Hop til indhold

Recommended Posts

Hej, nogle herinde som ved om der findes en relativ ung domina (under 40 år) i Danmark (eller Europa - men helst Danmark) der tilbyder permanente mærker? For eksempel tatoveringer, brændemærkning, "scarification"? Lidt i den ekstreme ende, men håber nogle kender til nogle. På forhånd tak.

/Stantin

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Stantin

Det skulle ikke undre mig om du kunne få Anastasya til at brændemærke dig da hun før har gjort det med cigaretter, men jeg har ikke set at hun har brændejern. Men ellers må du jo se om et klædeligt “A” på ballen ikk kan købes på nettet….?

Men du skal nok forberede dig på du hopper en halv meter i vejret selv om hun gør det rødglødende og det varer kort. Det er en svær refleks at undertrykke.

Hun er på ferie, jeg spørger hende !

Se www.Anastasya.dk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Stantin skrev, den 6.8.2023 at 02:40:

Hej, nogle herinde som ved om der findes en relativ ung domina (under 40 år) i Danmark (eller Europa - men helst Danmark) der tilbyder permanente mærker? For eksempel tatoveringer, brændemærkning, "scarification"? Lidt i den ekstreme ende, men håber nogle kender til nogle. På forhånd tak.

/Stantin

https://annoncelight.dk/showad/322421

hun kan både tatovere og lave brændemærke og hun er under 40  dejligt sted, diskret belliggende og med god parkering lige ved døren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Stantin

Anastasya har sagt ja hvis du selv medbringer gasbrænder og brændejern.

Hun er tilbage efter 17/8 og så er det måske også blevet “Grill-vejr” igen - uha…. :D

Det ville da være lidt sejt med et “well Done” på den ene balle…. Altid fedt at hjernen kører med nye ideer - SM er en envejsbillet uden endestation - har en anden på siderne her sagt…
 

kh W

Redigeret af whipit

Del dette indlæg


Link til indlæg
whipit skrev, for 7 timer siden:

Hej Stantin

Anastasya har sagt ja hvis du selv medbringer gasbrænder og brændejern.

Hun er tilbage efter 17/8 og så er det måske også blevet “Grill-vejr” igen - uha…. :D

Det ville da være lidt sejt med et “well Done” på den ene balle…. Altid fedt at hjernen kører med nye ideer - SM er en envejsbillet uden endestation - har en anden på siderne her sagt…
 

kh W

Nu du har lavet en aftale for Santin må du også hellere fortælle ham møde dato og tidspunkt.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vrøvl - når du har været i SM tilstrækkeligt længe og ønsker nogle specielle ting er det en god ide at gøre sig gode venner med den Domina der betjener dig. Jeg brugte den samme gennem næsten 25 år og vi vidste meget om hinanden, kunne grine og hygge og være alvorlige. Ofte længere end med en kæreste eller kone. Det kan give fantastiske oplevelser hvis i begge ønsker at gå den vej. Jeg skiftede til Anastasya og en anden i 2021 og kender dem begge godt og det har givet mig nogle super oplevelser med dem begge - det vil jeg anbefale da SM er så bredt og pigerne let skyder forbi hvad man reelt ønsker. Jeg syntes først det bliver rigtigt godt efter en hel række sessioner. Jeg har efterspurgt piger der kan betjene den 2-3 meter lange singletail godt og hvor man kan finde en løsning på pladsbehovet. Det er virkeligt ikke nemt.
Pladsen mangler Ana men hun er glad for en pisk og tænder på det smak det giver og hylet efterfølgende - og hun bliver faktisk sjaskvåd når hum ruller sig ud…

Men hold da k… det gør ondt og man er stribet som en zebra i en måned efter. Ikke til badesæssonen eller op til tjek hos lægen…hmm

Men nej jeg får ikke procenter men hun er virkelig god når vi klinger sammen !!

Men vi har også snakket meget og hygget for at komme dertil. Ikke billigt - men det er det værd når man ikke har så mange år mere at fægte sig frem i hoben af tøser der kalder sig Domina.

Anastasya har det i sig - klart !

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
ellap999 skrev, for 5 timer siden:

Nu du har lavet en aftale for Santin må du også hellere fortælle ham møde dato og tidspunkt.

 

 

Hej Ellap

læs hellere det nedenstående jeg har skrevet til en anden, og jeg vil klart anbefale dig at komme så tæt på en Domina du virkeligt klinger sammen med. Det er spild af penge at fægte sig frem og aldrig kommer dertil hvor drømmen ender. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej whipit.

Jeg har ikke brug for at komme tæt på nogen anden end hende det styre mig og ejer min slavepik.

Jeg kunne dog aldrig drømme om at lave en aftale med hende for en anden gut jeg slet ikke kender som du har gjort for Stantin.

Min ejer laver selv hendes aftale. Det gør hendes slaver ikke. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
ellap999 skrev, for 6 timer siden:

Hej whipit.

Jeg har ikke brug for at komme tæt på nogen anden end hende det styre mig og ejer min slavepik.

Jeg kunne dog aldrig drømme om at lave en aftale med hende for en anden gut jeg slet ikke kender som du har gjort for Stantin.

Min ejer laver selv hendes aftale. Det gør hendes slaver ikke. 

 

Nu MÅ Du altså holde op, der er da ingen herinde der kan lave en aftale på andres regning. Hvis Stantin vil lave en aftale med den ene eller anden løfter han nok selv røret eller skriver til den pågældende.

Hvis han bestiller noget så barskt som brændemærkning der gør SINDSYGT ondt i større størrelse - ja så håber jeg da han er mand nok til selv at lave aftalen. Jeg er Ikke brændemærket men har smedet en del i min ungdom og har heraf brændt mig forbandet dybt og på areal som en håndflade.

At jeg er kommet så tæt på Anastasya at jeg kan spørge hende på hendes ferie har da intet med sagen af gøre. Måske bor han i den anden ende af landet eller slet ikke er til hendes type - det skal han da selv afgøre - og jeg håber at han altid stikker en finger i jorden hver gang ham booker. Jeg har selv prøvet at booke efter billeder i ren liderlighed - og blev meget negativt overrasket.

Jeg prøvede også at booke uden reference til andet end hjemmesiden - og blev gudsjammeligt snydt af Madam M.

Dette fora går ud på vi udveksler erfaringer og jeg var spændt på om Anastasya ville påtage sig en sådan opgave - så læs venligst hvad jeg skriver og stik en finger i jorden. Jeg aner ikke om Anastasya er god til opgaven og om han hopper en halv meter op i luften i auto-refleks og hun så måske brænder ham andre steder i situationen. Meget kan gå skævt.

kh W

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...