Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Hi All,

Just a quick question having searched for some recent reviews from Munja and Vivian.

Any recent experiences to share and receommend please.

Skrevet

I have been there about a month ago. For me it was a medium experience. Munja is nice and the service is good. The massage could be better but the finish was great. 

Skrevet

Jeg var der i forrige uge. Lækker afslappende medium hård massage med pirrring undervejs. Afsluttede med sanseligt HJ. Munja har et meget behageligt væsen. Jeg kommer helt sikkert igen. 

Skrevet

Fin massage, og gode samtaler, men ingen opvarmning / og eller pirring, Og så turn around, og håndjob??? Nej tak skat ikke idag og nej tak til 400 plus de 500 for massagen.

Skrevet
charlieCarlo skrev, for 3 timer siden:

Fin massage, og gode samtaler, men ingen opvarmning / og eller pirring, Og så turn around, og håndjob??? Nej tak skat ikke idag og nej tak til 400 plus de 500 for massagen.

Det kan jeg godt forstå.   Også i den dyre ende.   

• 1 month later...
Skrevet
  • Author

Anyone tried Vivian here?

Skrevet
Dozer skrev, den 24.9.2023 at 09:37:

Anyone tried Vivian here?

Yes, both before and after she got her breasts bigger. 

To keep it simple: "don't waste your money here". Their massage, both Munja &Vivian, has nothing to do with massage. It's more like a gentle touch. 

HJ is kind of okay but nothing special considering the price.

Just after Covid they offered more services but now it only HJ.

Skrevet
Fifty+ skrev, for 1 time siden:

Yes, both before and after she got her breasts bigger. 

To keep it simple: "don't waste your money here". Their massage, both Munja &Vivian, has nothing to do with massage. It's more like a gentle touch. 

HJ is kind of okay but nothing special considering the price.

Just after Covid they offered more services but now it only HJ.

Totalt uenig. Jeg var besøgt både Munja og Vivian, endda flere gange, og hver gang med fornøjelse. God, afslappende massage........søde piger....:), selv om Munja ikke altid kan huske mig. Eller også antyder hun på den måde, at jeg kommer der for sjældent...:)

Skrevet

Enig med @Signor Cuoco

Munjas massage er måske ikke så dybdegående, men den er sensuel og afslappende, og der er veludført ekstra fra det lille menukort. Og hun er sød og smilende, og der er styr på hendes butik mht. bookinger og lokalerne.

Det er mit indtryk, at Vivian tilbyder flere ekstra ydelser end Munja. 

• 1 month later...
Skrevet
ThaiErdetbedste skrev, for 11 timer siden:

Hvordan vil I beskrive Munjas bryster?

Tænker man kan betale for at få lov til at ælte dem? 

De er ægte, lækre og fast men små.

Skrevet
ThaiErdetbedste skrev, for 16 timer siden:

Hvordan vil I beskrive Munjas bryster?

Tænker man kan betale for at få lov til at ælte dem? 

Det kan du godt, men regn med at alt koster ekstra i små trin

Skrevet

Munja er lækker. Men hun har vist to menukort. Et for gode kunder som hun kan lide og er tryg ved, og et for nye kunder. Jeg gætter, baseret på en kvalificeret fornemmelse. Husker en anmeldelse for 2-3 år siden som anmelderen pludselig ikke ville stå ved. Priser og ydelser blev trukket tilbage. Måske bare en person med god fantasi, hvor virkligheden indhentede ham.  Måske afslørede han det andet menukort …

Har selv været hos Munja 3-4 gange (5 stjernet oplevelse alle gange, men hader virkelig den meget indiskrete indgang) og er ikke blevet tilbudt andre ydelser end dejlig welness massage og langsomt pirrende hj. 

Skrevet

Jeg har kun været hos Munja i Holte 1 enkelt gang for et par år siden. Sød kvinde som gav mig et hj. Vi snakkede sammen om hendes tid på Sallingvej og hun fortalte at hun gav fp der, men det var hun holdt op med efter hun fik sin egen butik. Jeg fik desværre ikke besøgt hende på Sallingvej, men måske andre der besøgte hende der, kunne være heldige at få en noget større tur med hende end blot massage hvis man var fulgt med hende til Holte. 

Skrevet

Munja kunne simpelthen tjene så mange penge, hvis hun ville. Har besøgt hende 3-4 gange. Og hun er enormt sød, smilende og køn. Men en thaimassøse der ikke bryder sig om b2b og ikke tilbyder andet end nøgen massage og hj og i øvrigt tager 1000,-/time, kommer sgu ikke langt i min bog. Et par gange kom pussylick på tapetet, men det har hun nu også droppet. Hendes lækre soft massage og imødekommende væsen, er ellers helt i top ! Efter min ydmyge mening, burde hun komme lidt mere "frem i bussen" eller sætte sin pris ned. 

Skrevet
NilleAlle skrev, den 4.11.2023 at 16:23:

Har selv været hos Munja 3-4 gange (5 stjernet oplevelse alle gange, men hader virkelig den meget indiskrete indgang)...

Indgangen ligger lige ud til Kongevejen, ja - men bilerne drøner forbi, og der er sjældent mennesker på gaden, som ikke bevæger sig den ene eller anden vej forholdsvist hurtigt

Så jeg synes, det er ret diskret.

• 1 year later...
Skrevet
Gammel rotte skrev, den 2.11.2023 at 09:22:

De er ægte, lækre og fast men små.

Jeg synes, de er perfekte. Dejlig størrelse for mig. I det hele taget en supersmuk pige med en superkrop i min bog.

Jeg har været forbi tre gange i løbet af nogle år og fået både mild massage, men hun kunne faktisk også godt give en gang lidt hårdere massage, hvis man spørger pænt. Hun er ikke så god til det, men hun er til gengæld supersød. Superdejligt HJ. Lidt for dyrt nøgen-HJ til, at jeg bliver stamkunde, men hun har jo været der en del år, så jeg tror, hun har lært at sætte prisen lige, hvor det passer bedst til hende. Det må man respektere.

Skrevet

Jeg var også forbi for et par år siden. Jeg ved ikke hvad hun tilbyder nu til dags. Munja ser sød ud og hun er ikke bange for at sige det hvis hun er uenig i noget du siger, især hvis det omhandler Thailand og diverse fordomme. Massagen var fingerstrøg, sådan lidt sensuel og legende. Mindes ikke der var noget pirring undervejs. Hun tilbød handjob til sidst og jeg tilkøbte at hun var nøgen hvor jeg måtte pille lidt også. Det fortrød jeg ikke. Det endte med at hun til sidst lå på mig i en slags 69'er, mens hun spillede mig af og jeg pillede lidt. Hun spurgte også om jeg ville slikke (for mere betaling selvfølgelig). Det afslog jeg, da vi så uden tvivl ville have været oppe omkring 1000 kr. i alt hvilket jeg syntes er lige i overkanten

Overall er hun en behagelig kvinde, kunne sagtens finde på at besøge hende igen hvis jeg er i humør til den slags berøring hun giver.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.