Afsluttende vil jeg sige alt gik ærligt til, intet fup eller noget og hvis alle var som hende, ville vi nok være nogle glade mandfolk når man tænker på alle arktikler der fremgår her inde

 

Endnu engang tak Lady Hera <3 

denne dame takker og bukker mange gange for denne fine tekst <3

Jeg nød bestemt også vores stund sammen og kan kun sige at jeg glæder mig til næste gang <3 <3 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...