Hop til indhold
Kingkong1234

Jeg Havde besøg af Sofiej0409

Recommended Posts

Begyndte og Skrive med @Sofiej0409onsdag aften. Det er første gang jeg har prøvet at få besøg af en sugarpige. Hun har var rigtig sød og rar at Skrive med hvor hun forklaret det hele. 
 

Da hun kom herhjem sad vi stille og roligt og snakket. For mit vedkommende var der rigtig god kemi. Hun er en rigtig sød pige og naturlig og snakke med. da vi havde snakket lidt begyndte vi at gøre klar til at hygge os. 
 

rigtig dejlig og ren fisse at slikke samtidig med nogle rigtig gode naturlige bryster der blev slikket og rørt  hun giver et rigtig godt blowjob og sex med hende er også rigtig godt hun er en ren stjerne.  
 

klart min bedste oplevelse og langt bedre ind at gå til prostitueret. 
 

5 stjerner ud af 5. Og skal helt sikkert se mere til hende.

 

Redigeret af Kingkong1234

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kingkong1234 skrev, for 10 timer siden:

Begyndte og Skrive med @Sofiej0409onsdag aften. Det er første gang jeg har prøvet at få besøg af en sugarpige. Hun har var rigtig sød og rar at Skrive med hvor hun forklaret det hele. 
 

Da hun kom herhjem sad vi stille og roligt og snakket. For mit vedkommende var der rigtig god kemi. Hun er en rigtig sød pige og naturlig og snakke med. da vi havde snakket lidt begyndte vi at gøre klar til at hygge os. 
 

rigtig dejlig og ren fisse at slikke samtidig med nogle rigtig gode naturlige bryster der blev slikket og rørt  hun giver et rigtig godt blowjob og sex med hende er også rigtig godt hun er en ren stjerne.  
 

klart min bedste oplevelse og langt bedre ind at gå til prostitueret. 
 

5 stjerner ud af 5. Og skal helt sikkert se mere til hende.

 

Hvor fandt du hende hen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kingkong1234 skrev, for 12 timer siden:

Begyndte og Skrive med @Sofiej0409onsdag aften. Det er første gang jeg har prøvet at få besøg af en sugarpige. Hun har var rigtig sød og rar at Skrive med hvor hun forklaret det hele. 
 

Da hun kom herhjem sad vi stille og roligt og snakket. For mit vedkommende var der rigtig god kemi. Hun er en rigtig sød pige og naturlig og snakke med. da vi havde snakket lidt begyndte vi at gøre klar til at hygge os. 
 

rigtig dejlig og ren fisse at slikke samtidig med nogle rigtig gode naturlige bryster der blev slikket og rørt  hun giver et rigtig godt blowjob og sex med hende er også rigtig godt hun er en ren stjerne.  
 

klart min bedste oplevelse og langt bedre ind at gå til prostitueret. 
 

5 stjerner ud af 5. Og skal helt sikkert se mere til hende.

 

Skønt indlæg synes jeg. Hvor i Jylland foregik det, og hvor fandt du hende henne ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skrevet (edited)
Sofiej0409 skrev, den 5.8.2023 at 00:10:

Tak for de søde ord. 
Det var dejligt. Vi ses snart igen :-)

Er du stadig aktiv? 

 

 

Redigeret af Wanderlustt

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det tænker jeg, hun har stadig en profil på SD og var sidst aktiv for under 2 timer siden.

 

jeg har aldrig selv mødt hende men ud fra anmeldelser lyder hun god, selv om hun har været i gamet længe nu

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...