Hop til indhold
Supersonic

Saffy/Misel - er hun stoppet?

Recommended Posts

Jeg er ikke sikker på om det var for at arbejde, for hun svarede en SMS i juni/juli med at hun var i Odense. Jeg kunne dog ikke finde en annonce, så måske er hun stoppet. Sidst jeg så hende (april/maj?) fik jeg en fornemmelse af at hun var gravid, men jeg har ikke noget konkret at hænge det op på...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Blueberry skrev, for 21 timer siden:

Jeg er ikke sikker på om det var for at arbejde, for hun svarede en SMS i juni/juli med at hun var i Odense. Jeg kunne dog ikke finde en annonce, så måske er hun stoppet. Sidst jeg så hende (april/maj?) fik jeg en fornemmelse af at hun var gravid, men jeg har ikke noget konkret at hænge det op på...

Hun var kort i Odense (1-2 uger) i starten af maj. Herefter var hun et stykke tid på bollefabrikken i Herlev indtil hun “forsvandt” omkring starten af juni. Siden har jeg ikke kunnet finde hende. Da jeg så hende i maj, så hun ikke gravid ud, men det kan hun selvfølgelig godt have været

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...