Hop til indhold

Sera Thai i Aalborg

Featured Replies

Skrevet

Først er link https://annoncelight.dk/showad/369295

Jeg har i et stykke tid været træt af maskine Massage og ligegyldige oplevelser. 

Derfor bestemte jeg mig for at prøve noget nyt , faldt over hende her på Annoncelight . Jeg var lidt skeptisk med de billeder , men valgte at tage chancen .  

Jeg er glad for at jeg tog den chance , for holdt da kæft jeg blevet snavet i gulvet , allerede inden at jeg overhovedet kon ind af døren , var hendes glimt i øjnene så frækt at jeg fik stå pik med det samme .  Man følte sig ihvertfald velkommen , fra første sekund .. Jamen hvad skal jeg sige , verdensklasse behandling , total indlevelse , og så var hun med på legen .. 

Hun er total lækker , mega god røv , lækker bryster som er hjulpet lidt, men som er  bløde . Og hun kunne lide at man tog godt fat i dem .. Jeg tror på at hun var godt liderlig, da hun var smask våd .. 

Billederne er af hende og er helt retvisende.

Det eneste minus er området , det er er mareridt at finde en p plads , og dem som er . Er Q park , med 30 min begrænsning .

Skrevet

Hej

Hvad måtte du betale?
Går man bare ind i opgangen eller skal der kaldes på dørtelefon?

Skrevet

Man kan bare gå ind i opgangen og lige ind i elevatoren 

Skrevet
  • Author
aalborgsoe skrev, for 3 timer siden:

Hej

Hvad måtte du betale?
Går man bare ind i opgangen eller skal der kaldes på dørtelefon?

Standard priser 45 Min 1200 kr .. Og der var ikke noget snak om ekstra betaling for noget ..  Lige min smag , man ved hvad man køber 

• 11 months later...
Skrevet

Lige en kommentar fra mig på denne. Sera er lige nu tilbage i Aalborg og er bare super. Dybe tungekys og en masse små frække berøringer, ord osv. Hun er virkeligt "på" og all-in...!

Bestilte en standard 30 min, skød kanonen af på et kvarter, men hun gik direkte i massage, samtale og kæleri til jeg havde været der mine 30 min. Ret godt engelsk for en thai, dog kæmper hun lidt af og til. Men man kan sagtens have en god samtale. Hun gør sig umage med alt ifm besøget, både "kerneforretningen" og alt det udenom. Bare verdensklasse!

Indtil for nyligt var Milin min Aalborg-thai-favorit her i 2024, men Sera vinder lige nu med et mulehår. Stor anbefaling af Milin dog også. Milin er mere "sød", hvor Sera er lidt mere "fræk". Men superskønne begge og ret ens. Pt i området bag Netto på Vesterbro.

Skrevet

Jeg kan kun tilslutte mig de rosende beskrivelser af Sera. Hun er umådelig lækker, og så er det så dejlig frækt at hun er med på at kysse mens der er gang i gensidig pirring.

må sige ja...suplimt det var. sikke hun kan kysse. hun sad på skødet af mig på kanten af sengen hvor vi kyssede dybt. hendes baller var naturligt spredt, så jeg kærtegnede hendes røvhul, og hun lod mig gøre det....tror faktisk det tændte hende.

eddermagne dejligt at have sex med en som lader en omfavne sig dybt når man knepper hende dybt. Og så ligge i ske snakke og kærtegne. skøn kvinde. og super lækker. 

• 3 months later...
Skrevet
Aalborgno1 skrev, for 3 timer siden:

Hvis du er til Sera, kan du også godt li Nana

OG hun giver fantastisk massage. 

Er det standard priser? 15 min 600 osv 

Skrevet
MrP skrev, for 19 timer siden:

Er det standard priser? 15 min 600 osv 

Ja, det ikke helt ved siden af.

Skrevet

Lad mig i denne tråd lige tilføje, at Sera ikke er i DK før tidligst til foråret. 

• 1 month later...
Skrevet
Michael30 skrev, den 4.11.2024 at 15:23:

Nogen der ved hvornår Sera er tilbage i DK?

Ja nu

Skrevet
Napoleon69 skrev, den 8.11.2024 at 12:25:

Lad mig i denne tråd lige tilføje, at Sera ikke er i DK før tidligst til foråret. 

Så konmer foråret tidligt. Hun er i Aalborg nu

Skrevet

Det må jeg sgu sige, drenge. I har ret, hun må have savnet DK for meget til at vente til foråret, som hun sagde. Hmm....tænker nu hun kommer lidt tættere på Aarhus lidt senere måske. Det vil jeg da håbe.

Skrevet
Grabbing skrev, for 2 timer siden:

Ved du hvor i Aalborg?

Skrevet
MrP skrev, for 11 minutter siden:

Ved du hvor i Aalborg?

Nej men det fortæller hun sikkert gerne hvis du spørger hende 

Skrevet
Grabbing skrev, for 17 minutter siden:

Nej men det fortæller hun sikkert gerne hvis du spørger hende 

Det må vi da håbe hvis hun vil have kunder i biksen. Har desværre ikke mulighed for at kommunikere med hende pt så det kunne jo være der var en som måske vidste det 

Skrevet
Grabbing skrev, for 6 timer siden:

Har du et link?

• 3 weeks later...
Skrevet

Overvejer at besøge Sera. Mon nogen kan fortælle, om man må komme i munden på hende?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.