Hop til indhold

Om at nyde nu'et med Nereida

Featured Replies

Skrevet

- Hvor er du heldig, skrev en ero-ven til mig engang. Svaret var som altid det samme:

-Jo mere jeg øver mig, des heldigere bliver jeg ;)( citat respektfuldt lånt fra en golfspiller, der var berømt for en del år siden). Heldig. Som for eksempel i går da jeg var sammen med Nereida Soto ( se hendes annonce på Nympho - jeg kan ikke linke til den). Vi havde en en skøn og meget fræk time sammen (1800 kr.) i hendes diskrete og velbeliggende lejlighed nær Åboulevarden i København. Denne slanke, stærke, sorthårede, brunøjede, smukke, kælne, krævende og særdeles karakterfaste kvinde fra Venezuela strøg direkte ind på min Top 5 liste. Der skal altså noget til efter mine mange skønne sexeventyr igennem de sidste 4-5 år. Min Top 5 liste har således ligget helt fast i lang tid med sine varme, forstående, kloge og kærlige piger, der kender mig godt, og jeg dem. Ved et skæbnens tilfælde begynder mange af deres navne i øvrigt med bogstavet M, og så er der i øvrigt også et helt fantastisk A på listen. Trænede iagttagere vil hurtigt finde navnet bag dette A og sikkert også et M eller to.:)

Men nu kom der et N.

Nereida er netop et eventyr, som man næsten ikke tør tro på, at man selv er deltager i. Jeg midaldrende mand blev 20 år yngre i selskab med 27-årige Nereida. Det handler selvfølgelig om respekt, kommunikation, liderlighed, oprigtighed og fælles smag samt lyst til at nyde lige dette nu i livet sammen. Og det havde vi, allerede fra det øjeblik vi sad i sofaen i hendes stue.

Som I ved, holder jeg ikke af at gå i intime detaljer, men jeg kan garantere, at det var frækt. For mig er det pirrende også, at hun er særdeles velartikuleret på engelsk, hvilket kommer af, at hun studerer på ret højt niveau på forskellige universiteter i Europa,. Så dirty talk, domination og GFE med klassisk britisk accent...det var nyt for mig.:P En pige der ved, hvad hun vil. Også i erotik.

Nereida er her til 8. august og kommer tilbage til København i oktober.

Jeg når derfor ikke flere besøg denne gang. Men nu venter A. Og M.<3

Skrevet

hun lyder skøn hende vil jeg også møde ! jeg kender efterhånden dine kernepiger og ved at der skal meget til for at komme på listen

Skrevet
Signor Cuoco skrev, for 14 timer siden:Ved et skæbnens tilfælde begynder mange af deres navne i øvrigt med bogstavet M, og så er der i øvrigt også et helt fantastisk A på listen. Trænede iagttagere vil hurtigt finde navnet bag dette A og sikkert også et M eller to.:)

Jeg når derfor ikke flere besøg denne gang. Men nu venter A. Og M.<3

Lyder spændende, syntes der mangler et bogstav;)

Skrevet
  • Author
Fluefisker skrev, for 34 minutter siden:

Er du sikker? Det kommer an på, hvilket pigenavn man bruger.

Jeg er ikke overtroisk, men alligevel så tilpas åben overfor universet, at jeg sender de få bogstaver en tanke, hver gang jeg fristes af en ny GP.

Skrevet
Fluefisker skrev, 1 time siden:

nu har han jo faktisk samlet bogstaverne " m a n " , det har freud nok en holdning til hehe :mrgreen:

Skrevet
Signor Cuoco skrev, for 45 minutter siden:

Er du sikker? Det kommer an på, hvilket pigenavn man bruger.

Self ja  - det jo gå hen og blive noget rod med alle de navne man skal holde rede i :rolleyes:

Skrevet
  • Author
AgentLeman skrev, for 7 minutter siden:

@Signor Cuoco kan det passe det er aghatas veninde ? de arbejder vel ikke sammen ?

spill the beans :mrgreen:

Hej AgentLeman,

Ja, det er Aghata´s veninde igennem flere år. Vidste dog ikke at de arbejdede sammen, men efter et nyligt foto af dem ser det ud til, at de gør. Lækkert må jeg indrømme:P

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.