MadsKen 2 Skrevet 4. August, 2023 Hej Alle, Er der nogen der har prøvet "Julia_Tantra" i Aarhus: https://annoncelight.dk/showad/318459 https://annoncelight.dk/profile/Julia_Tantra Jeg synes det ser ret lovende ud, og kunne godt overveje en massage af hende. Men er det hende på billederne, og hvor holder hun ca. til i Aarhus - er det diskret? Mvh. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr curious 95 Skrevet 4. August, 2023 Julia har mange positive anmeldelser. Både fra Aarhus og København.Tror roligt du kan besøge hende og stole på hendes billeder som jeg kan se er skiftet for nyligt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Le courvoisier 835 Skrevet 4. August, 2023 Det er pigen vist på billederne og hun er smuk- men jeg var ikke særligt imponeret dengang jeg besøgte hende i Århus. For meget rygmassage og 10-5 min lingam ud af 60 min. https://www.eroguide.dk/forum/topic/136132-tantra-massage-med-julia-aarhus/?tab=comments#comment-1351678&ct=1691183759 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LillePalle99 216 Skrevet 4. August, 2023 (edited) Er helt enig med “Le courvoisier” Hun er smuk men noget uengageret og tager genvej som forkorter oplevelsen. Er det Aarhus så vil jeg tage en sikker oplevelse og besøge Silvia - hvis du kan vente til mandag. https://annoncelight.dk/showad/225384 Hun er virkelig en smuk kvinde - indlevende og forstår at bygge op og give en fantastisk oplevelse i lingam. Og så er hun seriøs og intens i sit virke. Redigeret 4. August, 2023 af LillePalle99 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stapler 1436 Skrevet 5. August, 2023 Velkommen til, @MadsKen. Jeg har flyttet din efterlysning til det rigtige forum. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liderbassen 74 Skrevet 6. August, 2023 Jeg besøgte hende igår aftes. En helt igennem fantastisk oplevelse fra en meget sød Kvinde. Slet slet ikke samme oplevelse som nogen beskriver. Kommer 100 % Igen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MadsKen 2 Skrevet 6. August, 2023 Tak til alle for svar. Jeg synes det lyder meget lovende. Er ret ny i det her "game", så tænker en omgang Tantra vil være en god måde at prøve det af på. Kan nogen løfte sløret for, hvor ca. i Aarhus hun holder til, og hvad en ca. alder er på hende? En anden ting - hun skriver at hun kun tager imod euro - kan det virkelig passe? det er da noget bøvlet at skulle hen og skaffe. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liderbassen 74 Skrevet 6. August, 2023 MadsKen skrev, for 16 minutter siden: Tak til alle for svar. Jeg synes det lyder meget lovende. Er ret ny i det her "game", så tænker en omgang Tantra vil være en god måde at prøve det af på. Kan nogen løfte sløret for, hvor ca. i Aarhus hun holder til, og hvad en ca. alder er på hende? En anden ting - hun skriver at hun kun tager imod euro - kan det virkelig passe? det er da noget bøvlet at skulle hen og skaffe. Ja det er den vej det går med Euro. Jeg hævede i min bankautomat.. Tror hun er 25-30 År og hun holder til ikke langt fra Ringgadebroen ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MadsKen 2 Skrevet 7. August, 2023 Hej Liderbassen Tak for hurtigt svar - jeg må ud til en automat. Nogen fornemmelse af, hvor længe hun vil være i Aarhus? Måske jeg snart skal tage mig sammen og få en tid... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liderbassen 74 Skrevet 7. August, 2023 MadsKen skrev, for 8 timer siden: Hej Liderbassen Tak for hurtigt svar - jeg må ud til en automat. Nogen fornemmelse af, hvor længe hun vil være i Aarhus? Måske jeg snart skal tage mig sammen og få en tid... Nok ikke ret længe. Hun snakkede om KBH og at hun derefter måske kom tilbage 3-4 dage. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LillePalle99 216 Skrevet 8. August, 2023 MadsKen skrev, for 17 timer siden: Hej Liderbassen Tak for hurtigt svar - jeg må ud til en automat. Nogen fornemmelse af, hvor længe hun vil være i Aarhus? Måske jeg snart skal tage mig sammen og få en tid... Spændende at høre hvordan det gik. smid lige en beretning Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MadsKen 2 Skrevet 8. August, 2023 Hej alle, Nå jeg har i dag hørt mig lidt omkring hos både Julia og Silvia, og de har desværre begge forladt Aarhus i næste uge, hvor jeg har tid. Øv øv. Silvia kommer dog igen i September, så må se om jeg kan fange hende der eller håbe på, der kommer noget nogle nye Tantra-tilbud i de kommende uger (det virker til, at de jævnligt kommer nye tantra-piger til Aarhus) Tillægsspørgsmål: Skal man indlægge tid til et bad efter behandlingen? Med andre ord, lugter olien man bliver badet i meget, så man går og lugter af det efterfølgende? Tak for jeres tid! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LillePalle99 216 Skrevet 28. August, 2023 MadsKen skrev, den 8.8.2023 at 19:45: Hej alle, Nå jeg har i dag hørt mig lidt omkring hos både Julia og Silvia, og de har desværre begge forladt Aarhus i næste uge, hvor jeg har tid. Øv øv. Silvia kommer dog igen i September, så må se om jeg kan fange hende der eller håbe på, der kommer noget nogle nye Tantra-tilbud i de kommende uger (det virker til, at de jævnligt kommer nye tantra-piger til Aarhus) Tillægsspørgsmål: Skal man indlægge tid til et bad efter behandlingen? Med andre ord, lugter olien man bliver badet i meget, så man går og lugter af det efterfølgende? Tak for jeres tid! Hej igen (måske du har været afsted) Jeg snupper altid et bad bagefter, men nej - jeg synes ikke olien lugter. Det er mere bekvemmelighed der får mig i bad i forhold til tøj osv. Du nævner hele tiden Tantra. Må tilstå at have prøvet begge dele. Både Tantra og Lingam/b2b massage. De to ting hænger ikke altid sammen. Man kan godt udbyde det ene uden det andet. Så du må lige kigge hvad du er til. mht. til Julia - så er hun stadig "tavs" og er måske ikke aktiv. Silvia er til gengæld i Aarhus igen fra d. 29/8 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg