Hop til indhold
biker

Advarsel . burde have gået igen.

Recommended Posts

biker skrev, for 10 minutter siden:

https://annoncelight.dk/showad/380930

 

billeder passer ikke  - hun er min. 15 år ældre og vejer 10-20 kg mere og taler ikke dansk - det gør Q I taler med -- hun er italiensk

 

kan absolut ikke anbefales

Tak for advarsel. Læste dit første opslag. Det er utroligt at der gang på gang begås den fejl at man ikke bare siger pænt farvel og tak når svindelnummeret afdækkes i døren. Et lille tip. Hav en plan B og en plan C i området med i lommen inkl. telefonnummer så du ikke skal køre hjem med helt uforrettet sag dersom uheldet er ude. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
biker skrev, for 53 minutter siden:

https://annoncelight.dk/showad/380930

 

billeder passer ikke  - hun er min. 15 år ældre og vejer 10-20 kg mere og taler ikke dansk - det gør Q I taler med -- hun er italiensk

 

kan absolut ikke anbefales

Jeg er desværre også enig. Jeg blev også snydt af den danske stemme, da jeg ringede…………men blev så skuffet ved fremkomsten………

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for advarslen. 

Annoncen er væk, så det kunne godt tyde på at hendes alfons læser med her på EG,  så der er nok en ny annonce med et nyt  navn på vej..........

Så vend om i døren og gå igen,  det er den eneste måde som vi kan få stoppet det på. Ved sku godt at der ikke er det lettest når man er liderlig :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dr. Duck skrev, for 21 timer siden:

Tak for advarsel. Læste dit første opslag. Det er utroligt at der gang på gang begås den fejl at man ikke bare siger pænt farvel og tak når svindelnummeret afdækkes i døren. Et lille tip. Hav en plan B og en plan C i området med i lommen inkl. telefonnummer så du ikke skal køre hjem med helt uforrettet sag dersom uheldet er ude. 

 

https://annoncelight.dk/showad/381204

 

Ny annonce med samme svindel oprettet igen i går efter opslaget her

Del dette indlæg


Link til indlæg
biker skrev, for 57 minutter siden:

https://annoncelight.dk/showad/381204

 

Ny annonce med samme svindel oprettet igen i går efter opslaget her

Vi skal kalde tingene ved rette navn. Rendyrket svindel. Fupannoncerne kommer og går i takt med at pimp'en læser med på dine advarsler her. I den grad brodne kar. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Udover 

Citat

Advarsel . burde have gået igen.

den totalt intetsigende overskrift og annoncenr (der sikkert aldrig bruges igen men nye annoncer laves), er det sørme svært at bruge sådanne "advarsler" til noget, hvis man støder ind i en ny annonce med snyder-svindler om 2, 3 eller 10 uger. Og søger på:

Profilnavn
Navn
By
Tlfnr (ændres sikkert også)
Annoncenr


Hvorfor ikke bare skrive: ADVARSEL, NAVN, PROFILNAVN, BY og i advarslen fortælle, hvordan vedkommende så ud og snød.

Hadsten i Østjylland - Annoncelight

Dagens Hadsten annoncer er 4-5 velkendte danske navne, Julie, nogle rumænere, en på 72 og et par. 

Umuligt at vide, hvem det er og bliver næste gang ift den, der advares imod.....

 Ung smuk dansk pige med store bryster  - Annoncelight

Sophietigermiss?
Profil oprettet: 11/09 2022
Næppe....


Sweet -Sexy-HotAlexia Aarhus COnly few days in Dk - Annoncelight

Alexia, DkDk100
Profil oprettet: 08/10 2022
Næppe...

Kort efter lige så intetsigende overskrift:

 

Citat

Advarsel ny annonce med samme indhold

Terapeutisk lingam massage udført af uddannet massøren. Massagen kan afsluttes med sex, facesitting, strapon eller urin til dig. Hadsten, nær E45

Midtjylland

Oplev noget, der er større end sex. Det lyder utroligt, men det er sandt.

Afhjælper potens problemer, rejsningsproblemer, for tidlig sædafgang, stress, depression, humørsvingninger og mindrevær.

Kunne du tænke dig at opleve….
- en episk rejse i dit seksuelle potentiale som mand?
- at få mere energi og livsglæde i hverdagen?
- en opløftet sindstilstand, der modvirker stress og varer i flere dage?
- en behandling, der modvirker mange sygdomme?
- at kunne holde længere i sengen sammen med din partner?
- orgasmer, som kan mærkes i hele kroppen timer efter?

Lingam massagen er et samarbejde mellem dig og mig, under lingam massagen lære du at kontrollere dig selv bedre så du får større og mere intense orgasmer/udløsninger. Du vil kunne opleve det enorme orgastiske potentiale gennem aktivering og sensibilisering af dine sanser af hele din krop.

Jeg tager imod dig i rolige omgivelser. Vi klæder os af, vi er altså nøgne under seancen. Når vi begynder, vil kun musikken høres i baggrunden. Du lægger dig i sengen. Jeg starter med at få dig stille og roligt ned i tempo. Du modtager først blid massage på ben, ryg, og mellemkød. Derefter på mave, bryst, pung, mellemkød og så din lingam. Du modtager også prostatamassage, hvis du vil. Dette kan gøres både indvendigt og udvendigt. Lingammassagen afsluttes med din udløsning i mine hænder eller med sex: dansk, fransk, superfransk, gensidig fransk, spansk, kys og kram. Erotisk tvang i form af facesitting, strapon eller urin til dig er også en mulighed. Fransk kan godt være uden kondom. Dansk er altid med.

Sælger ingen enkelte ydelser, og hos mig er der ingen ekstra. Du betaler for den tid vi er sammen, uanset hvad du vælger.

1200,- for 30 min
1500,- for 45 min
1800,- for 60 min

Kontanter foretrækkes, mobil pay haves

Jeg er en varm, omsorgsfuld og smilende kvinde. Jeg er sygeplejerske og uddannet massør, har stor erfaring i lingammassage og prostatamassage.

Blondine
47 år
170 cm
65 kg
E-skål ægte

stærke arme og hænder

På gensyn,
Signe.


Jeg lever et helt almindeligt liv og har et almindeligt job. Derfor siger jeg nej, tak til anmeldelser.

9.00 - 21.00 Private/skjulte numre bliver blokeret automatisk. Hvis jeg ikke skriver tilbage eller ikke tager telefonen, så er dit nummer blevet blokeret. Naturligvis kan du starte vores kommunikation forfra med et nyt simkort :-) aarhus, århus, randers, østjylland, Oestjylland, Bjerringbro, silkeborg, viborg

sms:91837140

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der står meget præcist i teksten,  at jeg frabeder mig anmeldelser.  Hvis  man ikke kan lide noget, kan man bare gå igen ved døren. Du vælger at svine mig. Hvis admin synes,  at det er ok, så får du det her, som er  sandhed. Biker , du er impotent , og allé  dine ringe i  pikken hjælper ikke. Det hjælper ikke en skidt, hvis man tisser dig i munden og knepper dig i røven.  Du er bare  en sur gammel man med store problemer i hovedet. P.S. tlf svarede min danske kollega. Jeg synes også, at det er uacceptabelt ,  at du kopierer , hvad jeg skriver , og du giver adressen, hvor det hele forgår samt mit tlf nummer. Jeg har også dit. Skal jeg også bruge det på samme måde , som du gør? Kan man overhovedet skrive anmeldelser om kunder  her? Det vil jeg meget gerne . 

Redigeret af hygge
  • Synes godt om 1
  • Haha 3
  • Sørgelig 1
  • Vred 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
hygge skrev, for 4 timer siden:

Der står meget præcist i teksten,  at jeg frabeder mig anmeldelser.  Hvis  man ikke kan lide noget, kan man bare gå igen ved døren. Du vælger at svine mig. Hvis admin synes,  at det er ok, så får du det her, som er  sandhed. Biker , du er impotent , og allé  dine ringe i  pikken hjælper ikke. Det hjælper ikke en skidt, hvis man tisser dig i munden og knepper dig i røven.  Du er bare  en sur gammel man med store problemer i hovedet. P.S. tlf svarede min danske kollega. Jeg synes også, at det er uacceptabelt ,  at du kopierer , hvad jeg skriver , og du giver adressen, hvor det hele forgår samt mit tlf nummer. Jeg har også dit. Skal jeg også bruge det på samme måde , som du gør? Kan man overhovedet skrive anmeldelser om kunder  her? Det vil jeg meget gerne . 

Kære "hygge" og Signe, tak fordi du svarer. Kunne du til vores alles oplysning forholde dig til : 1) er du dansk eller - som TS fortæller - udenlandsk uden at kunne kommunikere på dansk selv om al kontakt forud foregår på dansk og annoncen indikerer dette. 2) er billederne af dig. 3) hvorfor sletter du hele tiden dine opslag på annoncelight i takt med de negative omtaler. 4) hvilket dansk navn (efter du har brugt Rikke og Signe) påtænker du at bruge næste gang ? Mvh Dr. Duck

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dr. Duck skrev, for 1 time siden:

Kære "hygge" og Signe, tak fordi du svarer. Kunne du til vores alles oplysning forholde dig til : 1) er du dansk eller - som TS fortæller - udenlandsk uden at kunne kommunikere på dansk selv om al kontakt forud foregår på dansk og annoncen indikerer dette. 2) er billederne af dig. 3) hvorfor sletter du hele tiden dine opslag på annoncelight i takt med de negative omtaler. 4) hvilket dansk navn (efter du har brugt Rikke og Signe) påtænker du at bruge næste gang ? 

Hvor er du lattelig . I morgen skal vi på arbejde alle sammen. Ferien er slut . Farvel og vi ses måske næste år

Del dette indlæg


Link til indlæg
hygge skrev, for 16 minutter siden:

Hvor er du lattelig . I morgen skal vi på arbejde alle sammen. Ferien er slut . Farvel og vi ses måske næste år

@Dr. Duck spørgsmål  er nu meget relevante, men jeg tænker med din besvarelse eller rettere sagt mangle på samme,  har @Dr. Duck med flere ramt plet...........

Vi er mange som der ser frem til at du/I holder en meget l-a-n-g ferie fra Annoncelight med flere.

Rigtig god ferie til @hygge og hele teamet :lol:

PS brug nu ikke ferien på at finde på nye navne eller annoncer :P

Redigeret af lille_peter

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dr. Duck skrev, for 2 timer siden:

Kære "hygge" og Signe, tak fordi du svarer. Kunne du til vores alles oplysning forholde dig til : 1) er du dansk eller - som TS fortæller - udenlandsk uden at kunne kommunikere på dansk selv om al kontakt forud foregår på dansk og annoncen indikerer dette. 2) er billederne af dig. 3) hvorfor sletter du hele tiden dine opslag på annoncelight i takt med de negative omtaler. 4) hvilket dansk navn (efter du har brugt Rikke og Signe) påtænker du at bruge næste gang ? Mvh Dr. Duck

Nå, vi må gå ud fra at hun ikke var dansk, hun forstod tydeligvis ikke spørgsmålene, siden hun svarede på noget helt andet :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Allan37 skrev, for 15 timer siden:

Nå, vi må gå ud fra at hun ikke var dansk, hun forstod tydeligvis ikke spørgsmålene, siden hun svarede på noget helt andet :-) 

hun forstår udemærket dansk hvilket jo er bekræftet af flere her i tråden... ,men hvorfor hun ikke svarer skyldes

 

sandheden er ilde hørt og den gør ondt. 

At @hygge så vælger at være løgnagtig og svine mig til... tja.. sådan er det jo så. 

 

En anden ting er at nu har jeg fået en Advarsel fra moderator  @stapler 

 helt uforstående at en så ny mand udøver magtmisbrug og skriver - tal pænt... hallo stapler  den moderator pen stiger dig vist til hovedet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
hygge skrev, for 21 timer siden:

Der står meget præcist i teksten,  at jeg frabeder mig anmeldelser.  Hvis  man ikke kan lide noget, kan man bare gå igen ved døren. Du vælger at svine mig. Hvis admin synes,  at det er ok, så får du det her, som er  sandhed. Biker , du er impotent , og allé  dine ringe i  pikken hjælper ikke. Det hjælper ikke en skidt, hvis man tisser dig i munden og knepper dig i røven.  Du er bare  en sur gammel man med store problemer i hovedet. P.S. tlf svarede min danske kollega. Jeg synes også, at det er uacceptabelt ,  at du kopierer , hvad jeg skriver , og du giver adressen, hvor det hele forgår samt mit tlf nummer. Jeg har også dit. Skal jeg også bruge det på samme måde , som du gør? Kan man overhovedet skrive anmeldelser om kunder  her? Det vil jeg meget gerne . 

klart du frabeder dig anmeldelser - med de løgne du både beskriver her om mig  og de løgne du opgiver på annoncen - ja så vil du jo ikke stoppes... så derfor ingen anmeldelser, men løgne kan ikke betale sig - og skal heller ikke kunne betale sig... derfor anmeldelse her. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har talt kort i tlf. med Signe/whatever for nogen tid siden - og hun havde en klar (jeg tænkte umiddelbart baltisk, men jvf. Bikerens kommentar kan den såmænd sagtens have været italiensk) accent i sit danske. 

Redigeret af Peterxxxxxxxxxxxxx

Del dette indlæg


Link til indlæg
Peterxxxxxxxxxxxxx skrev, for 5 timer siden:

Jeg har talt kort i tlf. med Signe/whatever for nogen tid siden - og hun havde en klar (jeg tænkte umiddelbart baltisk, men jvf. Bikerens kommentar kan den såmænd sagtens have været italiensk) accent i sit danske. 

jeg skal ikke kunne sige - at signe som man taler med er italiener, men taler med accant - men Q du møder er italiener og forstår ikke en bjælde andet end italiensk og kommunikere kun ved hjælp af google. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vild læsning. Sku da det samme som at eje en  restaurant og servere råt kød og rådne grøntsager og så bede kunderne Ikke at anmelde eller fortælle det til andre da de faktisk ikke har lyst til at modtage anmeldelser. Det er ok jeg lyver men du må ikke fortælle folk jeg lyver fordi så er du forkert på den. Magen til logik har jeg ikke hørt i et stykke tid haha . 

Redigeret af peterbrusebad

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...