Hop til indhold

Sugemærke på min glans

Featured Replies

Skrevet

Jeg fik tilfældigvis et sugemærke på min glans for noget tid siden som et minde om et øjeblik med en pige fra Asien. Det var rigtigt, at vores 69'er holdt rigtig længe, men det har jeg aldrig haft før. Først var jeg lidt bekymret, men faldt til ro. Gad vide om det er fordi min gamle glans har været på for mange BJ'er, om hun suttede unormalt hårdt og længere eller om det er noget der er almindeligt.

Skrevet
rockett skrev, for 25 minutter siden:

Jeg fik tilfældigvis et sugemærke på min glans for noget tid siden som et minde om et øjeblik med en pige fra Asien. Det var rigtigt, at vores 69'er holdt rigtig længe, men det har jeg aldrig haft før. Først var jeg lidt bekymret, men faldt til ro. Gad vide om det er fordi min gamle glans har været på for mange BJ'er, om hun suttede unormalt hårdt og længere eller om det er noget der er almindeligt.

Har du et link? 

Skrevet

Der må dælme have været et seriøst undertryk under det BJ ...
Tror ikke engang jeg ville finde det behageligt med sådan en suger ;)

Skrevet
rockett skrev, den 5.8.2023 at 19:23:

Nå sålænge det ikk er tygge mærker går det vel over?

Skrevet

Tilfældigvis sugemærke ifbm et blæs :D

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.