Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/357587

Besøgte her for nyligt, havde luret at det ikke var hende på billederne. Men jeg tænkte at jeg ville give det et skud alligevel. Mistanke viste sig at være rigtig nok, dog blev jeg heller ikke skuffet og blev lukket ind af en flot mørk pige. Hun er sød og imødekommende og der var ikke noget stopur eller lignende. Så alt i alt en rimelig god oplevelse med potentiale for gentagelse.

Pige 7/10

Sted 6/10

Gentagelsesfare 7/10

Skrevet
  • Author

Vil skyde hende til at være et sted mellem 175cm og 180cm. vægt er så måske omkring de 80kg men syntes det kan være svært at vurdere.

Skrevet

Har lige haft et dejligt besøg ved hende, ikke hende på billedet, men lige så smuk og ung, kommer helt sikkert igen!!

Skrevet
Nyborg skrev, den 6.8.2023 at 12:55:

https://annoncelight.dk/showad/357587

Besøgte her for nyligt, havde luret at det ikke var hende på billederne. Men jeg tænkte at jeg ville give det et skud alligevel. Mistanke viste sig at være rigtig nok, dog blev jeg heller ikke skuffet og blev lukket ind af en flot mørk pige. Hun er sød og imødekommende og der var ikke noget stopur eller lignende. Så alt i alt en rimelig god oplevelse med potentiale for gentagelse.

Pige 7/10

Sted 6/10

Gentagelsesfare 7/10

Numse....stor, medium eller lille?

• 2 weeks later...
Skrevet
  • Author
Big3lover skrev, den 14.8.2023 at 08:46:

Numse....stor, medium eller lille?

så vidt jeg husker er det en god medium

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.