Supersonic 183 Skrevet 4. August, 2023 Nogen der ved, om Saffy/Mise/Michelle/ Trinity er stoppet? Det er ved at være et par måneder siden, at hun har været på Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Blueberry 930 Skrevet 5. August, 2023 Jeg er ikke sikker på om det var for at arbejde, for hun svarede en SMS i juni/juli med at hun var i Odense. Jeg kunne dog ikke finde en annonce, så måske er hun stoppet. Sidst jeg så hende (april/maj?) fik jeg en fornemmelse af at hun var gravid, men jeg har ikke noget konkret at hænge det op på... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Supersonic 183 Skrevet 6. August, 2023 Blueberry skrev, for 21 timer siden: Jeg er ikke sikker på om det var for at arbejde, for hun svarede en SMS i juni/juli med at hun var i Odense. Jeg kunne dog ikke finde en annonce, så måske er hun stoppet. Sidst jeg så hende (april/maj?) fik jeg en fornemmelse af at hun var gravid, men jeg har ikke noget konkret at hænge det op på... Hun var kort i Odense (1-2 uger) i starten af maj. Herefter var hun et stykke tid på bollefabrikken i Herlev indtil hun “forsvandt” omkring starten af juni. Siden har jeg ikke kunnet finde hende. Da jeg så hende i maj, så hun ikke gravid ud, men det kan hun selvfølgelig godt have været Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg