Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/372212

jeg har for nyelig besøgt hende her og lad mig starte med at ja det er hende på billederne:)

aftalen kom nemt og hurtigt i hus via sms og jeg mødte op på stedet (mindre diskret) lidt før aftalt aftalt tid og som aftalt skrev jeg at jeg var ankommet, hvorefter jeg blev inviteret ind i en privat lejlighed og videre ind på et værelse. Her skete der så lidt forvirring, fordi pigen som tog imod mig var så ikke hende jeg havde aftalt tid med. Hun så nu ganske sød ud og jeg kunne godt finde på måske at besøge hende en anden gang, hvis jeg kan finde hendes annonce. Nå jeg blev vist ind på det andet værelse til Milky, hun grinede en hel del af forvekslingen, men vi fik afregnet og jeg tog tøjet af og lagde mig på sengen og hun begyndte massagen og selv om hun brugte en del (meget) olie og bevægede hænderne hurtigt, så var det faktisk en god massage. Jeg blev vendt om og hun begyndte BJ uden, dette var i den bedre ende efterfulgt af sex som var ganske ok.

jeg fik efterfølgende et bad, hvilket var meget rart pga al olien.

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg har også besøgt milky tidligere. 

og ja, det er hende på billederne. 

hun gør det rigtigt godt synes jeg, 

flot og sød pige & meget service minded.

8-9 ud af 10 på en skala fra min side.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest sexes

Hun er meget smuk, og med et pænt smil, hun kan godt lide at snakke. Blow er ganske udmærket, vil sige at, Sara, Kita, og Milky Er de 3 bedste til at sutte, som jeg har besøgt i år.

Del dette indlæg


Link til indlæg

hvad giver man for en massage med BJ i aarhus? I skriver hele tiden aarhuspriser, men er ikke sikker på om det er det samme som kbh?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så fik jeg besøgt Milky.

Sød og imødekommende. Hun giver en virkelig god massage og gør sig umage med dét. Resten af besøget var for mig, lidt for stille og roligt. Men sød dame 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...